سلام بچه های گوش کن. خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ بازم من اومدم با سریال تیتی اس ها که هر روز طرف دار هاش بیشتر میشه. امروز میخام قسمت 25 از این سریال رو براتون بذارم. توی این قسمت با 1 بازیگر جدید آشنا میشین. مدت زمانش هم ده دقیقه هست دانلود کنید و حالشو ببرید توی کامنت دونی منتظرم. با اجازه
Day: بهمن 18, 1395
یه روز عادی بود، مثل همه ی روزای دیگه، البته از نظر بقیه دوستام! نمیدونم 2 یا 3 هفته پیش بود، با بچه ها تصمیم گرفتیم واسه مرور خاطراتی که چند سال با هم داشتیم بریم و سری به آموزشگاه زبانمون بزنیم. آموزشگاهی که دیگه اصلا گرمی اون سالهایی که ما اونجا درس خوندیم رو نداره. من از همه خوشحالتر بودم، از همه هم زودتر، حتی 10 دقیقه قبل از ساعت قرارمون جلوی در آموزشگاه بودم. کم کم 3 تا دوستای دیگه ام هم اومدن و با هم وارد آموزشگاه شدیم. خدایا! همون عطری که 7 سال بهترین روزای زندگیم رو توش نفس کشیدم! از این عطر خیلی خاطره
دستهها
دل نوشته های یک مجنون
ای سنگ ! دلم می خواهد سر به روی تو گذارم و اشک هایم جاری شود تا تو سنگ صبور من شَوی ای سنگ ! دلِ سنگم به درد آمد درونم را شکافت و اشکی جاری شد حالا معنای اشک سنگ را می فهمم کاش پرنده ای میشدم آزاد و رها روی دستهای تو می نشستم به چشمهایت خیره خیره می نگریستم و با منقارم قلبت را می شکافتم که اشکم را در آوردی اما … انگار قلب تو هم پر از اشکهای سنگی است چرا نازم ؟ چرا جانم ؟ من که جانبازم , جانم را برایت می بازم آری تو هم دلبسته ای . جانبازی , جان
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه شما هم محلی های گل خوبید؟ خوشید؟ چه خبرا خوب من دیروز کارنامه گرفتم در کل من راضی بودم حالا نمرات رو میگم ببینم نظر شما چیست خوب بریم نمرات من کل معدل 19.7 ریاضی 19 علوم 18 فارسی 20 قرآن 20 فناوری 15 واقعً نمیدونم چگونه اینو داد خخخ پیام 17 تفکر 20 زبان 19 هنر 20 انشا 19 املا و ورزش 20 عربی 20 اجتماعی 20 و فارسی 20 و بقیه اش یادم نیست خوب چرا میزنی خوب یادم نیست دیگه نزن بابا نزن خخخ خوب اینم از این راستی 2 چیز رو باید بگم 1 برد قاطع پرسپلیس رو تبریک میگم به امید
سلاااااااام به هم محله ایهای گل و دوست داشتنی. با سرمای زمستون چه میکنید؟ امیدوارم هر کجا که هستید تن سالم و روحیه ای شاااااد داشته باشید. دوستان توی دانشگاه یه قراری گذاشتیم هر شب یه داستان کوتاهی یکی بخونه و گوش بدیم و لذت ببریم. از اون جایی که دوستان به کتب صوتی علاقه ی زیادی دارن، منم تصمیم گرفتم همه این داستانها رو ضبط کنم و اگه اینترنت داشته باشم هر روز به طور مداوم تو محله آپ کنم دوستان امیدوارم که لذت ببرند. دیشب به دلیل نداشتن اینترنت نتونستم آپلود کنم. نام داستان: داماد و پدر جان، اثر آنتوان چخوف نویسنده روسی. شما میتونید این داستان
درووووووددد بچه ها. خوبین یا خوشین. این قد که پست گذاشتم, شاید منو بکُشین. خَخ. شاعری کردم بسوزد جگرم, شاید فقط همین پست را بگذارم و بگذرم. خَخ. خب دیگه. زیادی دارم شلوغش میکنم خَخ. داشتم میگفتم که چه طورین؟ من که عالی عااالی به قول امید مثبت اندیش محله. به هر حال امیدوارم شما هم عااالی عااالییییی باااشین. دوستان باز هم من و چرندیاتم. با توضیح پنج تا برنامه ی جااالب مهمون گوشاتونم. این برنامه ها کارای جالبی انجام میدند. باهاشون میتونیم گالری عسک, گالری موزیک, و wallpaper بسازیم واس گوشیهای اندرویدی. من این برنامه ها رو در قالب یه پَک دانلود کردم به اسم App MK Android