درود به دوستان عزیز. امیدوارم حال همگی خوب, خوش, و عالی, با تعم پرتقالی باشه. درود از اون درودهایی که تا جواب ندید, عمرً دست از سرتون بردارم. درود از اون درودهایی که فقط تقدیم هم محلیهای عزیزم میکنم. از اون درودهایی که برای پاسخ شما به اونا, لحظه شماری میکنم. بچه ها, هم محلیها, همه و همه, بیاییم برا تضمین بقا و پیشرفت محله ی خودمون دست به دست هم بدیم. بیاییم, که اگه امروز نیاییم, شاید فردایی نباشه. دارم میگم بیاییم, که فردا نگید نگفت. بیاییم برای استفاده ی بهینه از خودمون, در راستای پیشرفت و تضمین بقای محله, گام برداریم. از مصرف محوری, به سمت تولید
Tag: محله نابینایان
هممحلی ها سلام. میگم من سریع بگم و برم. از این به بعد، حتی اگه پستی منتشر هم شده باشه و من ببینم در چهارچوب محله نیست، متأسفانه علیرغم میلم مجبور میشم پاک کنم. ما اگه ماهیانه ی دونه پست مرتبط با نابینایان داشته باشیم بهتر از اینه که روزانه ده تا پست غیر مرتبط با نابینایان و چهارچوب محله داشته باشیم. بچه ها، خداییش نشه که بعد از نکاتی که اینجا میگم بهتون بر بخوره یا ناراحت بشید ها! منم ممکنه گاهی پست غیر مرتبط گذاشته باشم، منم اشتباه میکنم، دلیل نمیشه اگه اسمی از پست ی شخص خاص مثلا اسم پست خود شما رو مییارم، شما ناراحت
سلام بچه ها. همینطوری جوگیر و خوشحال شدم از حس صمیمیتی که اینجا حاکم شده. با خودم گفتم بنویسمش. از پایدار شدن اینجا خوشحالم. از اینکه توی این یکماهه اندازه ی دو ساااال درخواست پشتیبانی زدم به شرکت میزبانیمون، از اینکه موفق شدم متقاعدشون کنم ی جای کار مشکل داره و از این که مشکل رو بالاخره حل کردیم خوشحالم. از اینکه به هدفمون رسیدیم خوشحالم. از انتشار آموزش، نرمافزار، مقاله، کتاب، بازی، قصه، برنامه رادیویی، کافه، تجربیات، دلنوشته ها، پادکست ها در اینجا و از مطرح شدن هرچی به جامعه ی نابینایان مربوط میشه خوشحالم. از حضور نسیم، ترانه، رعد و افراد بینای دیگه ای که توی محله