جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
اخبار و اطلاعیه

باز هم مسابقه. خندونک. بخند، بخندون، و جایزه بگیر

سلام به هم محله ای های نازنینم خوبین؟ امیدوارم که چرخ روزگار به کامتون بچرخه، و ایام سرد باقی مونده از فصل هزار رنگ پائیز رو به خوشی و شادکامی بگذرونین بچهها، باز هم من، و باز هم مسابقه قراره ۵ دقیقه بخندین، گل لبخند روی لب دوستانتون بکارین، و در صورت برنده شدن، جایزه بگیرین من و دوست بسیار عزیزم محسن، و تیم مدیریت سایت محبوب گوش کن، با یک مسابقه ی مهیج و شاد، تحت عنوان خندونک خدمت رسیدیم و اما شما دوستای خوبم؟ شما قراره یه پادکست طنز ۵ دقیقه ای بسازین، و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه، ۲۹ آذر ماه، از طریق کانال هایی که
دسته‌ها
صحبت های خودمونی

شهر رویا ها و بن تخفیف بخش اول

دسته‌ها
صحبت های خودمونی

پنجمین پستم در محله!چند سوالی

سلامی چو بوی خوش آشنایی رفیقم کجایی دقیقا کجایی خوشتون اومد؟حال کردین؟این یه شعر ترکیبی بود.خودم ساختمش.خدارو شکر میگنم که امروز هم زنده موندم و تونستم یه پست توپ براتون بذارم.خب میریم سر پست.راستش چی بگم؟چه جوری بگم؟از چه کسی بگم؟اصلا چی می خواستم بگم؟این ذهن خلاق من که همتون میگید خلاقه الان این خلاقیت لعنتی اش از بین رفته.یادم رفت چی می خواستم بگم.آهان!فهمیدم!شما فیلم غمگین دوست دارین یا جنگی یا کمدی؟سبک ترانه ای که گوش می دید دوست دارید سنتی باشه،پاپ باشه،کلاسیک باشه،رپ باشه،راک باشه،چی باشه؟حالا این ترانه دوست دارین غمگین باشه یا شاد باشه؟مطمئنم الان دارید از خودتون میپرسید چرا خودش نظرش رو نمیگه؟ در مورد
دسته‌ها
صحبت های خودمونی

مقدمه ای بر بن تخفیف و شهر رویا ها!

سلام انگار این محسن صالحی پادکست میزنه، مرتضی مصدق می زد، مهدی عابدی، سعادت، کلا همه رفتند توی کار پادکست. همین پنجه ای خودمون که الان محوه توی افق، محمدحسین، یه عالمه بروبکس پادکستی. چرا من پادکست نزنم؟ هان؟ وای که چقدر دلم واسه شهر رویا ها دوباره تنگ شده. با اینکه کامل نشد برم ولی خعلی حال داد. همون کمشم حال داد. من کلا تابستون برنامم بود با هماهنگی بچه فامیلا و خانواده ی بعضی از شاگرد های کوچکولوم می رفتیم شهر بازی. پدر بن تخفیف پنجاه درصدی نامحدود برای شش ماه که شرکت برای شهر بازی ملکشهر بهم داده بود رو درآوردم تا جای که دیگه مسئولش