من امروز براتون سه تا افزونه باحال آوردم. یکی که افزونه ی system tray هستش و بقیه هم دوتا tts هستن. خب شما باید اول اینا رو از آخر همین پست دان کنید. بعدش که دان کردید اینا آماده قابل نصب برای nvda هستن کارش هم خیلی آسون هستش 1: اینسرت و n بزنید. 2: برید به منوی tools. 3: برید به manage adons. 4: روی inistall اینتر کنید. 5: افزونه مورد نظر رو پیدا کنید روش اینتر کنید. و سپس ی پیغام میاد yes بزنید بعدش close رو بزنید بعدش میپرسه که nvda باید ریستارت بشه ریستارت کنم؟ شما yes بزنید بعدش افزونه ها براتون میاد 6: اون افزونه system tray که کار باهاش مثل جاز هستش باید کلید اینسرت+f11 رو بزنید تا کار کنه. ولی اون tts ها رو باید از اینسرت+کنترل+اس بیارید خب تمومه لینکهای دانلود دانلود ی tts که tts پیشرفته easpeake هستش و فارسی هم میخونه. دانلود ی tts که svox-pico هستش و فقط انگلیسی میخونه. دانلود system tray مشکلی بود تو کامنتدونی بگید دوستان.
۱۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود افزونه ی system tray و دوتا tts برای nvda»
مرسی علی جان. خوشحالم میبینم داری فعالیت میکنی. ایول! تی تی اس ها رو باید بگیرم حتما!
بگیر حتما
مرسی زیاد!
خواهش زیاد
شلالالالااااامی،که خوبی علیرضا،من از n v d a استفاده نمیکنم،اما واسه تشکر اومدم،دستت درد نکنه که به فکر هم محله ای هات هستی علی،هوهوهووووٱووووٱوووو،هولالالالاااااالاااایییی،خدافسی
آهان ممنون به خاطر بازدیدت
به نظرم جاز رو بذار کنار و با nvda بیا
سلام
من هم از جاز استفاده میکنم ولی اومدم که از تلاشتون تشکر کنم
ممنون که به فکر دوستاتون هستید
موفق باشید
سلام ممنون که کامنت دادید
سلام من هم از nvda استفاده میکنم مرسی آلیییییییییییییییییییییییییییییی بود
سلام ممنون که دان کردید و نصب کردید
سلام علیرضا از بابت افزونه ازت ممنونم
سلام آقای سرچمی ممنون به خاطر دیدگاهتون
سلام. تشکر میکنم.
افزونه ای که فارسی هم میخونه یه مشکلی برای من داشت اونم اینکه وقتی انتخاب میکنم اصلا علایم نگارشی خونده نشه بازم بیفایده هست و میخونه.
باید چی کارش کرد که اصلا علایم نگارشی خونده نشه؟
نمیدونم مال من که اون مشکل رو نداره
سلام. وقت به خیر. اگه میشه افزونه های پرتابل رو هم تو اینجا قرار بدید. مخصوصاً این TTS ها و Elequance رو و یه سؤال هم اینه که آیا افزونه ی Dec Talk برای NVDA پرتابل هست یا نه؟ اگه داشتید تو اینجا قرارش بدید ممنون میشم.
خودم میتونم پرتابلش کنم شما افضونه دdek talk رو دارید؟ میتونید به من بدید؟
سلام و وقت به خیر مجدد. نه متأسفانه. هر کجا رو که گشتم نتونستم پیداش کنم.
لام
ممنون از این افزونه ها
ولی اگر همه را تو یه پوشه میذاشتید بهتر بود.