جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش سیستم عامل نویسی قسمت سوم

سلام
چند وقتی نبودم:
اما آموزش سومنوشتن سیستم عامل
میتونید از
اینجا
هر کس سوال داشتش بپرسه
فقط یادتون نره اون فایل TXT رو بخونید

با حجم 15 مگابایت دانلودش کنید
با Audacity کیفیتشو بردم بالا واسه همین حجمش رفته بالا

۳ دیدگاه دربارهٔ «آموزش سیستم عامل نویسی قسمت سوم»

درود
ممنون امیر رضای عزیز راستش قسمت های قبلی را باید در بایگانی نوشته هایت جستجو کنم .
ضمنا خیلی وقته نیستی من دقیقا نگران نبودنت بودم باز هم ممنون از پست در خور و ارزشمندتان .

سلام
خیلی ممنون از آموزش خوبتون ، من تو سایتای فارسی خیلی گشتم ولی نتونستم چیز کاملی پیدا کنم و پیش زمینه ای هم تو طراحی سیستم عامل نداشتم …
می خواستم اگه ممکنه فایل این قسمت رو اصلاح کنید چون موجود نیست
البته می دونم که بیش از یه سال ازش گذشته… ولی ممنون می شم اگه کمک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید