سلام به همه ی دوستان.
خب این دفعه هم یه جشن تولد دیگه قراره با هم بگیریم.
این بار تولد یه خانم معلمه.
این خانم معلم کسی نیست جز:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خانم محب.
سرکار خانم محب، ما به نمایندگی از تمام اهالی محله ی نابینایان، زادروز شما رو تبریک میگیم و امیدواریم که سالهای سال با افتخار در کنار خانواده ی محترمتون زندگی سرشار از خوشبختی و موفقیت رو داشته باشید.
همینجا بگم که عمراً نمیتونید حدس بزنید که من کی هستم خخخ.
اما تیم مدیریتی دست به دست هم دادن تا این تولد رو با هم جشن بگیریم.
ملیسا که کیک درست کرده، شهروز و سعید کار موسیقی جشن رو دارن میکنن، عمو چشمه هم برنامه ریزیها رو کرده، امیر هم که مرخصی داشت برای ازدواجش، بقیه هم که توی کارها به بچه ها کمک کردن، یکیمونم اومده داره پست میزنه.
انقدر کنجکاوی نکنید نمیگم کی هستم خخخ.
آهان راستی مجتبی هم قراره همه ی هزینه های تولد رو پرداخت کنه خخخ.
حالا بریم سراغ مراسم تولد.
خانم محب، با آرزوهای قشنگ، شمع تولدتون رو فوت کنید تا اتفاقات خوب یکی پس از دیگری در انتظار شما باشن.
یک، دو، سه.
همه دست، جییییغ، هوراااااا!
دیگه زحمت بریدن کیک هم افتاد گردن خودتون.
هدیه ی تولد شما هم یه کارت هدیه ی یک ملیون تومنی هست که مجتبی شخصاً تقدیم خواهد کرد خخخ.
دیگه خودتون باهاش کنار بیایید.
این چندمین تولد توست?
و چندمین انبساط مجدد کائنات؟
این چندمین بارخلقت است؟
و چندمین انفجار سکوت؟
چندمین لبخند آفرینش؟
خورشید را چندمین بار است که میبینی؟
و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟
و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟
چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟
چندمین دم!؟
چندمین آن!؟
آه که تو چقدر خوشبختی!
و جهان چه پرغوغاست
که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد . . .
خب دیگه. بریم به تولد بازیمون برسیم.
خانم محب، بازم تبریک. این شما و این کامنتها و بچه ها.
۸۹ دیدگاه دربارهٔ «خانم محب، به این دنیا خوش آمدید»
سلام منم تولد خوانوم محب که یه زمونی معلم کامپیوتر من بودند رو تبریک میگم
سلام پسرم و مرسی از تبریکت.
زنده باشی
سلام من هم به نوبه خودم زاد روز شما رو تبریک میگم امید وارم سالیان تولانی در کنار خانواده خوش و خرم باشید.
سپاس و آرزوی شادی و خرمی برای شما که این حق مسلم همه ماست
سلام
تولدتون مبارک باشه
از این که این جا یک دوست هم سن و سال پیدا کردم خوشحالم
راستی خانم پست ببخشید یعنی خانم رهگذر کجاست
اون که باید اینجا باشه
نکنه رد گم میکنه
سلام مریمی عزیزم.
مرسی از حضورت.
راست میگی؟
یعنی رهگذر بوده؟
با درود به خانوم معلم عزیز. تولدتونو از صمیم قلبم تبریک میگم. اینشالا هرچی دوست دارید بهش برسید. سلام منو به دکتر برسون.
سلام. مرسی از تبریک صمیمانه.
ایشون هم سلام رسون هستن.
سلام، من هم میخوام از قافله تبریک گفتن جا نمونم.
خانم معلم تولدتون مبارک. انشا الله که عمر جاودان داشته باشید و خداوند بزرگ پشت و پناهتون باشه.
سلام. لطف کردید.
منم هم آرزو های خوب را یک جا به شما و همه هم محله ای ها تقدیم می کنم.
