انسان . انسان .آری انسان موجودی بسیار پیچیده که حتی خودش هم خودش رو نمی شناسد.
انسانی که کل دنیا در آن خلاصه شده است . انسانی که وقتی کل دنیا در او خلاصه شده تمامی قدرت های ماورایی نیز در او شکل گرفته .
آری انسانی که مقامش بسیار بزرگ است . انسانی که می تواند از حیوان بدتر و از فرشتگان بالاتر و بهتر باشد.
منظور ما آن انسانی نیست که از حیوان که فقط موجودی شهوانی و نماد شهوت است
و آن انسانی نیست که در لاک خود باقی می ماند و هیچ به سمت پیشرفت قامی بر ندارد و همیشه در جا بزند و مقام انسانیت و قدرت انسانیت را حقیر سازد
آری انسانیت . کلمه ای بسیار پر معناست که اکثر ما آن را فقط می دانیم و هیچ و هیچ در مورد حقیقت و گوهر وجود آن نمی دانیم
انسان موجودی مادی و معنوی است که به دلیل عجین شدن دو قدرت بسیار عظیم به نام معنویت و شهوت متفاوت شده است.
و این دلیل برتری اوست و این دلیل قدرت های نهفته در اوست و چیزی بسیار مهم که بند و پل ارتباطی بین این دو است آری روحی ملکوتی و خدایی که خدا در کالبود انسان دمیده است
آری روحی که در کمال انسان را خدایی می کند
بله کلماتی چون خدایی شدن کمال حیوانیت شهوت و کلماتی مشابه را بسیار شندیم ولی آیا تا به حال فکر کردید اینها کلماتی بسیار پر معنا است یا آرمانی یا واقعیتی است نهفته که در موردش هیچ نمی دانیم یا فکر کردید که تشبیهاتی که در مورد آنها گفته شده و حکایاتی که در مورد آنها گفته شده چقدر واقعیت دارد.
با نوشتن این مقدمه می خواهم بحثی در پیرامون انسان و قدرت های نا شناخته انسان که با جملاتی که در بالا یاد شد و کلماتی مشابه چون
تله پاتی سم پاتی هیپنوتیزم ارتباط معنوی متافزیک علوم غریبه
شروع کنیم
منتظر نظرات شما هستم تا بحث رو در جلسه های بعدی ادامه بدهیم
۱۹ دیدگاه دربارهٔ «متافیزیک . علوم غریبه . خود شناسی»
خخخی انگار این پست جالب نبوده کسی تا حالا کامنت نداده
خب دوست عزیز اولین بازخورد منفیُ که خودت تو اولین کامنتت نوشتی!!! دیگه از بقیه چه انتظاری هست.
سلام ممنون از پست تون خیلی جالبه بحث رو شروع کنین اگه بچه ها موافق باشن بحث جالبی میشه
سلام من واقعا خییلی علاقه دارم از علوم غریبه بدونم.مرسی
سلاااام عمو سیروس
خیلی عالی بود ممنون
فقط یه گِلِ
چرا خودت کامنت دادی مدال از دست من بپره؟ هااا؟
خخخ
ولی از شوخی گذشته واقعا خوشم اومد
حتما ادامه بده.
زنده و موفق باشی
ممنووووووووون
سلام.
پست خوبیه.ممنون میشم اگر ادامه بدید.
خیلی علاقه دارم اگر بیشتر در رابطه با همچین مسائلی آگاهی پیدا کنم.
شاد باشید
سلام
کلی تعجب کردم که بالاخره یه جا راجع به رشتم یه پست دیدم!
خیلی وقت بود که هیچ مطلبی متناسب با رشته تحصیلیم نخونده بودم!
بهتون تبریک میگم تفکراتتون کاملا فلسفی و دقیق و درست بود.
منتظر خوندن بقیش میمونم.
سلام بر شما خیلی تشکر میکنم اتفاقاً من مدتهاست در اینترنت بدنبال چنین مباحثی هستم خصوصاً علوم غریبه. بنابر این نظرم اینه که حتماً ادامه بدید و بحث رو آغاز کنید. یه سؤال: آیا در مباحث شما حرفی از حروف ابجد و طالعبینی ابجدی به میون مییاد؟ یا ساعات سعد و نحس؟ ممنون موفق باشید.
