جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود نوار قصه ی حسن و گلی

درود به همه ی شما دوستان عزیز.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
این بار یه نوار قصه آوردم که دیگه در کل مال شش هفت ساله هاست.
یعنی مال کودک درون کودک درونتون خخخ.
اسمش هست حسن و گلی.
البته این نوار قصه با اسم هر کسی کاری داره هم هستش.
یعنی توش با این اسم معرفی شده ولی فایلش به اسم حسن و گلی هستش.
در کل منم نفهمیدم چی به چیه.
فقط میدونم محصول زنگ تفریحه.
این نوار قصه رو با حجم دوازده مگابایت از
اینجا
دانلود کنید.

اگه حتی بین ما،
فاصله یک نفسه،
نفس منو بگیر.
برای یکی شدن،
اگه مرگ من بسه،
نفس منو بگیر.
ای تو هم سقف عزیز،
ای تو هم گریه من،
گریه هم فاصله بود.
گریه آخر ما،
آخربازی عشق،
ختم این قائله بود.
حدس گر گرفتنت،
در تنور هر نفس،
غم نه، اما کم که نیست.
هم شب تازه تو،
ترکش پر تیر عشق،
سنگ سنگر هم که نیست.
خوب دیروز و هنوز،
طرحی از من بر صلیب،
روی تن پوشت بدوز.
وقت عریانی عشق،
با همین طرح حقیر،
در حریق تن بسوز.
پلک تو فاصله ی،
دست و کاغذ و غزل،
من و عاشقانه بود.
رُستن از پیله خواب،
ای کلید قفل شعر،
خواب شاعرانه بود.
از ته چاه سکوت،
تا بلندای صدا،
یار ما بودی عزیز.
در تمام طول راه،
با من عاشق ترین،
هم صدا بودی عزیز.
حدس رو گردان شدن،
از مَنو از راه ما،
باور بی یاوری.
روز انکار نفس،
روز میلاد تو بود،
مرگ این خوش باوری.
تو بگو غیبت دست،
غیبت هر چه نفس،
بین ما فاصله نیست.
غیبت آخر تو،
کوچ مرغان صدا،
ختم این قائله نیست.

تا پست بعد، مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود نوار قصه ی حسن و گلی»

سلام
این پست رو لایک زدم ولی نوار رو دانلود نکردم
دانلود هم نمیکنم
خخخخخ
خب چیه
وقتی دارمش واسه چی دیگه دانلودش کنم
حححح
ممنون واسه کودک درونِ کودک درون واقعا زیباست خخخ

سلااام، مرسی از پست، مدال نقره رو بده زوووود!، خخخ این دفعه برای گرفتن مدال رفتم تو نوبت!، وارد پست که شدم دیدم ازم نام و ایمیل میخواد برای ارسال دیدگاه، رفتم از محله بیرون دوباره ساینین بشم گفت ۲۰ دقیقه دیگه امتحان کنید، که الان ساینین شدم خخخ، موفق باشی

سلاااام
ممنون از قصه
شعر هم عالی بود عالی
میشه دفعه ی بعد شعر من به دنبال تو با پای برهنه،
تو جوون و تازه ای من پیر و کهنه
را کامل برام بذاری اینجا؟
من این شعر و خواننده این شعر را خیلی دوست دارم
موفق باشید

ما به هم نمی رسیم،
مثل خورشیدیم و ماه.
تن تو خاک بهشت،
تن من پر از گناه.
تویی یک روز بهار،
یار تو خورشید گرم.
من شبی بی همدمم،
یک شب سردو سیاه.
من به دنبال تو با پای برهنه،
تو جوونو تازه ای من پیرو کهنه.
تویی یک مرغ سپید،
عاشق چشمه و نور.
من گل آلوده و تلخ،
قطره آبی ته چاه.
تویی در راه سفر،
سفری دور و دراز.
تن بی قدرت من،
عاجز از این همه راه.
من به دنبال تو با پای برهنه،
تو جوونو تازه ای من پیرو کهنه.

سلام
من حتی اینم دانلود میکنم
میدونی خب کودک درون کودک درون من هم احتیاج به تفریح داره دیگه گناه داره اگه بهش اهمیت ندم خخخ
مرسی شعر هم که عالی بود
موفق باشی

خخخ نه نت داشتم اومدم کامنت بذارم نتم رفت نیومد که نیومد
بعد از ظهر هم که با یکی انگلیسی کار میکردم حالا اومدم
باشه من هم رعدو میکشم خونش میفته گردن تو حالا ببین خخخ

سلام شهروز
یعنی من باز به مدال کربن رسیدم خخخ
همین یه ماه پیش ویندوزم رو عوض کردم باز ۳ روز پیش پرید نمیدونم حکمتش چیه
ممنونم از نوار قصه

 حالا دیگه تو رو داشتن خیاله
 دل اسیر آرزوهای محاله
 غبار پشت شیشه میگه رفتی
 ولی هنوز دلم باور نداره

 حالا راه تو دوره
 دل من چه صبوره
 کاشکی بودی و می دیدی
 زندگیم چه سوت و کوره

 آسمون از غم دوریت
 حالا روز و شب می باره
 دیگه تو ذهن خیا بون
 منو تنها جا می ذاره

 خاطره مثل یه پیچک
 می پیچه رو تن خسته م
 دیگه حرفی که ندارم
 دل به خلوت تو بستم

شاااد باشی

دیدگاهتان را بنویسید