سلااااام بر دوستان خوب و نازنین در محله ی نابینایان و حومه خخخ.
فکرشو بکن، نه جون من فکرشو بکن: سال جدید اومده باشه، بهار شده باشه، همه چیز نو و تر و تازه باشه، دو سه روز از این تازگی و نوروز نگذشته باشه که تولد یکی از دوستان خوب هم محله ای ما هم باشه، دیگه چی میشه!!!
میگین تولد کی؟ نگین تو رو خدا، نپرسین دیگه، ناقلاها توی عنوان پست که اسم این دوست عزیز مجلس به نام ما بود دیگه خخخ.
بله، در روز سوم فروردین هر سال باید تولد هم محله ای خوبمون کامبیز اسدی جشن گرفته بشه که حتما هم همینطوره.
ما هم امسال پا بپای خانواده و اطرافیان کامی عزیز این روز بزرگ رو جشن میگیریم که همه ی شماها دعوت هستید و صبحانه، چاشت نیمروزی، ناهار، عصرانه ی مفصل، و یه شام توپ، همراه با انواع اطمعه و اشربه مختلف مهیاست و شما میتونید به قول تورهای مسافرتی به صورت you all از این پذیرایی استفاده کنید.
پس چرا نشستید؟ راه بیفتید و خودتون رو به این جشن میلاد برسونید که خیلی خبرا اینجاست.
کامبیز گرامی، تولدت مبارک، الهی که 125 ساله بشی و اون موقع هم تولد بگیری و همه ی ماها رو هم دعوت کنی خخخ.
برات آرزویی جز خوشبختی و سعادت و پیروزی ندارم که واقعا لایقش هستی.
بچه ها توی کامنتها منتظریم، بیایید و حسابی بترکونید.
شاد و سرمست از بهار و نو شدن طبیعت باشید.
۵۵ دیدگاه دربارهٔ «کامبیز اسدی، تولد عید شما مبارک:»
تولدت مبارک داداش
محمد حسین عزیز لطف کردی ممنونم که به یادم هستی. دوستت دارم و عیدت مبارک
سلام بر کامبیز خان اسدی.
حالا من میگم: تولد و عید شما مبارک.
انشا الله که سالیان متمادی با صحت و سلامتی زندگی کنی که از هر چیزی سلامتی بهتره.
حالا پیروزی و موفقیت و خوشبختی هم چاشنی این سلامتی بشه بازم بهتر تره خخخ.
این پذیرایی هتلهای پنج ستاره هم که من یکی رو کشته، باید بیام ببینم چه خبره.
یک بار دیگه، تولد عید شما مبارک.
سلام عمو چشمه بزرگ. ممنونم و لطف داری. تو در قلب من جا داری و حتما باید سنندج تشریف بیاری در خدمتت باشیم. امیدوارم سلامت و موفق باشی. عید شما هم مبارک
سلام آقای اسدی.
سال نوی شما مبارک باشه, امیدوارم که سال خوبی داشته باشید.
تولدتون را هم تبریک میگم, امیدوارم که عمری پر بار داشته باشید.
سلام بر خانم حسینی. ممنونم و در حق بنده لطف دارید. سال نو بر شما مبارک باشه. آرزوی موفقیت بیشتر برای شما
سلام و درود بر پستچی بزرگوار محله, میگم چی شده چی چی تولده حالا تولد کیه آقاست یا خانمه حالا چرا میزنید بزار عنوان پست رو بخونم به به ببین تولد کیه تولد کامی جونه میگم یه تولد ساده براش گرفتید یا بخور و بزن و بِرَقس هم هست شیرینی و شام یا نهار هم میدید یا نه حالا همون شیرینی هم دادی اشکالی نداره ما میبخشیمد و میگم گناه داره بخاد بیفته توی خرج حالا که اصرار میکنی باشه نهار هم وای می ایستیم البته باید کیک هم بدی اون هم کیک خامه نه کیک فنجونی, حالا من باید کادویت رو بدم به خودت یا پستچی چی چی پرسیدی آهان میگی هدیه ام چیه یک پیراهن خوب برات گرفتم حالا امیدوارم هم اندازت بشه و هم بهت بیاد منم امیدوارم ۱۲۵ سال عمر با عزت داشته باشی و سالی که در پیش داری همراه با خیر و برکت و موفقیت های فراوان باشه میگم آخیش تولد من یه روزی هست که همه امتحان دارن و من دیگه توی خرج سور و سات جشن تولد نمی افتم حالا حتماً فوضولیت گل کرده میخای ببینی کیِ باشه میگم تا از فوضولی نمردی ۱۸ خرداد هست من برم که دیگه خیلی تایپیدم انگشتام خسته شد پس کامی جون تولدت و سال نویت هر دو مبارک باشه ان شاء الله بیام شیرینیه عروسیت رو بخورم در پناه حق بدرود و خدا نگه دار
