سلام. به به یه 7، 8 روزی من اینجا نبودم چه خبرایی بوده تو محله. یه نگاهی گذرا به سرتیتر پست های قبلی انداختم چی کار کردینا بچه ها. افسوس که مشغله های کاری و برنامه های سنگین و فشرده ما در هفته ای که گذشت باعث شد من اصلا نتونم بیام تو محله. البته در این هفته ماشالا مسابقات فدراسیون هم پشت سر هم و یا هم زمان با هم تو 4 تا رشته برگزار شد و از طرفی هم ویژه نامه ی پایان سال روزنامه هایی که باهاشون کار میکنم باعث شد من در یک هفته گذشته فقط روزی 2، 3 ساعت بخوابم که این خیلی بده.
Category: ویژه نابینایان
با درود به همه ی هم محلی های باحال. خوب. خدا را شکر عید هم داره از راه میرسه و بعدشم تابستون. چیزی که من عاشقشم واقعا. فردا هم راهی شیرازم تا یکشنبه. شهری که کلی ازش خاطره دارم. ولی چه توی مسافرت باشیم چه توی عید یا سیزده به در یا جمع دوستان، آخرش یک جاهایی هست که ما نابینایان تنها میمونیم. مثلا سیزده به در همه میرند والیبال یا عید همه ی بیناها باهم حرکات و بازیهای دیداری انجام میدند و مثلا عکس میگیرند و یا توی عروسی ها همه میرقصند غیر از ما. در کنفرانس دوازده که هفده اسفند ساعت شیشو نیم بعد از ظهر برگذار
درود بچه ها هلو علیکم. میگما، ی وقت خیال نکنید ما کنفرانس ها رو شنبه ها ساعت شیشو نیم بعد از ظهرها برگزار نمیکنیم هاااااا! اتفاقا دو تا کنفرانس آخرمون هم الان در دسترسم هست یکی مربوط به دهم اسفند که الان آماده ی دانلودش کردم و یکی کنفرانس دیروز که مربوط به هفده اسفند هستش و هنوز دارم ویرایشش میکنم. علت تاخیر اینه که من تا مییام وقت کنم این کنفرانسها رو تدوین صوتی کنم طول میکشه و خوب میدونید که این کارها واقعا وقت گیره. این آخری خیلی کنفرانس باحالی بود و به دل خودم که خیلی چسبید. میشه کنفرانس دوازدهم که به زودی ویرایشش رو تموم
به نام او که هستی نام از او یافت. هم محله ای ها و رهگذران با حال محله ی گوش کن، سلام و ارادت بی نهایت بنده را بپذیرید. باور کنید که دوست دارم که بیش از این ها در خدمتتون باشم، ولی مشغله ی زیاد فرصت انجام وظیفه را از من گرفته و امیدوارم که بتوانم بیش از پیش در خدمت شما عزیزان باشم. جونم برای شما بگه که در جشنواره ی جوانه ی امسال که دو یا سه سال است که از طرف رادیو جوان برگزار میشود، برادر من آقای محمد حاتمی با گزارش مستندی از انجمن موج نور اصفهان شرکت کرد که اتفاقا در برنامه ی
سلام هم محله ای خوبی؟ بو عید داره میاد و رد پای بهار از همین حالا قابل لمسه جونم واستون بگه که امروز چهار شنبه هفتم اسفند ماه هفدهمین برنامه زندگی ادامه داره از شبکه ی رادیویی فصلی به روی آنتن رفت. برای کسانی که به تازگی مخاطب برنامه ی ما شدند باید بگم که شما از چهار راه میتونید برنامه ما رو گوش کنید. یا از طریق رادیو های آنالوگ یا رادیو گوشیتون میتونید موج 105-50 رو بگیرین این برنامه رو گوش کنید. راه دوم سرچ شبکه رادیو فصلی و دریافت اون از طریق دستگاه های ست تاپ باکس است که به صورت دیجیتال و با کیفیتی عالی
سلام. اه. اعصابم خیلی خرده. کنفرانس دهم ما که آماده ی دانلود است و قرار شد در مورد ادامه ی بحث جهتیابی و بعدشم اشتغال و یا مهاجرت باشه، ی جورایی خراب شد. اول که بعضی از بچه های کم سن و سال تر اصلا احترام نگه نمیدارند و این نه واسه من بلکه واسه خودمون و خودشون جالب نیست. احترام به فرد و افرادی که توی کنفرانس هستند و احترام به موضوع بحث و رعایت سکوت و پارازیت ننداختن خیلی مهم و ضروری هستش که امیدوارم این مورد از دفعه ی بعدی بر طرف بشه. دوم که وسطهای کارمون اینترنت من پرید. بعدشم که دوستان شروع کردند به