سلام بر خانم محب عزیز و گرامی و پر محبت محله مون
از صمیم قلب تولدتون رو تبریک میگم و براتون فهترین بهترین بهترین ها رو آرزو دارم
تمام شادیهای حقیقی دنیا تقدیم شما …
سرکار خانم پست چی من که شناختمت نشون به این قراین و امارات کف همون بهترین پست چی جهانی که شهنشاه اسمتو نگفت چون گویا خودت ناشناسی رو بیشتر میلایکی یعنی می پسندی شکلک تثزه
هااااااااااااااا این که وگفتی ای یعنی چه؟! شکلک تثزه. خخخ. شکلک یه گوش کنی حرف گوش نکن! خخخ.
سلام بر بانوی بانوان،
مرسی فقط تو رو خدا بیا این شکلک رو شفاف سازی کن قربونت.آدم فکرش هزار راه میره.
سلام تولدتون هزاران بار مبارک دوست بسیار عزیزم موفق باشید
سلام و هزاران بار سپاس
من که حدث میزنم کیه اما خوب فعلا نمیگم
من که میگم این پست رو همون پستچی پست های صحیح نویسی منتشر کرده! حالا حدس میزنی کی باشه که به شما بگه حدس =ح د س. خخخ. البته بگم که من نیستم. خخخ. شکلک کنجکاوی! شکلک یه گوش کنی حرف گوش نکن شدم! خخخ.
راستش من عمدا نوشتم حدث که همون بیاد ایرادم را بگیره وگرنه میدونستم حدس هست به خدا راست میگم خخخخ آهااااااای پستچی خوب شناختیمت آفرین نازنین عزیزم که تو هم مثل من فهمیدی که اون کیه.
رعععد بزرگ با ی کیک بزرگ به جشن میاد . محب جون به بچه ها بگو برن عقب منو هول ندن خخخخ
رعععد بزرگ دعا میکنه که کلی اتفاقات خوب و عالی تا آخر مرداد برات اتفاق بیفته .
آآآهای دخترا من که هزار جا گفتم بازم میگم پستچی یا پریسیماس یا ملیس جون . افتاد ؟؟
مریم جون شادان یا شیبانی رهای رهگذر سرش شلوغ پلوغه . ولی حدس میزنم بعداز ظهر سرو کلش پیدا بشه .
چه جشن خوبی . همه جمعند و رعععد گلو پلاب کم بود که خودشو رسوند .
خب شما پا رو بکوبید ،دست ها را هم بزنید و ی بزنو بکوب راه بندازید تا من برم از همین الان دیگ های ناهارو بار بذااااااارم .
به به رعد بزرگ عزیزمون
خوبید؟
خیلی خوش اومدید.
دستتون درد نکنه
آخ آخ اون کیک سنگینو بدید به من.
.
.
ویییییییییییژژژژژژژ
ژژژژژژژژژژژ
اینقد بدم میاد
نیگا کن، یه کم سنگین رنگین باش خب خانم معلم.
کیک تولدتو برداشتی داری کجا فرار می کنی؟
ای بابا! ببخشید مهمونای عزیز، این جو گیر شده. یه لحظه فک کرده عین مراسم عروسی که آخرش عروس و داماد فرار یکنن میرن، اینم کیکشو برداشته و الللللللفرار.
الان زنگ میزنم متوقفش کنن برش گردونن.
سلام بر خانم محب گرامی.
تولدتون مبارک.
امیدوارم که همیشه صحیح و سالم و پر انرژی و با سعادت زندگی تون رو ادامه بدید.
خیلی خوشحالم که منم توی این جشن حضور دارم که بسیار باعث افتخار من هستش.
شاد و سرمست باشید همیشه.
سلام آقای چشمه
خیلی خوش اومدید.
شما هم انشا الله خوش و خرم و سرزنده باشید.
عمرتون با عزت.
سلام سلام به خانم معلم مهربون و خوب گلمون، خوبین روز تولد شماست شما گلی بودین که شکفتین و اینک محله ما در جشن زاد روز شما را به جشن نشسته است. تولدتان مبارک، هر چی خوبی هست تو این سال زندگیتون براتون رقم بخوره. راستی اون آشپزی شما رو هم گوش کردم. عالی بود. بازم منتظر بعدیهاش هستیم.
سلام و صد سلام به سیتای عزیزم
ممنونم از حضورتون.
