جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود بیستو هشتمین برنامه زندگی ادامه داره

درود. چهار شنبه 14 خرداد، زندگی ادامه داره به روی آنتن رفت. در بخش پرونده این برنامه، با امید هاشمی مسئول بخش نابینایان مؤسسه فرهنگی ورزشی ایثار صحبت کردیم. در خصوص امکانات در نظر گرفته شده ی این مرکز برای نابینایان، برنامه رو گوش بدین. اما برای ارتباط با امید هاشمی برای بهره مندی از خدمات ارائه شده این مؤسسه، از طریق آدرس زیر اقدام کنید.

Ketab.isaar@gmail.com

در بخش چگونه با نابینایان رفتار کنیم، پای صحبت های کارشناس برنامه خانوم هما وندی نشستیم. در بخش مهمان خانه شغلی که میتواند برای نابینایان هم کاربردی باشد، توسط یک همنوع تشریح شد.

تماس با دبیر فدراسیون نابینایان و جویا شدن احوال او، گفت و گویی کوتاه با سید حسن خمینی نوه ی حضرت امام، و آهنگ تو به داد من برس از فریدون،  از دیگر بخش های بیستو هشتمین برنامه ی زندگی ادامه داره است.

علاقه مندان شرکت در بخش نمایش زندگی ادامه داره، به زودی نحوه مشارکت شما عزیزان در این بخش، در همین پست به اطلاع خواهد رسید.

دانلود برنامه، 13 مگابایت

 

۴۰ دیدگاه دربارهٔ «دانلود بیستو هشتمین برنامه زندگی ادامه داره»

سلام. من روز چهارشنبه به اتفاق زنبق و زیتون به باغ یکی از دوستان دعوت شدم و امروز برنامه را از اینجا دانلود کردم و شنیدم.
از تلاشهای شما بسیار تشکر میکنم.
راستی زنبق و زیتون نام پرنده های من هستند که من خیلی دوستشان دارم.
از آقای هند آبادی، خانم هما وندی عزیز و آقای هاشمی نیز به خاطر صحبتهای مفیدی که ارائه نمودند، سپاسگزارم.

سلام تبسم. همین که هستی و توجه داری، خودش باعث قوت قلبه. چیزی که زیاده فرصت.
برنامه ی ما از قسمت اول تا به الان، به همراه پشت صحنه ها، ویژه برنامه های نوروزی ما با نام عید دیدنی، و سایر مستند و برنامه هایی که تا به حال داشتیم، روی این سایت موجوده. لینکهاش هم سالمه. دوستان هر وقت اراده کنن، میتونن دانلود کنن و گوش بدن.

سلام
این هفته هم برنامه خوب بود.
در ضمن از اینکه یک نفر از هممحله ایها در این برنامه حضور داشتند هم خیلی خوشحال شدم.
امیدوارم این تشویقی باشه برای سایر دوستان که در بخشهای مختلف برنامه حضور داشته باشند
برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم

سلام زهره. مررررسییی از خودت.
امروز هم تیمی هات تو بازی اولشون تایلند رو ضربه کردن.
۱۰ بر ۰ بردن. ۴ تا گل مریم زد از نوع صالحی زاده. سه تا گل سمیرا زد. ۲ گل مریم از نوع کوهفلاح. یک گلم فاطمه زد.
اینو جهت اطلاع گفتما. باز مثل دفعه ی پیش نگی دلمو نسوزون.
خخخ
خب سهمیه رو که میگیریم. برو شدید شدید شدید تمرین کن. ایشالا برای اینچئون همراه با کاروان اعزام بشیا

آره اونجا تبریک گفتم به خودم اول ههه بعد هم به همه
انشا الله همین اتفاق بیفته امیدوارم.
*****
ایشالا. اصلا باید صحبت کنیم در همه ی رشته ها، یک سهمیه واسه بچه های محله در نظر گرفته بشه.
بعد از اونجایی که گلبالیست در بخش بانوان تو محله نداریم، خودت مستقیم میری تیم ملی.
خخخ

سلام به همه ی هممحلیها و شنونده های برنامه ی زندگی ادامه داره.‏ در شرایطی دارید کامنت منو میخونید که من در منطقه ی خوشهوا و سرسبز و بسیار خاستنی شمال کشور هستم.‏ و از ولایتم دارم مینویسم،‏ خیلی مجال و موقعیت گفتن و نوشتن نیست،‏ در مورد برنامه حتما به وقتش صحبت میکنم هر چند میدونم امیر به خوبی این کارو انجام میده،‏ اومدم بگم که:‏ از اینجا و تو این شرایط پیگیر نظرات شما در مورد برنامه هستم و بابت همراهی همیشگیتون ازتون ممنونم.‏ انشالا باقی حرفا بمونه واسه یه فرصت مناسبتر.