ببین بحث شما خیلی کلی مطرح شده. هیچ چارچوبی نداره. مثل این که شما بیای بگی راجع به اتومبیل صحبت کنیم.. ولی به نظر من اصلا باید یه تعریف از علم ارایه داده بشه تا ببینیم اصلا این علوم قریبه در حیطه ی تعاریف علم هست یا نه. بعد میشه کم کم پیش رفت. مضاف بر این که واقعا هر کسی اطلاع درستی از این علوم نداره.
سلام
خب راستش ترجیح میدم فعلا نظری ندم تا ادامه پستهاتون را هم بدارین
اما در کل ممنون بابت پست
درود. میگم آیا جن کور هم داریم. خَخ.
مرسی از پست منتظر ادامش هستم.
سلام
چقدر دیر رسیدم!!!
خنده داره ها پست رو خودم منتشر کنم خودمم تو اون پست آخر بشم!
من این مباحث رو خیلی دوست دارم اگه ممکنه ادامه بدید من یکی از دنبال کنندگان پر و پا قرص پستهای این چنینی هستم و دنبالشون میکنم
منتظرم
همیشه شاد و موفق باشید
سلام به همگی
بنده قصد داشتم در حالت کلی بحث رو ادامه بدهم و یک سری نتیجه گیری های خاص انجام بدهم که باعث این بشه که همه ما به نیروهای درونی خودمون پی ببریم که این خیلی خوب بود
ولی یک نظر منفی باعث شد که کلا بی خیال ادامه این قضیه بشوم چون از انرژی های منفی فرار می کنم هر جایی هم که انرژی منفی باشه نمی تونم بحث کنم البته نمی خواهم بحث کنم مگر نه بحث توان نیست
ولی تا اونجایی بهتون بگم که قصد داشتم ارتباط های قلبی و از طریق روح براتو کامل توضیح بدهم در مورد چاک ها توضیه بدهم و در مورد یک سری اتفاقات که خودم شخصا تجربه کردم براتتون توضیح بدهم که باعث افزایش اطلاعات و یاد گیری برخی از علوم بشود و این باعث پیشرفت به سمت خدا و معنویت و تعالی بشود
ولی با اجازه ادامه نمی دهم
ولی یک نکته رو بگم بنده نشسته بودم یکی از دوستانم بدجوری در ذهنم من رو مشغول خودش کرد از ته دل بهش فکر کردم گفتم فلانی کجایی به من یه زنگی بزن
در این لحظه یه هویی قلبم خیلی حالت عجیبی پیدا کرد و لرزید احساس کردم که طرف گوشی رو برداشته و داره شماره من رو میگیره که چند ثانیه بعد همون شخص بهم زنگ زد و گفت خوابیده بودم که یه هویی بیدار شدم و گوشی رو برداشتم به تو زنگ زدم
خب این ها کارهایی ساده نیست که از کنارش بگذریم
ولی متاسفانه به خاطر انرژی منفی که در این پست حکم فرما شد از ادامه اون معذورم من رو ببخشید
سلام
با تمام احترامی که براتون قائل هستم میگم که اصلا دلیلتون پذیرفته نیست!
اگر هر کامنت رو از یه نفر بگیریم بدون احتساب کامنت خودتون ۱۱ نفر دیگه کامنت گذاشته بودن و فقط یکیش منفی بود این یعنی شما برای ۱۰ نفر دیگه اونقدر ارزش قایل نشدین که به اون یه نفر توجه کردین.
من برای ایشون هم احترام قائلم و حرفشون رو یه جورایی درست میدونم ایشون بیربط نگفتن و صحبتشون کاملا علمی بود. ولی من دنبال یه چیزای دیگه ای از حرفایی که شما قرار بود بزنین بودم که همون موقع در جای خودش یا تصدیق میکردم یا جواب میدادم.. به هر حال پست مال شماست و نظرتون که میگین ادامه نمیدین هم قابل احترام هست منم نظرمو گفتم که شما هم بدونین دیگرانی هم که برای شما و تفکراتتون ارزش قائل شدن به اندازه ارزشی که گذاشتن حق دارن.. ولی راجع به مسأله آخری که در مورد تلفن اینا گفتین.. این ساده ترین و راحتترین کاری هست که روح انسان میتونه انجام بده.. حتما میدونین که روح انسان توانایی طیالارض فارغ از زمان و مکان رو داره و زمان و مکان یه جورهایی مانع برای فعالیت روح هستن. وقتی ما کمی تمرکزمون رو روی چیزهایی قرار بدیم که خالی از زمان و مکان باشن روح خودش میتونه به راحتی خودشو از بند این دو رها کنه و کارهای خارقالعاده انجام بده.. هیپنوتیزم، یوگا و خیلی کارهای دیگه تواناییهایی هستند که روح با کنار گذاشتن موانع مادی میتونه به راحتی اونا رو انجام بده.. شما تمرکز کردین و تمرکزتون اونقدر زیاد بوده که روحتون یه جورایی طیالارض کرده و حتی روح دوستتون رو تحت تأثیر قرار داده که اون تماس تلفنی حاصل شده..