آشپزی هم قابل نداشت.
سر افراز باشید
چه ضاااایع شدم . الان تازه متن پستتو خوندم . خب پری رخسار و فرشته سیرت از پشت پرچینا بیا بیرون ههههه
میبینم که خودتو لو دادی . پس کلک تو بودی که ی بار به رععععد ادبیاتی ایمیل دادی و گفتی اونجوری ننویس که صفحه خونا بد جور میخونن خخخ
سلام خانم محب
من هم تولدتون رو تبریک میگم و براتون بهترینها رو از خدا میخوام
حالا برسیم به ماجرای همیشه مبهم پستچی
رعد اشتباه کردی این پست رو کسی ننوشته جز ملیسا
چون قرارمون بر این بود که اون این پست رو بنویسه
ملیساااااا دمت گرم بابا تو هم میتونی مثل ما بنویسی؟ دمت حسااااابی گرم!
بچه ها دیگه دنبال پستچی نباشید من بازنشسته ی پیش از موعد شدم
پستهای صحیح نویسی رو هم تا مدتی که امکانش هست و بهم اجازه میدن مینویسم بعدش اون رو هم ملیسا قراره به عهده بگیره
دیگه دنبال پستچی نباشید پستچی یا شهروز خواهد بود یا ملیسا یا مجتبی
سلام بر پریسیمای گلمونخیلی ممنون.
عزیزم چرا معما ها رو حل می کنی خب؟
داشتیم حدس می زدیم.
الان یعنی قطعیه دیگه که این نویسنده ملیسا بوده؟
به خدا من که باورم نمیشه.
راستی محله بودجه داشته که تو رو پیش از موعد بازنشسته کنه؟
اگه داشته که یعنی وضعش از آموزش و پرورش خیلی بهتره. در نتیجه: ۱- بچه ها دیگه کمک بی کمک محله وضعش خوب شده.
۲- منم از آموزش و پرورش انتقالی می گیرم میام توی محله کار کنم. این جا وضع بهتره.
سلام به همگی.
تولدتون مبارک خانم محب عزیز.
امیدوارم امسال و هر سال در روز های تولدتون۱بغل بزرگ بزرگ بهار توی دلتون بشکفه و تا سال آینده مثل روز اول تازه باقی بمونه و سال آینده هم به همین ترتیب تا همیشه.
ایام تا همیشه به کام.
پریسای عزیز، درود بر شما و ممنون که تشریف آوردید.
فقط پریسا جووووون هاااااا ای که گفتی یعنی چه
یک بغل بزرگ بزرگ بهار ……
خخخخخخخخ
خیلی مهربونی گلم
سلام خب بالاخره معلوم شد پستچی کیه! خخخ.
خانم محب گرامی! من هم تولد شما رو صمیمانه تبریک میگم و براتون بهترین ها رو آرزومندم. موفق و مؤید باشید.
نازنین عزیز من هم صمیمانه تشکر می کنم.
سلام. تولدت مبارک خانم محب!
خیلی خوشحالم که تولد شما توی این محله داره گرفته میشه!
مطالبی که شما واسه ما میذاری همیشه پر از تجربه، شادی و آموزش هستش.
هیچ وقت بودن شما رو اینجا فراموش نمی کنم و تازه به بودنتون توی این محله، عادت کردم.
خدا کنه عمر نوح داشته باشی و همیشه ی هممحلی واسه ما بچه محل ها بمونی.
بیا شمعا رو فوت کن، هزار سال زنده باشی!
سلام آقای خادمی و سپاس از تبریکتون.
آقا فقط اون شمعا رو ببر اون طرف تر آتیش نگیره به این چوبا.
هیچی چیزی نیست دارم کشتی می سازم.
نوح که بدون کشتی نمیشه آقا.
تموم شد یه سفر با هم میریم جزایر ……
چه میدونم. من این اسمای خارجی رو بلد نیستم.
یه سر میریم کیش با هم.
اونجا هم خیلی صفا داره.
کشتی هم که مال خودمونه.
سلام بر خانم محب عزیز
تولدتون مبارک انشاء الله که بهترین ها رو تجربه کنید
سپاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس از پستچی عزیز برای گرفتن این جشن زیبا
درود بر زینب گلم.