سلام اشکان جون. ببین آخه این انصافه تو داری اونجا جوج به بدن میزنی من اینجا با کلی کار؟
تازه شانس آوردی رفتی گیلان. اگه مازندران یا گلستان بودی، چهار شنبه که بعضی شهر هاش سیل اومد، شاید دیگه اشکانی نداشتیم که کامنت بذاره.
شکلک شوخی.
خلاصه خوش بگذرون. سر حال و پر انرژی برگرد سر برنامه که کلی کار داریم دو شنبه

منظورت طوفانه ۱۲ خرداده دیگه آره؟ در وبلاگم، پست یکی مونده به آخر، مفصل توضیح دادم. هشدار خوبی بود برای ستاد بحران استان تهران.
هر چند متاسفانه ۵ کشته و ۴۴ مجروح بر جای گذاشت. امروز هم یه شبهه طوفان با سرعت ۸۵ کیلومتر بر ساعت داشتیم که ۱۵ نفر مجروح شدن

سلام آقای سرمدی خدا قوت
راستی از آقای حسینی نخبر
این طوفان تهران به محله نرسه یک وقت پس آهای مدیر هیات مقابله با بحران بتشکیلین
تبسم جان خوبی پایان نامه_ات خوبه خواهر جان؟ راستی منم مثل تبسم آرزو دارم کاش وقت کنم که این برنامه زندگی را بگوشم
آقای سرمدی گوشَت را بگیر تا حاشیه بگم آهای نخودی خوبی کجایی نخود جونم

سلام سیتا. مرسی.
شهروز فعلا خونشون رو عوض کردن اینترنت نداره.
حالا تو گوشِتو بیار جلو یه چیزی بهت بگم.
اتفاقا حدود سه هفته پیش یه چیزی شبیهه طوفان زد به محله. مدیر محله ستاد بحران رو تشکیل داد و مشکل بر طرف شد. از صدقه سره اون طوفان، افراد مشکوک، احراز هویت میشن.
از اون جایی که تو هم دیر به دیر سر میزنی به محله، نشانی سایتت هم که کلا جعلیه و باز نمیشه، از طریق آدرس میلت که هم نمیشه درست شناساییت کرد، اسمت هم که لقبه، فکر کنم همین روزا باید بری پیش مدیر محله، آزمایش DNA بدی.
شکلک شوخی و جدی توأمان با هم

وآآآآآآآآآی ترسیدم شکلک هیولا اینا با هم دست به یک شدن که منو آتیش بزنند. خب آقای سرمدی من از از از آزمایش میترسم آخه ترسم که لو برم که فرشته_ام اما باشه میرم که شما ازم نترسین که یک وقت جاسوس شناخته نشم
خب. راستی یکی بگه مدیر حالش خوبه یا طوفان بُردندش..خب پس یعنی در این محل دیگه کسی دوست من نیست. باشه تبسم درست مثل فیلمای هندی تصور کنید الان من میگریَم. خب دل مسافر هند رو شکستین.
تبسم آجی صندلی نگو که عادت ندارم رو صندلی آریَتی بنشینم. و دلیل دیگر که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد. شما مقرب_ترین. خیلی دلم برایتان تنگ بود. و اینکه مشخص شد که من سایت داشتم اما خبر نداشتم. به لطف شما آقای سرمدی فهمیدم. که دانشگاهمون جعلی می_باشد. شکلک دانشگاه جعلی، سیتای قلابی، مسافر هند،. مُسلِم محله ههه تنها ماندمآهه

راستی یادم رفت که بگم که شکلک مرموز و تفتیش پلیسی که آقای سرمدی با سایت من چَکار داشتین که رفتین بهش مُهر جعل زدین؟؟؟؟؟ و باز نشده! اما من نیستم چون که ستاره سهیلم و همیشه در آسمان محله نیستم. شکلک ستاره ستاره در آسمون محله
راستی بوی جزقاله محله صندلی محله را نمی_شنوم.

سلام سیتا. هاهاهاهاها. خب من چی کار کنم خودت اونجا که کامنت میذارن، در بخش نشانی سایت یه آدرس الکی نوشتی که اسمت هم لینک دار شده.
افرادی که وبلاگ یا سایت دارن اسمشون لینک دار هستش. حالا بیخیال. من که کاره ای نیستم. اگه نیاز بشه، خود مدیر محله ازت آزمایش DNA میگیره.
شکلک از دست ما ناراحت نباش.
شکلک ما دوست داریم تا حد امکان هم محله ای هامون رو بشناسیم.
در زندگیت پیروز باشی.