موفق باشید.
آقای شکاری درست تر بود که به کارتون ادامه میدادید حتی اگه هیچ کامنتی دریافت نمیکردید
به هر حال اگه باشید ما خوشحال میشیم
سلام جناب شفیعی
بنده از شما و سایر دوستان معذرت خواهی می کنم
و کاملا برام مشهود هست که شما در این ضمینه اطلاعات خوبی دارید
خیلی خیلی علاقه دارم این بحث رو به پایان برسانم
شاید بیش از چهل جلسه به طول بکشه
ولی یه واقعیتی وجود داره خیلی ها این بحث ها رو خرافات می دانند و یه جورهایی بهش اعتقاد ندارند
حضرت علی و ماجرای خطبه شق شقیه رو اگه مطالعه کرده باشید متوجه می شوید که کار من اشتباه نیست
و بنده حق دارم بحث رو ادامه ندهم
راستش به حد کافی درگیری های روحی دارم نمی تونم انرژی های منفی رو تحمل کنم
و با کلی ارتعاشات در سینه ام درگیر هستم
باور کنید برام سخته باور کنید سخته نمی تونم
می دونید یه کامنت هستش در ظاهر ولی کلی هم کامنت بی کامنت داره این پست که اونها رو هم لحاظ کردم من
خیلی ها خندیدن به این پست
می دونید سیروس شکاری رو همه یه جور دیگه شناختند
خخخی یه آدم فنی
الان هم این بحث
لطفا من رو ببخشید و معذور بدونید
شاید در آینده خلاصه این مطالب رو نوشتم در یک پست
فعلا بدرود تا نمی دونم کی
شاید یه مدت هم نبودم
اگر علاقه داشتید می تونید اسکایپم رو اد کنید و با چت در مکاتبه باشیم
دوباره سلام
اگر با نظرم موجب رنجشتون شدم عذرخواهی میکنم چنین قصدی نداشتم فقط خواستم بدونید اکثریت رو هم میشه دید صرفا نباید به نیمه خالی لیوان نگاه کرد.
از لطفتون هم تشکر میکنم و اعتراف میکنم که اطلاعاتم در حد کتابهای دانشگاهی و کلاسهای بحث دوران دانشگاه هست غیر از اون دیگه مطالعه ای هم نداشتم و دنبالش هم نرفتم.. و دیگه این که شما منو میشناسین نیازی به اد کردن دوباره در اسکایپ نیست یه نگاهی به لیستتون بندازین متوجه میشین
بله جناب شفیعی حق باشماست
هر که را سر حق آموختند
مهر کردند دهانش دوختند
مرسی از شما
فعلا
سلام ,
خب منم باید نظر بدم خب . …
اینقدر زیاده و اینقدر زیاد دنبال کردم این مستندات رو که نمی دونم یکی رو تعریف کنم …
خب نظرتون در مورد آدمهای فضضایی چیه ؟؟؟؟!!!!
درسته شاید خیال کنین که فیلم زیاد دیدم , اما میدونین که مجسمه هایی که در باستان مثلا در مصر و آمریکای جنوبی دیده شده , یک قَرینه یا همسانی یا مطابقتی بی نظیر در دو طرف این مجسمه ها دیده شده که هم اکنون , با دستگاه های بسیار دقیق کامپیوتری هم نمیشه به این دقت این مجسمه ها رو که از سنگ هستند , تراشید .
این مجسمه ها صورت و مجسمه سنگی و تراشیده شده یه چهره انسانی هستند , ولی اینقدر دقیق که آدم وقتی میبینتش , یادش میره که بابا اینها رو میگن با چکش و قلم تراشیدن که با این ابزار ها , کاری غیر ممکن هست .
خب باید بگیم که سه هزار سال پیش , ابُر کامپیوتر ها وجود داشتن آیا ؟
یا با هزاران دلیل محکم دیگه که جا میخواد , و وقت , …..
موجودات غریب و یا ….