مرسی از حضورت توی این جشن کوچولو.
انشا الله همیشه شاداب و سرزنده باشی
سلام! تولدتون مبارک دوست عزیزم. با کلی آرزوی قشنگ برای شما!
دررود samaneh گل.
منم آرزو های قشن واسه شما.
من هم تولد گرامی بانوی محله سرکار خانم محب را شاد باش می گویم برایشان آرزوی سعادت سلامت و شادکامی و بهروزی و بهکامی دارم. سال به سال پیروزیها و افتخاراتتان افزون باد
درود بر شما عمو حسین گرامی
من هم برای شما آرزو های خوب دارم و براتون آرزوی موفقیت دارم.
سلام و صد سلام.
مرسی و مرسی و مرسی.
الان خیلی خیلی ذوق زده شدم. از اون شکلکای خودمون: شکلک من که دارم جیغ میزنم.
عذرخواه از محضر همه دوستان.
من مسافرت هستم و دسترسی به تجهیزات دنیای مجازیم یه کم که چه عرض کنم، خیلی محدوده.
ببخشید دیر اومدم و دیر جواب دادم.
من دو روز پیش به محله سر زدم و اگه امروزم بهم اس نمیدادن، شاید به محله عزیزمون سر نمیزدم.
به هر حال، تشکر از فرستنده اون اس.
جاتون خالی، الان مشهدم.
به عنوان شیرینی و کیک تولدم، واسه اونایی که اهل زیارت مشهدن، نائب الزیاره خواهم بود و برای اونایی که عاشق بخش سیاحتی مشهدن، امشب میرم چالیدره که خیلی خیلی با صفاست و جای همهتونو خالی میکنم.
بقیه اش توی کامنت بعدی. بعد از جواب دادن به کامنت های دوستای عزیزم.
زیارت قبول خانمی منو تو زیارتیش خیلی دعا کنید
به امام رضا بگید که پریسیما منتظره خودش میدونه
مرسی
حتما پریسیما جونم
یه وقتی حاجتا قاطی پاتی نشه
خخخخخخخ
انشا الله همه به آرزو هاشون برسن
زیارت قبول خانم محب عزیز چه خوب که توی روز تولدتون مشهد هستید
التماس دعا
زینبی جووونم، من مشهدی هستم و این روزا اومدیم دیدن خانواده هامون.
اینا رو بنویسم می ترسم یادم بره، ببخشید.
۱- همون اول که پستو دیدم و زودی نویسندهش رو نگا کردم، حس کنجکاویم رفت رو هزار که این دفعه کی میتونه باشه ولی مطمئنم بودم که من نمیتونم بشناسمش و پستو خوندم و دقیقا هم نشناختم.
خب عزیزم، دوست گرامی، این کارا چیه میکنین؟
آدم یاد کمک های نیمه شب ناشناس میفته. حالا تصور کنین تولد آدم رو یکی بیاد ناشناس و یواشکی بگیره، بره.
زودتر خودتو معرفی کن وگرنه عواقبش دیگه با خودته ها!
۲- امیر خان، نبودی، یادت باشه توی عروسیت میام، هاها فک نکنی نمیام. میام ولی
حرکات ورزشی موزون انجام نمیدم.
چیه؟ میگم حرکات ورزشی!
۳- پست چی عزیز، نمیگی مجتبی اولا اصفهانیه و ثانیا قلبش ناراحته؟ تو میدونی یک میلیون تومان هدیه دادن، اونم واسه یه اصفهانی، یعنی چی؟
میدونی یعنی چی یا بیشتر توضیح بدم؟
حالا فکر زیر سؤال رفتن هویت اصفهانی مدیر عزیزمون نیستی، فکر سلامتیش باش.
۴- مرسی پست چی گمنام محله که تیتر زدی به این دنیا خوش آمدی. فقط نکته ای که خواستم بگم اینه که ما یه مدتی هست اومدیم، نشستیم، چند تا چایی هم خوردیم، کم کم داریم جمع و جور می کنیم بریم.