با درود فراوان خدمت هم محلی های گرامی و مدیریت محترم همان طور که مستحضرید با نصب ماهور مشکلی برای پارس آوا به وجود می آمد و آن هم این بود که پارس آوا برخی از علائم را نمیخواند و هر گاه کلید مربوط به ان را فشار میدادید هیچ صدایی از آن خارج نمیشد. البته من خودم این مشکل را نداشتم ولی به دلیل اینکه این مشکل برای برخی از دوستان پیش آمده این فایل را قرار میدهم تا با کپی کردن آن در قسمت enoo مشکل برطرف شود برای مبتدی ترها ساده تر توضیح دهم که: 1- کلید استارت را فشار دهید 2- وارد all programs شوید
درود شب ها آمدند و روز ها سپری شدند، اما شما هم محله ای ها، هنوز همان خوبه دیروزین. باز چهار شنبه و این بار هم یک برنامه از مجموعه برنامه های زندگی ادامه داره روی آنتن رفت. این هفته من نبودم، اما بجاش یک شگفتانه واستون داریم. خب اونایی که ظهر چهارشنبه برنامه رو شنیدن میدونن داستان از چه قراره. اونایی هم که نتونستن گوش بدن از اینجا این کار رو بکنن این هفته به نظر های شما واقعا نیاز داریم. بخش جدیدی که در این برنامه به صورت آزمایشی تدارک دیدیم در صورت استقبال و نظرات مثبت شما در برنامه ی فصل بهار به یک بخش ثابت
سلام به مخاطبان عزیز گوشکنی چه حال چه خبر خب بچه های کنکور ارشد که دیگه همشون نهایتا امروز جمعه از حال و هوای کنکور مییان بیرون منم دیروز صبح کنکور داشتم. اما بریم سر پانزدهمین برنامه زندگی ادامه داره که چهار شنبه 23 بهمن از رادیو فصلی ساعت 13-30 تا 14 پخش شد. در این برنامه با یکی از پژوهش گران دانشگاه صنعتی امیر کبیر در خصوص تولید عصای هوشمند در ایران برای افراد نابینا صحبت کردیم. مصاحبه با یک نویسنده موفق نابینا بخش دیگر برنامه ی نیم ساعته ما رو تشکیل میداد. آیتم دانستنی ها، بخش تحرک و جهتیابی، بخش چگونه با نابینایان رفتار کنیم و آهنگی
سلام باز مزاحم همیشگی اومد، این بار با کمی تاخیر خب مشکلات اینترنت من هم برطرف شد و شما مخاطبان عزیز گوشکن میتونید برنامه چهاردهم ما رو که چهار شنبه 16 بهمن پخش شد رو از اینجا با حجم 10 مگابایت دانلود کرده و گوش کنید. این برنامه که با حال و هوای دهه ی …… بسته شده بود مهمانانی در برنامه ما حضور یافتند که متناسب با آن دوران باشند امیدوارم از برنامه هفته پیش ما خوشتون بیاد و برنامه پانزدهم ما رو هم میتونید چهار شنبه 23 بهمن از رادیو فصلی فرکانس 105-50 ساعت 13-30 تا 14 گوش کنید
درود صدها درود خدمت تمام شما هم محلی های باحال که با پست های باحالی که میذارید، همه را به وجد و جوش و خروش می اندازید. به نظرم پستهایی که محتوایش از خودتان باشد و کمتر کپی باشد بیشتر به دل میچسبد. به هر حال، نهمین کنفرانس ما طبق وعده ای که داده بودیم مورخ 19 بهمن 92 خورشیدی در ساعت شش و سی دقیقه بعد از ظهر تا ساعت هشت به مدت 90 دقیقه با موفقیت و به طرزی متفاوت تر از همیشه برگزار شد و هم اکنون آماده ی دانلود میباشد. این دفعه مهمان ویژه ای داشتیم که با حضور گرمش و با اطلاعات نابش همچنین
سلام دوستان چهار شنبه باز هم مثل همیشه زندگی ادامه داره به روی آنتن رادیو فصلی رفت یه عذر خواهی از دوستانی که برنامه رو با دور کمی تند گوش دادن به خاطر مسائل فنی زمان پخش این اتفاق افتاده من سرعت پخش برنامه رو درست کردم و تو دوست خوبه من برنامه ی این هفته ما رو از اینجا دانلودش کن یکی از مخاطبان گوش کن هم در این برنامه مهمان حضوری ما بود تا بعد
درود هفته ی گذشته، کنفرانس هشتم ما با موفقیتی هرچه تمام تر برگزار شد و هم اکنون آماده ی دانلود میباشد. در کنفرانس هشتم، راجع به آژانسی بودن نابینایان به معنای وابسته بودن مطلق بحث کردیم و به هفت تا و شاید هم بیشتر نتیجه ی مطلوب و عالی رسیدیم. شرکت کنندگان بیش از یازده نفر بودند. در این کنفرانس، مشخص شد که آیا آژانسی بودن، به صرفه است یا خیر و چرا؟ شما هم اگر دوست داشتید که از قافله عقب نمانید و در کنفرانس نهم ما شرکت کنید، بدانید که زمان تشکیل کنفرانس نهم ما جمعه یازده بهمن 92 خورشیدی ساعت شش بعد از ظهر میباشد. موضوع