هاااااااااااااااا الان فهمیدم خخخخ بابا یک روز برآ اولین بار خواستم نظر بدم که اون فرم ۷خان رستم ظاهر شد هر چه من خواستم گزینشی پرشی از فرم رد بشم فرم نخواست از من بگذره. از من اصرار از ایشان انکار این بود که به الکی خان متوسل شده و به سلامتی گذشتم
اما چه جالب چه عالی منم لینکم راستی آآآآآآآآ
شکلک ارادت بسیار. و شکلک ناراحت نشدم آخر سیتا بیدی نیست که با نسیم یک هواشناس از پا دربیاد.
راستی قضیه طوفان چیه چرا آثار جرم را پاک کردین. شکلک مامور آگاهی
******
هوم. کدوم قزیه. چیز خاصی نبود

امیر سلام خوبی آیا
میگم چرا آهنگ زندگی ادامه داره رو اولش پخش نکردین آیاااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعدشم اینکه بخش پرونده با اجرای خودت و سخنان آقای امید هاشمی عالی بود اما یک سوال ایشون گفتن که کتابها رو به صورت حضوری میتونیم در اختیار بچهها بزاریم خوب به عنوان مثال منی که محل زندگیم کیلومترها از اونجا فاصله داره باید چکار کنم آیا؟؟؟؟؟خخخخخخ
بعدشم اینکه آرزوی بهبودی برا آقای جعفری دارم.
بعدشم اینکه همه حرفای خانم هما وندی رو لااااااٱااااٱااااایک لاییییییٱیییییٱییییک لایک میکنم آفرین…
آتش بگیر تا بدانی من چه میکشم،،،، احساس سوختن به تماشا نمیشود……. بسیار زیبا هست این جمله و من همیشه در برابر کسانی که میخوام در هر زمینه ای اونا رو درک کنم از این جمله استفاده میکنم احسنت……..
بعدشم اینکه بح بح بر شهروز و اجرای خوبش و همچنین بهزاد که راهنمای شغلی خوب برا نابینایان هست….
و در آخر هم آفرین بر اشکان که همیشه عالی عالی و با تسلط کامل برنامه رو مدیریت میکنه.
در کل میسی خیلیبرنامه مفیدی بود و بسیار عالی عالی عالی عالییییییی بود
خوب دیگه من زیاد حرف زدم
من رفتم
بای باییییٱیییییٱیییییٱییییٱیییییٱییییی

سلاام سلااام ملیسا. خوبی آیا.
به خاطر رحلت امام، فرمت برنامه اونجوری بود. اگه اینجوری بود، کلا پخش نمیشد.
خخخ
خب حالا دور از شوخی، در خصوص بخش پرونده باید بگم، من با آقای هاشمی پس از برنامه هم صحبت کردم. متاسفانه ارسال پستی به استان های مختلف ندارن. حالا یا باید بیای تهران. یا کسی که تهران هست بگی کتاب هایی که نیاز داری واست پست کنه.
البته تو زمینه مشاوره، از هر جای کشور هم که باشه از طریق آدرس میلی که گذاشتم، میتونید با ایشون در ارتباط باشین.
حالا لیست رو بگیر. کتاب هایی که نیاز داشتی رو بگو من میگیرم، خواستی واست پست میکنم.
در خصوص اون جمله هم باید بگم آره خیلی قشنگ بود. آقای سید حسن خمینی، هشتم خرداد ماه بازدیدی رو داشتن از فدراسیون جانبازان و معلولین و دیدار کردن با ورزش کاران جانباز و معلول و نابینایان و کم بینایان.
ما هم برای گرفتن گزارش رفته بودیم. یه مصاحبه مفصل با ایشون داشتیم. اما چون در خصوص نابینایان نبود، دیگه تو زندگی ادامه داره پخشش نکردیم. فقط اون بخشی که مربوط به نابینایان میشد رو جدا کردیم گذاشتیم.
راستی ملیسا من یک مستند هم درست کردم در خصوص زندگی یک نابینا و خاطراتی که در جنگ ایران و عراق داشته، نحوه نابینا شدنش رو توضیح داده و و و
اگه هنوز نتونستی این مستند رو گوش کنی، از طریق لینک زیر برو به اون پست.
چون از صفحه ی اول رفته، گفتم شاید اون پست رو ندیده باشی.
https://test.gooshkon.ir/1393/03/11/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%af-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%db%8c%da%a9-%d9%86%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%a7%d8%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa/#comments
مرسی که هستی