۵- این دیگه آخریشه می نویسم
نوشتید این چندمین تولد توست و یک سلسله طولانی از این دست سؤالا که من مجبورم فک کنم و از اون بدتر پاسخ بدم که الان دقیقا چند سالمه و یا چند ساعت و چند دقیقه و چند ثانیه از عمرم گذشته.
این سنگین ترین قسمت این پست بود.
چگونه می شود از یک خانم پرسید که این چندمین سال زندگیت است بی آن که در پاسخ لنگ کفشی نخورد در صورت آقا بودن و در لیست قهر قرار نگرفت در صورت خانم بودن؟
خخخخخخخ الان جمله بالاییه مفهوم بود؟
آخه مطلب سنگین بود، دستام می لرزید نمیتونستم پاسخ خودم رو خوب جمله بندی کنم، بنویسم. ببخشید.
هزار تا هزارتا تشکر از پست چی گمنام محله.
سلام بر خانم محب گرامی.
تولدتون رو هزاران بار تبریک میگم و امیدوارم در زندگی همیشه موفق باشید.
زیارتتون هم قبول باشه.
خانم شیبانی، من مینویسم و امضا میکنم که رهگذر هیچ نقشی در تیم مدیریت محله نداره.
این بیچاره رو ولش کن خخخ.
بازم تبریک و بدرود.
سلام و سپاس استاد حسینی سوگند که سخت است ندانستن این که پستچی کیست
سلام مجدد خانم معلم مهربون
زیارت قبول, تو رو خدا سلام ما را هم به امام رضا برسون
یادت نره ها
میگم منظور پستچی از اون نقطهها چی بود
خودش همون اوّل لو داده بود
مریمی راستش من در شناختن نویسنده ها خیلی حرفه ای نیستم.
عیب نداره، ماه که پشت ابر نمی مونه.
هزاران سلاااام سلاااام سلاااام به خانم محب گرامی
تولدتون رو صمیمانه از ته قلب تبریک میگیم.
امیدواریم، سال دیگه، همین موقع، به هر چیزی که از خدا میخواین رسیده باشین و شور و نشاط و رضایت قلبی همیشه در زندگیتون جاری و ساری باشه.
سی و دومین تابستون زندگیتون مبارک
جیغ و دست به افتخار عروس و داماد محله
سلام و صد سلام و هزار تبریک متقابل من به شما.
حالا که سن من رو میگید منم دعا میکنم به زودی زود مامان و بابا که هیچی، بابابزرگ و مامان بزرگ بشید حالتون جا بیاد.
سلام من هم تولدتون رو هزاران بار تبریک و شاد باش میگم و امیدوارم در زندگی به هر آنچه که میخواهید دست یابید بهترین ها رو برای شما دوست عزیز آرزو میکنم التماس دعاحرم رفتید برای من حقیر هم دعا کنید
سلام بر سمانه فارسی.
یا به عبارتی این یکی سمانه.
حتما رفتم نائب الزیاره هستم عزیزم.
سلام بر خانم محب توانمند.
تولدتون با هزاران آرزوی خوب تبریک.
امیدوارم سال های سال با شادی و خوشی و سلامتی در کنار خانواده و دوستان به سر برده و مثل همیشه حضوری مفید و انرژی بخش برای دیگران داشته باشید.
آقای آگاهی عزیز
سلام و خیلی خیلی سپاس.
امیدوارم همه بچه ها علی الخصوص شما روز های روشن و فرداهای پر از امید و سرشار از عطر زندگی داشته باشید
آآآآی پریسیما شاید بتونی سر همه رو گول بمالی ولی رعععد پریسیما رنگ میکنه و به جای شهروز تحویل میده خخخ برو خب معلومه خودت نویسنده این پست بودی هههه
منظورم این بود پریسیمارو رنگ میکنه و به جای شهروز غالب محله میکنه . یعنی هیچکی شک نمیکنه که این همون پریسیماس خخ
سلام و شادباش فراوان برای زادروز میلادت خانم معلم گل, آموزش فرنی رو دان کردم ولی چون خیلی دیر شده بود تشکرم رو اینجا اعلام میدارم,
تورو خدا من رو خیلی دعا کنید یعنی خیلی هم نشد شدید دعا کنید, یعنی نمیدونم با تءکیید زیاد دعا کنید,
خیلی وقته مشهد نرفتم, دعا کنید قسمتم بشه, راستی اگه لطف کنی در مورد قسمت تفریحی هم یه توضیحی بدی که کجاست ممنونت میشم,
بازم تبریک و هزاران گل رز و مریم تقدیم به شما دوست دوست داشتنی و نازنین
درود گلم که یادم نیست اسمت الهام بود یا زهره ولی اسم مهم نیست حتما دعا می کنم.فرنی هم بپز نوش جونت.
