جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
رادیو فیلم

رادیو فیلم یک تکه نان با کیفیت و یک مشورت کوچولو

سلام. خوب. این چند روز بدجوری گیر دادیم به رادیو فیلم ها. نه؟ این محله باید ساختارش عوض بشه. باید انجمن داشته باشیم و مطمئن هستم بهترین انجمن هم مال خودمون میشه. اگه ما گوشکنی ها انجمن بزنیم فکرشو بکنید چه چیزی بشه. محشر میشه. فعلا برنامه راه انداز انجمن که مال ورد پرس هست پارسی نشده و برنامه های دیگه هم سبک نیستند و شلوغند. از نظر من مزخرفند. تازه واسه اون انجمن مدیر هم نداریم. همین محله رو هم خودم به زور مدیریت میکنم. تایید و پاکسازی نظرات و پاسخ به نامه های فراوان دوستان و تهیه و بررسی مطالب و این جور کار ها هر روز
دسته‌ها
صحبت های خودمونی

سقوط در کانال

فقط همینو بگم که در عین شادی و خوشحالی حالم خیلی خرابه. دیشب رفته بودم خونه داداشم و امروز در راه برگشت تا داشتم میومدم دانشگاه، در راه ایستگاه اتوبوس، یک تکه از پل شکسته بود و چنان سقوط کردم داخلش که با پوز نقش کانال و زمین شدم. خیس و گلی و نکبت مال با پایی خونی و نکبت مال و هیچی دیگه. چی انتظار دارید بشنوید. اولش فک کردم پام شکسته که نشکسته بود. کانال تا سینه ام بود. گود گود. خودما به زور کشیدم بالا و حال عمومیم بد نیست. مرده شور دولت و بهزیستی و همه را ببرند اصلا. نه عصای درستو حسابی، نه معافیت