سلام دوستان اینم قسمت دوازدهم گوش کنید، اگر خوب بود، خوشتون اومد ازمون تعریف کنید. به به چَه چَه کنید. اگر بد بود، ازمون انتقاد کنید. پیشنهاد بدین که چی کار کنیم تا بهتر بشیم دانلود کن فدای همتون که از معرفت چیزی کم ندارین این برنامه برای شما، برای خودمونه. پس دست به دست هم بدیم تا حفظش کنیم و به مرور زمان گسترشش بدیم
سلام چه طورین گوش کنی ها من که خوبم شما چی؟ واسه اونایی که برنامه ی ما در رادیو فصلی رو دوست دارن دانلود برنامه هفته پیش رو آوردم اول یه عذر خواهی اگر دیر شد. اما فایل ضبطی برنامه تازه دیروز به دست من رسید. به هر حال یازدهمین برنامه زندگی ادامه داره که 18 دی ماه پخش شد از اینجا با حجم 13 مگابایت قابل دانلود است در این برنامه در باره تاریخچه دسترسی نابینایان به رایانه و گوشی های مبایل صحبت کردیم که البته این بخش در سه قسمت تقدیمتون میشه و در برنامه های بعد هم ادامه خواهد داشت. همچنین با یکی از خبرنگاران خبر
درود فراوان خدمت تمام کسانی که در کنفرانس هفتم ما شرکت کردید و درود بر کسانی که خواستید شرکت کنید و نشد یا نتوانستید. به هر حال، هفتمین کنفرانس محله ی ما نابینایان با ادامه ی بحث در موضوع روابط اجتماعی با موفقیت و بدون مشکل برگزار شد و هم اکنون در دو نسخه ی کم حجم برای موبایلی ها و متوسط برای کامپیوتریها آماده ی دانلود میباشد. دقت کنید که ساعت تشکیل کنفرانس از شش و سی دقیقه به شش تغییر کرده است و این را به دوستان خود نیز اطلاع دهید. ما در کنفرانس هفتم موضوع رعایت نوبت در صفوف مختلف را بررسی کردیم، در مورد شماره
به نام دانای بینا و یکتای بیهمتا
راهنمای کاربری امکانات سایت بانک ملی ایران
ویژه کاربران نابینا و کم بینا
تهیه کننده
مرتضی هادیان
دیماه 1392
با درود فراوان به همه ی گوش کنی های عزیز. به اطلاع میرسانم: کنفرانس ششم محله ی نابینایان با ادامه ی بحث در مورد ارتباط اجتماعی نابینایان با موفقیت برگزار شد و هم اکنون آماده ی دانلود شما عزیزان میباشد. لطفا اگر میخواهید در کنفرانس هفته ی آینده شرکت کنید دقت داشته باشید که جلسه ی هفتم ساعت 18:00 یعنی شش بعد از ظهر مورخ سیزده دیماه 92 خورشیدی در واقع نیم ساعت زودتر برگزار میشود. نیم ساعت تعجیل به علت قطعی زودهنگام مرکز کنفرانس هاست که امیدواریم این دفعه با این تمهیداتی که اندیشیدیم، کنفرانسی کامل و بدون نقص داشته باشیم. قبل از اینکه اصل کنفرانس را دریافت
سلام گوشکنیا خوبین یا نه میدونم خیلیاتون تو این روزا درگیر امتحان های دانشگاه یا مدرسه هستین ماشالا هممون هم که بس که در طول سال میخونیم دیگه شب امتحان راحت راحتیم البته شما که اینجوری هستین من که همش رو گذاشتم شب امتحان بخونم حالا کلی مونده رو هم و بیخیال بریم سر برنامه ی خودمون در دهمین قسمت برناممون که اولین برنامه ی ما در فصل زمستون هم بود بخش های مختلفی رو برای شما عزیزان در نظر گرفتیم از جمله گفت و گو با سهیل معینی در باره ی شبکه تشکل های نابینایان ایران و مصاحبه با مریم شفیعی حافظ کل قران و بخش های دیگه
درود دورود. هر کدام را که درست خوانده باشد ما را کفایت میکند. کنفرانس پنجم محله ی ما برای دانلود شما آماده است. خوشحالیم و شاد که کنفرانس پنجم محله ی نابینایان علیرغم کم لطفی اکثریت جامعه ی نابینایی با قدرت و به سرعت و در نهایت دقت در حقیقت با حسن نیت نزدیک به واقعیت با موضوع ارتباط اجتماعی نابینایان برگزار شد. من بودم، دوستهای باحال هم بودند. خیلی هم خوش گذشت. اتفاقا نه که از روی عقده باشد بلکه از روی تجربه ی خوشایندی که داشتم به شما می گویم که اگر کمتر باشیم بهتر است. امروز کم بودیم ولی گم نبودیم. کم بودیم ولی با غم