مراکز تفریحی و خرید هم مشهد زیاد داره که والا نمیدونم کدومو بگم.
البته یه چیزی هم بگم که معمولا زائرا این چیزا رو خیلی بهتر از مشهدی ها بلدنن.
یکی که میتونه لینک بذاره و بلده، یه ایمیل بمن بده تا کادو تولد این دخترا برسونیم دستش…پریسیماااااا…..ایمیلت رو چک کن…من از تو ایمیل ملیسا را خواستم…چرا خوابت برد آباجی؟ملیسااااااا…من تو را چه جوری بجورمت؟ آهااااای…یکی بیاد کادو این دخترا از من بسونه…..
مریم شیبانی…من تو رو میکشمت…
مررررررسی رهگذر جونم
دستت طلا عزیزم که کادو داری.
ببین من اینجام.
بنداز این طرف خودم میگیرمش.
خودتو اذیت نکن مهربون.
سلام.
تولدتون مبارک.
چه خوب که روز تولدتون در سفر هستین. امیدوارم خیلی خیلی بهتون خوش بگذره.
از صمیم قلب آرزو می کنم سال های سال با شادی و دل خوش روز تولدتون رو کنار عزیزانتون جشن بگیرید.
لیلای دوست داشتنی درود و سپاس از این آرزو های قشنگ
شاد باشید
اینم یه خبر خوب تقدیم به خانم معلم در روز تولدشون و همه فرهنگیان محلمون.
افزایش ۳۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی حقوق معلمان
علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح رتبهبندی معلمان از مهر ماه امسال اظهار داشت: طرح رتبه بندی در ۴ رتبه انجام میشود که در رتبه اولیه قریب ۳۰۰ هزار تومان و در بالاترین رتبه حدود ۸۰۰ هزار تومان به حقوق معلمان افزوده میشود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دولت اعتبارات این موضوع را برای سال های ۹۴ و ۹۵ مصوب کرده است اظهار کرد: دولت در سال ۹۳ برای سال جاری هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان و برای سال ۹۵ نیز سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب کرده است.
وی ادامه داد: دولت دکتر روحانی از شهریور ماه سال گذشته اجرای طرح رتبه بندی را مورد توجه قرار داد که این مهم در ۲۷ اسفند ماه سال ۹۳ در آخرین جلسه هیات دولت در سال گذشته تصویب شد و احکام جدید معلمان بر اساس این طرح از مهرماه امسال صادر می شود.
ضریب فوق العاده شغل معلمان
فانی همچنین گفت: ضریب فوق العاده شغل معلمان در سال تحصیلی جدید به جای ۸۰۰ امتیاز از هزار و ۵۰۰ امتیاز آغاز می شود که با این امر حقوق معلمان افزایش می یابد.
مرسی آقای سرمدی، آقای داماد
البته واسه ما فرهنگی ها این خبرا دیگه در حد بشنو و باور نکن هست، در حد جک های خنده داری که فقط رسانه ای میشه و در عمل هیچ اتفاقی نمی افته جز این که دیدگاه مردمی که از بیرون به آموزش و پرورش نگاه می کنن عوض میشه در حالی که حال معلمان همونی که هست می مونه.
رهگذر اگه هنوز کسی رو پیدا نکردی، برام فایل رو ایمیل کن.
hosseinishahrooz@gmail.com
مرسی آقای شهروز حسینی…ملیسا رو جستمش آخرش…خیلی آقایی…
سلام بر خانم محب گرامی.
