جستجو
Close this search box.
جستجو

من و عشقم و عروسی و بعدش حال و هوای حرم… جاتون خالیییییی

سلام دوستان هم محله ای خوبین انشالله که خوبین اول از همه ببخشید کمتر این مدت به محله سر زدم می اومدمااااا پست ها رو می خوندم و می رفتم… خب بریم سر اصل مطلب… بالاخره علی و هانیه عروسی کردن… اونم از نوع خیلی توپش عروسی کردیم خیلی خوش گذشت جای تک تکتون خالی خالی بود خودم که عروس بودم و سرم شلوغ هر چی نشستم یکی پست عروسیمون رو بزنه نزد خلاصه خودم تنبل بازی شیرازی رو گذاشتم کنار و وظیفه دونستم این خبر خوش و بهتون بدم خلاصه 4و5عروسیمون بود و منم یه عروس خانم گل شده بودم چشم نزنمممم خودمو.انشالله روزی تککک تکککتون الان هم صبح عازم مشهد بودیم و دارم از هتل براتون پست می نویسم کنار حرم خیلی با صفاس اونم بعد از عروسی و یه خستگی بچه ها می دونم خیلی خوش به حالم هست چون تو یه سال سه بار آقا منو طلبیده از صمیم قلب دستام و سمت گنبد می گیرم و برای همه بچه های هم محله ای دعا میکنم و آرزوی بهترین ها رو دارم…. دوستووون دارم فعلا حق یارتون….

۶۶ دیدگاه دربارهٔ «من و عشقم و عروسی و بعدش حال و هوای حرم… جاتون خالیییییی»

مبااااارک باشه.
به خودت و به علی تبرییییییییک میگم!
ایول!
دم عیدی، سال نویی، چقدر خبر بزن و بکوبه!
امیدوارم که بچتون سه قلو باشه دیگه یه باره بشه اذیت نشید در طول سالیان متمادی بخواهید بچه بزرگ کنید. یه بار سه تا رو با هم بزرگ کنید جونتون راحت میشه. هم خرجش کمتره، هم یه سوم والدین دیگه زمان صرف تربیت سه بچه می کنید.
خوب یادمه معلم‌مون هی می گفت بچه ها واسه بچه من دعا کنید. دعا کنید. همین روزاست که به دنیا بیاد. بعد که به دنیا اومد، رفتم گفتم آقا اجازه ما خیلی دعا کردیم سالمه ایشالا؟ گفت آره. گفتم شیرینی میدید ایشالا؟ گفت آره. بردار. سه تا بردار. سه تا کوفتت کن! گفتم آقا اجازه چرا سه تا کوفت‌مون کنیم؟ گفت چون زیادی دعا کردی سه‌قلو شد، بدبخت شدم! خخخ این ماجرا جدی بودا!
زندگی‌تون شیرین، بچه‌هاتون سالم، روابط‌تون گرم، و حضورتون توی محله همیشگی!

سلام به به جناب خادمی خوبین مرسی بابت تبریکتون.. ولی عجب نفرینی میکنی،، داداش علی اقا دوقلو داره اینقد ماشالله شیطووونن که ما اصلا هوس دوقلو نمیکنیم چه برسه به سه قلو

درووود. هوراااا. باز هم عروسی, ایول, بچه ها بعدیش هم تو راهه, عروسی بعدی رو میگم. ولی کنجکاو نَشین که نمیگم کیه. هااااااهاااا.
مباااارک باااشه شدییید. در کنار هم تا همیشه خوشبخت باشین در پناه او. و بهترینها رو که دوست دارین واسه تون آرزومندم. باز هم شدییید تبریییک.

من یه کوچولو کشف کردم
کشف که نمیشه گفت، حدث میزنم.
ولی منم نمیگم و منتظر میشم تا پستش زده شه.
خخخ
خدایاااااااا شکرت.
ایشالاه همه خوشبخت شن. خیلی خوشبخت.
همه مجردامونم مزدوج شن، ایشاااااااااالاه، ایشالا

سلام سلاااااااااام عروس خانم عزیز و آقا داماد.
مباااااااااااااااارکه مبارک. خیلی خوشحالم واستون. امیدوارم آقا امام رضا ضامن عشقو زندگیتون باشه و با هم عاقبت به خیرو خوشبخت شید و به حق میزبانتون صاحب فرزند صالحو سالم شید.
اتفاقا ما هم به امید خدا به محض شروع زندگی قصد داریم مهمون خودش بشیم. دارم لحظه شماری میکنم واسه حرمش.
دلم تنگه خیلی.
منم اگه قسمت باشه واسه بار دوم تو همین امسال میطلبه.
ای وایی سوتی دادم. محمود میکشتم. قرار بود خودش پست عروسیمونو بزنه.
تازه واسه همه،،، نه دیگه نمیگم.
ایشالا خوشبخت شید و عشقتون جاودانه بمونه.
خیلی دعامون کن و بگو مهمون بعدیت به زودی خدمت میرسه. بگو مراقبمون باشه و مراسم عروسیمون به خوبی برگذار شه.
خیلی خوشبخت بشیییییییییییییید

سلام هانیه جان! تبریک میگم. به۲تاتون تبریک میگم! خدا امسال آخر سالی داخل محله چه عشقی می کنم من! هانیه خیلی خوشحال شدم واسه جفتتون. ایشالا در محضر آقا شروع بهشتی داشته باشید و در پناه خدا ادامه روشنی داشته باشید و خلاصه اینکه زندگیتون تا همیشه شاد و آرام و بهار باشه!