سلام احمد جان. یه چیز بگم. اینترنتم شارژش تموم شده بود خودم خواستم شارژ کنم که نشد یه دوست دارم فسا که برام شارژ کرد. اگه اون نبود حالا فکرشو بکن ۲ ۳ روز دیگه شارژ میکردم بعد جواب میدادم چی میشد خخخ. کلا درود بر استان فارس. ممنونم که به یادمی و همین که کامنت دادی بهترین هدیه برام آوردی. عیدت مبارک و امیدوارم همیشه موفق باشی. روز تولدت هم یادم خواهد ماند
سلام مجدد پس گلی به گوشه جمال هم استانی ما که اگه نبود کامبیز چی ببخشید اینترنت پر و جواب کامنت هم پر در مورد روز تولدم هم ببینیم و تعریف کنیم باز هم تولدت مبارک و صد و شصت سال به این سالها بای
کامبیز هم پر! بازم ممنونم ازت عزیز دل و مهربان محله
سلام دوستان. قبل از این که جواب لطف تک تک شما عزیزان رو بدم صادقانه یه چیز بگم. از انتشار این پست خیلی خیلی خوشحالم. با خاطراتی که بعد منتشر خواهم کرد پی میبرید که چرا بیش از اندازه خوشحالم. امروز اینترنتم تموم شد و خوب شد شارژ کردم هرچند انتظار نداشتم کسی به یاد من باشه. ممنونم گوشکن برای انتشار این پست
سلام کامبیز.
ببین خیلی هم خوشحال نباش.
ما امسال برات تولد گرفتیم. سال دیگه خانمت باید برات تولد بگیره گفته باشم!
من اعصاب ندارم همه اینو میدونن خخخ.
پس بگو چشم.
تولدت مبارک.
موفق باشی.
سلام شهروز. من همیشه به تو میگم چشم. تو کسی هستی که بدون چشمداشت تمام وقت خودتو گذاشتی برای محله. با اینکه باهات حرف نزدم ولی خیلی دوستت دارم. اگه زن بگیرم سال دیگه بدبخت خواهم بود و باید همه به روز و حالم تسلیت بگن. خخخخ. ممنونم برای انتشار پست و عیدت مبارک
سلااااااااااام! آقا کامبیز!
تولدتون مبااااارک!
سلام مهدی عزیز . مرسی که به یادمی. سال نو مبارک.
سلام عید و تولد مبارک.امیدوارم سال خوبی داشته باشید و همواره شاد موفق و سلامت باشید
سلام خانم ریحانه. سال نو بر شما مبارک و ممنونم. امیدوارم سال خوب همراه با موفقیت داشته باشید
سلام بر جناب اسدی گرامی
تولدتون مبااارک و بهترین ها رو براتون آرزو دارم
ان شا الله همیشه شاد و خوش و سربلند باشید
عیدتون هم مبااارک
سلام بر بانو خانم. سااال نو هم بر شما مبارک. سال خوبی برایتان آرزومندم. از لطف شما ممنونم
سلام بر پسر خوانده خودم .
بیا برات یک کیک پختم از نوع رعدی . خخخ اندازه ی میز شودانه خخخ
ی دست کتو شلوار بدون آستین هم برات آوردم که دیگه لازم نباشه آستین هاتو بالا بزنی و دوماد بشی . بلکه عروس بی چکو چونه بیاد خونت خخخخ
حالا هر وقت دوماد شدی بیا آستین کتو بهت بدم هاهاهاها
سلام پدربزرگ. چرا زحمت کشیدی؟
تنها درستش کردی یا رهگذر محله هم کمکت کرد؟
به به چه کتو شلواری! کجا خریدیش؟
یه چیز بخر که تا آخر عمر عروس خانم بهونه نگیره . برو پیش رمال بلده چی بده. خخخخ
راستی عیدت مبارک و تولدم هم مبارک خخخخ
سلام بر جناب اسدی.
صمیمانه تولدتون رو تبریک میگم، و همچنین عید و سال نو رو پیشاپیش اوخ نه چیزه بدون پیشاپیش عه نشد! عید و سال نو رو تبریک میگم! خخخخ.
امیدوارم سال خوبی داشته باشید و بهترینها در انتظارتون باشه. موفق باشید.
سلام خانم نازنین. عید ۱۲۶ سال آینده رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم.
صمیمانه خوشحال شدم که به یادم هستید.