تولدتون مبارک
کودکان مکتبی از اوستاد
رنج دیدند از ملال و اجتهاد
مشورت کردند در تعویق کار
تا معلم در فتد در اضطرار
چون نمیآید ورا رنجوریی
که بگیرد چند روز او دوریی
تا رهیم از حبس و تنگی و ز کار
هست او چون سنگ خارا بر قرار
آن یکی زیرکتر این تدبیر کرد
که بگوید اوستا چونی تو زرد
خیر باشد رنگ تو بر جای نیست
این اثر یا از هوا یا از تبیست
اندکی اندر خیال افتد ازین
تو برادر هم مدد کن اینچنین
چون درآیی از در مکتب بگو
خیر باشد اوستا احوال تو
آن خیالش اندکی افزون شود
کز خیالی عاقلی مجنون شود
آن سوم و آن چارم و پنجم چنین
در پی ما غم نمایند و حنین
تا چو سی کودک تواتر این خبر
متفق گویند یابد مستقر
هر یکی گفتش که شاباش ای ذکی
باد بختت بر عنایت متکی
متفق گشتند در عهد وثیق
که نگرداند سخن را یک رفیق
بعد از آن سوگند داد او جمله را
تا که غمازی نگوید ماجرا
رای آن کودک بچربید از همه
عقل او در پیش میرفت از رمه
آن تفاوت هست در عقل بشر
که میان شاهدان اندر صور
زین قبل فرمود احمد در مقال
در زبان پنهان بود حسن رجال
زیارت قبول التماس دعا
سلامطه گرامی
سپاس گزارم
مرسی از همه عزیزانی که تشریف آوردن، محبت کردن.
امیدوارم همیشه توی این محله جشن و شادی و خوشی باشه و هیچ کس غم نبینه.
امیدوارم دوستی های ما از فضای مجازی سر ریز بشه و دنیای واقعیمون رو هم پر کنه.
امیدوارم تک تک شما رو در شادی ها ملاقات کنم.
با اجازه همه دوستان میرم واسه جلسه مشاوره خواهر کوچولوم.
براش دعا کنید بتونه انتخاب رشته خوبی واسه کنکورش داشته باشه.
بعدش هم میریم بیرون واسه تکمیل کردن مراسم جشن تولد که جای همهتون خیلی خالیه.
هر لحظه و هر روزی که انسان در بعد انسانی یا اخلاقی یا عقلی یک گام تازه برداره و به اندازه سر سوزنی به جلو بره، اون روز یا اون لحظه، تولد دوباره است براش.
من این روزا درس های تازه ای از زندگی آموختم. سخت بود اما آموختم.
امیدوارم درس های زندگی که منجر به تحول و تولد دوباره میشه، برای شما آسون باشه و به راحتی آب خوردنی، این درسا رو پاس کنین.
فعلا bye.
آخر شب اگه زود رسیدم، دوباره به این پست سر خواهم زد.
بازم سلام
شدییید خیییلی التماث دعا
یادتون بیام ها یادتون باشم ها خیییلی
راستی منم فکر میکردم پریسیما پست رو زده شکلک ملیسا که کیک میپخت دستش بند بود
بانوی عزیزم
یاد همه هستم.
مهم دل شماست که با خداست.
با درود بر خانم محب
من نیز میلادتان را به شما تبریک عرض نموده برای شما آرزوی پیروزی و بهروزی دارم
امیدوارم پیوسته در همه امور زندگیتان موفق و کامیاب باشید.
جناب ویسی پور
درود متقابل و نیز آرزوی پیروزی و بهروزی و شادمانی برای شما
سلام مجدد
بانو و رعد من ننوشتم باورتون بشه یا نشه این پست رو من ننوشتم
ولی به نویسندش تبریک میگم که تونسته مثل من بنویسه البته زیاد هم شبیه نبودها
به خودمم تبریک میگم چون میتونم وقتی نیستم بگم به جای من کامنت بذاره خخخ
با سلام و عرض ادب *تولدتان مبارک*
shahoo گرامی درود و تشکر
سلام بر همگی
من هم به شما خانم محب تولدتون رو تبریک میگم و
آرزو میکنم سالی پر برکت رو در پیش داشته باشید
آقای شریفی عزیز، اولا ممنونم و دوم امیدوارم که خیر و برکت در این سال و سال های آتی جزء جدایی ناپذیر زندگی همه ایرانیان باشد.
