جستجو
Close this search box.
جستجو

حمیدرضا رضایی طراح شطرنج آریوبرزن تولدتون مبارک

 

درود بر شما  هم محلی عزیز که در حال خوندن این پست هستی..

روزی در مصاحبه ای شنیدم که افراد نابینا خودشون باید به همدیگه کمک کنند اگر نه کسی به اندازه اونها از نوع نیازشون آگاهی نداره. همه ما افراد نابینایی رو میشناسیم که با پذیرفتن مسئولیت های مختلف در اجتماع ضمن حضور فعال، که بیان گر توانایی های فردی و نیز استقلال طلبی نابینایان هست، برای هم نوعانشون هم در سطوح مختلف مفید هستند. وقتی در یکی از مسابقات کشوری با شطرنجی سبک و خوش دست آشنا شدم، تصمیم گرفتم یه نمونه هم برای خودم تهیه کنم. که البته لینک معرفی این شطرنج رو هم در پایان همین پست براتون میذارم.  وقتی فهمیدم که طراح و تهیه کننده این محصول کم نظیر یکی از هم نوعان و به ویژه یکی از همکاران خود ماست، مطمئن شدم که حتما این کار رو انجام بدم و نه تنها برای خودم بلکه برای تعدادی از نو نهالانی که به بازی شطرنج علاقمند شده بودند، این کالا رو سفارش دادم. یادمه که تابستان همان سال هر هفته نوجوانها از باشگاه دو میدانی به منزل ما میومدند تا دو به دو باهم بازی کنند. من هم با شربت و آب خنک و بیسکویت  ازشون پذیرایی می کردم.

حالا فرصتی پیش آمده تا از این همکار گران مایه تقدیر کنم و روز تولدشون رو تبریک بگم.
آقای رضایی گرامی! من، به همراه تمام دانش آموزان عزیزم که با محصول تفکر خلاقانه شما لحظات لذت بخشی رو سپری میکنند، سال روز تولدتون رو بهتون  تبریک میگیم و آرزو می کنیم همواره پیروز و سر بلند باشید.

معرفی شطرنج آریوبرزن

۳۷ دیدگاه دربارهٔ «حمیدرضا رضایی طراح شطرنج آریوبرزن تولدتون مبارک»

سلام به خانم جوادیان گرامی.
من هم به سهم خودم تولد آقای رضایی عزیز را تبریک عرض می کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
از شما هم به جهت انتشار پستتان تشکر می کنم.
شاد و پیروز باشید.

درود بر دوستان ارجمند و سپاس بیپایان از خانم جوادیان که بنده رو غافلگیر و اصطلاحا سورپرایز کردن و درود بر وحید قهرمان مدال طلای دوستی رو به شما تقدیم میدارم.

سلام. مبارک . مبارک .
آقای رضایی نبین هستند ؟من گفتم سه تا رضایی در بین نبین ها هست خخخ
خب مهم نیست . برم کیکو بخوابم . چی نه . کیکو درست کنم . صبحانه و نهار مفصلی تدارک ببینم و بعد بخوابم .
دوباره بر می گردم

درود بر رعد بارانی نایب قهرمان مدال نقره مهربانی رو هم به شما تقدیم میدارم. این روزها روز شماست چون رعدهای بارانی اکثر نقاط کشور رو تحت تاثیر خودش قرار داده پس روزهای شما هم مبارک

سلاااام و درووود بر خانم جوادیان گرامی
سلااام و درووود بر هم شهری فرهیخته ی خودم آقای رضایی عزیز
آقای رضایی منم به نوبه خودم تولدتون رو تبریک میگم و امیدوارم که امسال که تولدتون امروزه بهترینا در انتظارتون باشه
به هر حال مرسی خانم جوادیان بزرگوار که این تولد رو به ماها گوشزد کردید
شبتون خوش و خدا نگهدار

اوووففف چقد تولد فقط اومدم کیکمو بگیرم ک از تولد همینشو دوست دارم خخخ حتی تولد خودم
راستی سلام تولدشون مبارک الهی خوب خوب نصیبشون بشه مرسی از شما زحمت کشیدید تولد گرفتید دمتووون جیییز.

سلام جناب آقای رضایی. من هم سالگرد ورود شما را به عالم خاکی و گرفتار آمدن شما را در دیر خرابآباد را تبریک میگم و امیدوارم مثل همیشه زندگی پرباری داشته باشید و همیشه فعال باشید. دیگه بلد نیستم بیش از این حرف بزنم. سربلند باشید.

درود بر شما دوستان عزیز آقا وحید، بهار خانم، جناب بی ادعا و آقای ستوده از حضورتون ممنونم. آقای عبدالله پور در میان هم شهریان شما مردمانی هستند همچون طبله عطار خاموش و هنرنمای.
رعد عزیز بله آقای رضایی نبین هستند. نفهمیدم کیک مربوط به صبحانه بود یا ناهار؟ هرچه بود نوش جانتون.

