Day: فروردین 14, 1392
سلام دوستان آدرسهایی در متن است حتما در آدرس بار کپی پیست کنید تا وارد آنها شوید همانطور که میدانید در مرورگر فایرفاکس میتوان با انتخاب گزینهی New Private Window (و یا فشردن کلیدهای میانبر Ctrl+Shift+P) یک پنجرهی خصوصی جدید ایجاد کرد. پنجرهی خصوصی بدین معناست که پس از بسته شدن آن تمام اطلاعاتی که در مدت باز بودن این پنجره در آن وارد شده است به طور خودکار حذف خواهد شد و اطلاعاتی در حافظهی مرورگر ذخیره نمیشود. پیش از عرضهی نسخهی 20 فایرفاکس با انتخاب این گزینه پنجرهی کنونی فایرفاکس بسته شده و تنها یک پنجرهی خصوصی باز میشد، اما در نسخهی 20 تغییری صورت گرفته است