درود بر خانم محب عزیز و نازنین
تولدتون مبارک.
براتون آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.
امشب رو ببین چه شور و حالی و صفایی
راستی که گل سر سبد محفل مایی
امشب رو لبا گلهای خنده واسه توست
آرزوی ما بخت بلند در طالع توست
رضوان عزیزم ممنونم که تشریف آوردید و امیدوارم که شما و همه دوستان همواره شاد و مهربان باشید
محب…محب…من نمیدونم کادوت کوجاس؟ من دادمش دس ملیس…ولی فک میکنم ملی خوابش برده!!! شرمنده تم…بهر حال تولدت مبارک…ایشالله یه عالمه سعادتمند باشی و هییییی تو زندگیت موفق باشی و هییی شاد باشی….
شکلک رهگذر بی دست و پای دست و پا چلفتی هیچ کاری بلد نیس…
خیلی گیجم…باورت میشه؟ نه فک نمیکنم باورت بشه…من اونقد گیجم که مامانم همیشه میگه : من تعجب میکنم تو چطوری از خونه میری بیرون، زنده برمیگردی!!!
نتونستم کادوتا برسونم دستت…شرمنده ام…
سلام دوباره رهگذر عزیزم
همین که بودی برای من یک دنیاست.
خودت رو اینقد اذیت نکن، اینقد دنیا رو سخت نگیر.
گیج هم نیستی، دغدغه هات با دغدغه هی دیگران فرق داره عزیزم.
ایام به کامت.
یه سلام آخر وقتی و الوعده وفا
گفته بودم که حتما بهتون سر خواهم زد و اومدم.
ممنون از دوستانی که در نبود من تشریف فرما شدن.
در دنیای واقعی توی پارک جنگلی وکیل آباد که معرف حضور تقریبا تمام ایرانی ها هست جای همهتونو خیلی خیلی خالی کردم.
خوراکی ها رو هم به نیت شما خوردیم و باز جاتون خالی بود.
پرونده این شب رو هم با یه پیتزای خوشمزه بستیم که امیدوارم یه روز دور هم دوباره یه همچین پیتزایی بخوریم.
فک میکنم فایلی که براش فرستادم یه اشکالی داشته…ملیس جان…من دیگه حال ندارم برم تو یاهو….از همین جا بخاطر فایل خرابم ازت عذر میخوام…بسه دیگه فحشم نده…عفت کلام داشته باش…دختر خوب نیس از این حرفا بزنه!!!خخخخخخخ…….از توام بابت دردسری که امروز بت دادم و بینتیجه بود معذرت میخام…برم که خیلی خسته و داغون و لهیده پهیده ام…میسی میسی هولالالالالای…خدافسیییی….
سلام رهگذر.
احتمالاً یه داستان برامون خوندی.
ببین خودت یه پست بزن و این داستان رو بذار تو محله.
متنشو همه ی کارهاش به جز لینکش رو انجام بده بفرست برای بازبینی بقیش رو بسپار به ما.
حیفه که زحمتت توی کامنتها باشه و خیلیها نبینن.
بهتره که یه پست مستقل براش زده بشه و بهترتره که این پست به اسم خودت هم باشه.
کارهاشو انجام بده من منتظرمهااا!
داستان نبود یه بخشی از ضیافت افلاطون بود…خیلی کوتاه بود…در حد ۷دقیقه…چیکار کنم؟ یه پست بنویسم؟ خب اونکه کار نداره مینویسم…ولی اون فایل صوتی رو چیکارش کنم؟ اون که دست ملیساس نمیدونم بدستش رسیده یا نه؟ اصلاً باز شده یا نه!!! یعنی باز برای تو بفرستمش؟ هان؟
پستش رو بفرست، من فردا از ملیسا خبر میگیرم. اگر فایل مشکلی داشت بهت ایمیل میزنم.
البته اگر بخوای که همین الآن پستت رو منتشر کنم باید فایل رو الآن برام ایمیل کنی.
چون من الآن ملیسا از کجا بیارم این وقت شب آخه خخخ.
اگر میخوای من بیدارم برام بفرستش.