درود
هانیه ، مبارکه .علی موسوی مبارکه .
با یک نگاه عمیق علی موسوی شیرازیه .نظراتش را در اغلب موارد می پسندیدم و خیلی جدی بود .. هانیه فکر کنم جدیت این علی بد جوری دردسر درست کند .آخه منم جدی بودم و خیلی قوانین جدی داشتم ودارم البته الان خیلی کم کم شده است .به هر حال من خودم بینا بودم و ازدواج عادی داشتم الان همسرم و بچه هایم با گذشت و عشق دارند با من زندگی می کنند .البته کم و بیش مسائلی هست که از سوی بچه ها دارم اما بالاخره همسرم بیشتر رعایت حال مرا دارد .زندگی یعنی با هم همراه بودن و عاشق بودن اما در مواردی باید احترام بزرگترها را داشت ولی بدان معنی نباید باشد که در اموری بدون توجه به یکدیگر همراه و هم نظر با دیگران که قبولشان داریم شد .
خوشا به سعادتتان .بچهها را دعا کنید .خوشحالم که دوست هم محلهای ما هم در مسیر صحیح زندگی قرار گرفتند .
ما زنده به آنیم حکه آرام نگیریم .
هدف از آفرینش خدمت به خلق است و در این مسیر هر دوتایتان موفق باشید .

سلام ممنون تشکر… چی بگم زندگی مشترک یکی و نمیشناسه دونفری میشنایه همه چی و…جدیت تواضع فروتنی و خیلی چیزای دیگه انشالله که ما هم بتونیم تعامل و تعادل داشته باشیم و هدفمند باز هم ممنون از تبریکتون

سلام ,
باعث تاسف هست که خبر خوش رو خودتون باید بهمون میدادین .
با این حال , چیزی از خوشحالی ما و تمام بچه محل ها کم نمیکنه .
از صمیم قلب براتون آرزوی خوشبختی دارم و سفر و ماه عسل زیبایی رو براتون آرزونومندم .
یادم رفت که خوشبختی تون رو هم همچنین .
انشاالله تمام لحظات زندگی مشترکتون , پر از این شادی ها باشه و بمونه .
خوشبخت باشین همواره .

سلام هانیه خانم.
بهتون تبریک میگم و امیدوارم که سالیان سال در کنار هم زندگی کنید و خوشبخت باشید.
به علی آقا هم سلام منو برسونید.
نایب الزیاره ما هم باشید.
با آرزوی بهترین ها

سلام و درود بر هم شهری هانیه خانم گرامی
خب اول که منم به نوبه خودم عروسیتان را با آقا علی تبریییییک میگم و برا شما و همسر گرامیتان آرزوی خوشبختی و سعادت و سپید بختی دارم
ماها رو هم در حرم آقا فراموش نکنید و حسابی دعامون کنید
خوشبخت و پیروز و سعادت مند باشدید
شبتان خوش و خدا نگهدار

سلام بر شما شاهداماد و ماهعروس هممحله ای خوشکام. پیوند قلوب عاشق و مهربونتون خیلی خیلی بسیار مبارک باشه. امیدوارم به یمن این خوشکامیتون در مشهد الشریف و حسن انتخابتون در سفر ماهعسلتون, همیشه و در همه حال و ایام شادمان باشید. صمیمانه ترین تبریکها و شادباشهای قلبی م را تقدیمتون میکنم. برای شما زوج خوشبخت آرزو دارم که پس از عمری با عزت و لذتبخش درکنار هم پیر شوید و هرگز از همدیگه خسته و سیر نشوید. التماس دعا. از جانب من هم نایب الزیاره باشید.

درود و هزاران درود!به به مبارک باشه عروسیتون… آفرین به شما که بالاخره رفتید سر خونه زندگیتون…
آقا سه قلو کمه باید چهار قلو بیاورید…
من نفرین بلد نیستم و فقط دعا میکنم که فرزند اولتون بچه باشه حالا یکی یا چهارتا زیاد فرقی نداره بالاخره بچه باشه و برایتون شادی و خوشبختی بیاوره…
شاد و خندان باشید و در کنار هم زندگی خوبی داشته باشید!

سلااااام خوبو خوشین ؟ بازم ی عروسی خدارو شکر ایشاالله همیشه به شادی و این حرفها باشیم
خب منم به هانیه و علی عزیز تبریک میگم امیدوارم که در کناره هم خوشبخت باشن .مرسی که به یاده بچه های محله بودین

سلام. میدونم که خیلی دیر شد. برای همین هم خیلی زیاد عذر میخوام. هفته ی خیلی شلوغی رو پشت سر گذاشتم. بهتون تبریک میگم و امیدوارم همیشه با خوشی و خوبی کنار هم زندگی کنید. به موقعش هم شیرینی رو ازتون میگیریم خخخ.
موفق باشید.

سلام خواهش میکنم ماهی هر وقت از آب بگیری تازه س… ممنون لطف دارین همچنین شما… فقط بگم شما حرفی از شیرینی نزنینننن که شما و پریسما رو میکشم مار زیر علف بودین دزدی همه کار کردین بدون شیرینی

دیدگاهتان را بنویسید