جستجو
Close this search box.
جستجو

نظرسنجی درباره آموزش شطرنج در اسکایپ

به نام خدا.
دوستان عزیز سلام
حال و احوالتون که خوبه؟
یادتون هست که یه پرسپولیسی بود و یه آموزش شطرنجی؟
یادتون اومد؟
2تا مطلب 1/ اول بابت به تاخیر افتادن آموزشها عذرخواهی میکنم.
باور کنید یه سری شرایطی پیش اومد نتونستم
و اما مطلب دوم اینکه یکی دو هفته ای هست که میخوام بخش 15 رو تقدیمتون کنم
ولی هرچی فکر میکنم میبینم اونطور که دلم میخواد از آب در نمیاد
دوستان حرکات اولیه و قوانین رو میشد به صورت صوتی اون هم کوتاه مدت توضیح داد
اما ما تقریبا به جایی رسیدیم که باید شاخه ها اعم از شروع بازی و وسط بازی رو کار کنیم.
این قسمت زمان زیادی میبره چرا که دقیقا مثل تنه درخت به چندین شاخه ی متفاوت تقسیم میشه.
یکی از دوستان پیشنهاد خوبی کردند که ما هم یک اطاق کنفرانس توی اسکایپ تشکیل بدیم و مثلا هفته ای یک ساعت اونجا دور هم جمع بشیم و کار کنیم.
برای اون دسته از عزیزان هم که به هر دلیلی نتونستن تو کلاس حاضر بشن میتونیم ضبط کنیم تا دانلود کنند این شکلی اگه سوالی هم پیش بیاد واسه هر کدوم از شماها میتونید همونجا بپرسید و جواب رو بگیرید.
لذا شطرنج دوستان گرامی نظرات خودشون رو تو کامنتها بنویسند تا در نهایت به یه جمعبندی مناسب برسیم.
اون وقت مثل پرسپولیس آسیایی با قدرت میریم جلو
این شما و این هم من ببینم با من چیکار میکنید
هرجور دستور بدید در خدمتم.

۱۷ دیدگاه دربارهٔ «نظرسنجی درباره آموزش شطرنج در اسکایپ»

من حاضر هستم ولی استقلالی هستم یعنی هیچ اشکالی نداره خوب من چه کار کنم هستم دیگه ای بابا تشکر از انتشار این پست بیا در پست دادن رقابت کنیم آبی و قرمز چه شود داش مهدی موفق باشی

چی میشد این کامنتها هم زنگ کامنت داشتند اینجوری خیلی زود میشد به کامنتها جواب بدیم.
آهای شهروز مجتبی سعید کجایید یه چیزی طراحی کنید تو این مایه ها.

سلام خواهش میکنم
دوستان جلسه هماهنگی روز یکشنبه ساعت ۱۹ ۱۷ اسفند برگزار میشه لطفا آیدی اسکایپ خودتون رو بنویسید یا حقیر رو اد بفرمایید.
mehdi.romifard

دیدگاهتان را بنویسید