درود ویژه به بانو جوادیان که بنده رو غافلگیر کردن شدید با این پستی که آوردند پدید و باعث بازگشت من به محله شدن بعد از مدتهای مدید. امروز از طرق مختلف تبریکات بسیاری دریافت کردم اما جالبترین و به یاد ماندنیترین تبریک این اقدام خلاقانه خانم کارشناس محله بود که به حق کارشناس هستن زبان بنده قاصر است از هر سخنی و قادر نیست تا مراتب احساس سپاسگزاری مرا به پیشگاهتان عرضه دارد.

سلاااام بر پسر شانزده سااله خخخخخ!
تولدتون مباارکااا بااااشه.
و ممنون از شما خانم جوادیان که ضحمت این پست رو کشیدین! ممنوووون!
ضمنا پست شطرنج رو هم خوندم شاید یکی گرفتم!
با توجه به این که بنده کارمند اینا نمیباشم، خب بوجّه خوبیم دستم نیس که این پولا برام چیزی نبااشه دیگه خخخخ!

درود بر علی آقا بله باز هم ۱۶ ساله شدم سپاس فراوان از شما حتما در خدمت خواهم بود این نکته رو هم از بنده داشته باش همیشه در این اندیشه باش که دارا و ثروتمند هستی اون وقت دارایی و ثروت رو به زندگی خودت خواهی آورد

درود بر تو از همون ۳۱ فروردین توی فکر بودم تولدت را با پیامک تبریک بگم ولی دوم اردیبهشت که شد یادم رفت ولی بازم در همین جا از فرصت استفاده می کنم و زادروزت را بهت شادباش میگم مازماز
راستی خانم جوادیان این حرف ها واسه این آقا زن و زندگی نمیشه اگه امکانش هست و حرفتون خریدار داره بزنید پس گردنش و دست یکی را بگذارید توی دستش من که توی این چند سال زبونم مو در آورد خخخخخخخ

درود بر دوست قدیمی سپاس از این که مدتها ذهنت رو به خاطر ما به زحمت انداختی خیلی لطف کردی غوریگنگوری البته دوستان این اصطلاحاتی که بین ما رد و بدل شد رموزی فیمابین ما هست از قدیم الایام یعنی دوران ماقبل تاریخ بعدشم خودت متاهل شدی میخای ما رو نابود کنی برو نه این دام که این مرغ بر دام دگر نه

درود بر بانو رهگذر بیکران سپاس. البته بنده صرفا شطرنجسازم و اص به بازی شطرنج علاقه ندارم چون ساعتها میخاد بشینی یه پلاستیک رو از اینجا برداری بذاری اونجا منم که اص نمیتونم یه جا بشینم ببخشید دو بار از واژه اختصاصی شما استفاده کردم حدس زدم این اص باید بخش اول واژه اصلا باشه امیدوارم اشتباه نکرده باشم. اما در اینجا لازم هست به یه نکته اشاره کنم ۴ ۵ ماه پیش بانو جوادیان یه کتاب به بنده دادن که من دو بار اون کتاب رو خوندم و در زندگی من بسیار موثر بوده تا الآن. جدای از محتوای ارزشمند این کتاب نحوه گویاسازی این کتاب باعث شد تا من این کتابو دو بار بخونم و مطمئنم باز هم اونو خواهم خوند. گوینده بر خلاف سایر گویندگان که به روخوانی یک نواخت اقدام میکنن با یه سبک جدید میخوند که تمام احساس نویسنده رو منتقل میکرد. خیلی دوست داشتم بدونم گوینده این کتاب چه کسی هست. دیشب فهمیدم کتاب پروژه شادی اثر ارزشمند خانم گریچن رابین با گویندگی ارزشمندتر و فوق عالی شما صوتی شده. من در همین جا به شما صمیمانه تبریک میگم کارتون فوق العاده هست یه صدای بی نظیر و تسلط بر کتاب بدون هیچ اشتباهی و انتقال احساسات موجود در اثر با ارائه سبک جدید گویندگی. واقعا از آشنایی با شما بسیار خرسندم و امیدوارم کتابهای دیگری با گویندگی شما رو مطالعه کنم به ویژه در زمینه روانشناسی موفقیت که حوزه اصلی مطالعاتی بنده هست. پایدار و پیروز باشید.

خدا میدونه چقدر خوشحال میشم وقتی میبینم بچه ها کتابایی رو که گویا میکنم رو میخونن و راضی هستن.
من هنر نمیکنم آقای رضایی. چون رهگذر پیشونی سفیدم و همه میشناسنم مجبورم خوب بخونم که آبروم پیش دوستان نره. هاههااهاهاها
شاد باشید همیشه

درود بر همشهری گوشه نشین بینهایت سپاسگزارم. چه اسم جالبی انتخاب کردید چقدر به هم میاد شیرازی باشی و گوشه نشین. البته از باب شوخی بود شما یک گوشه نشین فعال هستید

دیدگاهتان را بنویسید