امیر خیلی کامل و با حوصله جواب میدی احسنت خیلی لذت میبرم وقتی میبینم اینقدر با صبر و حوصله به جواب کامنتها میپردازی از جمله کامنتهای پر حرف خودم خخخخ
نه امیر ندیدم یعنی یک مدتی بود که نبودم محله بیام خوب شد که گذاشتی
چشم حتما میدانلودم و گوشش میدم و نظر هم میزارم
راستی امیر میگم خیلی خوبه که حجم دانلود رو هم مینویسی همیشه این کار رو بکن ممنون
میسی میسی میسی میسی میسی دستت درد نکنه
فعلا بای باییییٱیییٱیییٱیییٱییییی

مرررسی ملیسا. انجام وظیفست. من یا کلا کاری رو بر عهده نمیگیرم، یا اگه مسئولیتی به من سپرده بشه، سعی میکنم به بهترین نحو ممکن اون رو انجام بدم. یعنی همه ی توانم رو میذارم.
باشه چشم. حجم رو هم مینویسم.
خب حالا یه خبر خوش دیگه هم بدم به همه ی گلبالی ها و کلا هم محله ای های عزیز.
امروز بعد از شاهکاره والیبالی ها، گلبالیست های کشورمون هم در دومین بازی خودشون بازم گل کاشتن.
پسرا با قدرت هر چه تمام تر تیم ژاپن رو ۱۷ بر ۷ شکست دادند. ژاپن یکی از قدرت های برتر آسیاست که در مقابل تیم پسرامون زانو زد.
اما دخترا الحق که امروز محشر بودن. محشر. چرا که تیم بانوان ژاپن، که نایب قهرمان پارا المپیک لندن هستش، و قهرمان پارا آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو، رو تونستن ۴ بر ۳ شکست بدن.
در بازی عصر امروزشون هم که ۱۰ بر ۰ عراق رو ضربه ی فنی کردند.
حالا توضیحات تکمیلی، گلزنان تیممون و شرایط سایر تیم ها رو در بخش ورزشی ایران سپید مینویسم. از اونجا بخونید.
اگر هم مشترک روزنامه نیستین، میتونید از سایت ایران سپید، نتایج رو دنبال کنید

سلااااام بازم اومدم. من برنامه های بیست وشش وهفت وهشتم رو با هم دانلود کردم. گوشیدم رفتم کویر بعدش مریوان که بجای خودشون برام جالب بودن،بوی گردنبند میخک به مشامم رسید. دیگه موضوع بخش نمایشی خوب بود ولی زیرصداش زیاد جالب نبود که دلیلشو توی کامنتای همون برنامه خوندم. خانم هماوندی هم مثل همیشه عالی صحبت کرد. خیلی دوست دارم مثل ایشون منسجم و زیبا صحبت کنم ولی هیچ وقت نمیشه.
اتاقی در حومه خاطرات یکیش فک کنم نازنین بود با لهجه شیرین اصفهانیش که ازش ممنونم. ولی این ارتباط بین نابینا و ناشنوا هم معضلیه ها. هفته قبل یه مددجو ناشنوا داشتیم بازم خداروشکر من بهتر از اون یکی همکارم که مشکل بینایی نداره تونستم باهاش حرف بزنم.
آهنگ آخر برنامه بیست وهشتم خیلی قشنگ بود.
در آخر تشکر میکنم از همه عوامل برنامه. خسته نباشید.

سلاام تبسم. ببین مخاطب پای ثابت و همیشگیه همیشگیه همیشگی، به تو میگنا. مرررسی خیلی زیاد.
هما هما وندی، قبلا در شبکه ی دوم سیما، مجری برنامه های معلولین بودن. الانم یک مشاور برجسته در این زمینه هستن.
آخیش. آخیش. آخیش، بالاخره، کار این مستند در راه صعود تموم شد.
بعد از مستند زندگی سید کاظم شمس، دومین مستند خودمو که ویژه ی تیم ملی فوتبال و راه یابیش به جام جهانی هستش، دو شنبه میذارم روی سایت.
راستی مگه نشانه های گفتاری مربوط به ناشنوایان رو بلد هستی تبسم؟

سلاام سلااام به زهرا خانوم. از لطفت ممنونم.
ایشالا که در قسمت های بعدی هم بتونیم، برنامه ی مفیدی واستون تدارک ببینیم.
در خصوص اطلاعیه بخش نمایش هم واقعا شرمنده. دوستان سر یک پروژه تئاتر هستن، کمی سرشون شلوغه. ایشالا اگر فردا شد که در همین پست اطلاعیه مربوط به نحوه شرکت در بخش نمایش رو به پست اضافه میکنم.
در غیر این صورت، دیگه حتما حتما همراه با دانلود قسمت ۲۹ برنامه، اطلاعیه روی سایت قرار میگیره.
خلاصه که عذرخواهی بابت تأخیر

دیدگاهتان را بنویسید