آرزو میکنم سالی پر از خیر و برکت داشته باشید. سال نو بر شما مبارک
سلاام بر کامبیز
عید و از همه مهمتر تولدت مبارک
انشاالله به همه آرزوهای قشنگت برسی. خیلی دوستت دارم.
مواظب خودت باش…
سلام عباس عزیز. من بیشتر دوستت دارم.
امیدوارم امسال خبرهای خووب خوب ازت بشنویم و کلا بترکونی.
سال نو پیشاپیش! نه نه این خانم نازنین کلاه سرم گذاشت سال نو مبارک باشه. ممنون که به یادمی.
سلااااااام باااااز تولد بااااز عید و شادی و خوشی. آقای اسدی بزرگوار تولدتون مبارک. براتون از خداوند سالی پر برکت و شادی و سربلندی رو میطلبم. پاینده باشید.
سلااام بر آقای علیوردیلو عزیز برادر هم دانشگاهی خودم استاد علیرضا.
داداش باحالی داری. بسیار مهربونه. سلام منو بهش برسون.با آرزوی سالی پر از خیر و شادی،
سال نو مبارک و ممنونم که به یادم هستید
سلاااااااااااام آقای علیوردیلو
یه سوال خیلی خیلی مهم اندرویدی داشتم!
امروز صبح رفتم چنتا از نرم افزارای اندرویدی رو که شما تو
سایت گذاشته بودینو گرفتم!
هیچ کدومش نصب نمیشه!
راستی!
تاکبکو فارسی کردم!
چپو چار میخونه!
گوشیه!
سامسونگ
y
4.1
هست!
سلام سلاااااام
تولد شده باز خخخخ
خیلی پست های تولد را دوست دارم ممنون از پست چی که فکر کنم این بار حدس میزنم کیه؟ خخخخ خب منم از صمیم قلب تولدتون را بهتون تبریک میگم تولدتون خیلی مباااااارک باشه کادوی من هم چون خیلی سنگین بود گذاشتمش دم در خودتون برید بیاریدش موفق باشید.
سلام خانم کاظمیان. خاطرات شما رو چند هفته پیش خوندم. حالا میرم مهمونی و برگردم یکبار دیگه میخونم چون خیلی خوب نوشتید. ممنونم که برام کادو آوردید. میشه بدونم چیه که انقد سنگینه؟ نمیتونم بلندش کنم. سال نو مبارک و امیدوارم همیشه سربلند باشید. ممنونم
سلام کامبیز جان بهبه توی عید نوروز هم به دنیا اومدی چی از این بهتر
باید هم بگیم عیدت مبارک هم تولدت رو تبریک بگیم انشاءالله عمرت طولانی باشه و همیشه شاد و موفق باشی راستی یادم رفت به آقای پستچی سلام کنم سلام خسته نباشید مهمون داری یه خورده سخته میدونم باید بچه ها بیان کمک
سلام بر عمو خورشیدی! یکی از ویژگیهای تو اینه که واقعا با ادب و مهربانی. من اینو هزاربار شنیدم. خوشحالم که تو رو میشناسم. لطف داری در حق من. پستچی هم دمش گرم که به یادم هست. سال نو مبارک و آرزو میکنم همیشه سلامت و زنده باشی. از محبتت ممنونم
سََََلام کامییییی!
تَوَلُّدِت مُبااارَک!
امیدوارم ۱۳۹۵ سال عمر کنی تا تو محلتون به کامی نوح معروف بشی خخخ!
جدی تربیییییک!
امیدوارم عمرِ با عزت داشته باشی رِفییییق.
دَمِتَم، گَرررم.
سلام مسعود. یه کشتی درست کردم بیا باهم بریم ددر.
من این همه سال عمر کنم و باز همین محله خودمون بمونم؟ بالای این تپه خراب شده؟
کشته مرده مرامتم.
عیدت مبارک و امیدوارم همینطور که هستی بامرام و عزیز، موفق و سربلند باشی
دم خودت گرررم. درست حرف بزن! خخخ مِغسی
سلام بر آقا کامبیز خلقی شاری خ وشویستی سنه. تولدت و همچنین نوروزت مبارک و پیروز باشه. هدیه برات نون برنجی آ وردم رفتی پارک آبیدر و یا خانهی آصف و بازار تاناکورا یا شیش بهمن بخور و جای دوستان رو هم خالی کن.
سلام کاک شاهین. هر بژی. تو کُردی؟ زور سپاس.
شیش بهمن بهتره. مگه اومدی؟ مرسی برای کادوت. ممنون که به یادمی. سال نو مبارک.
راستی بیا سنندج اگه وقت کردی. فدات
کامی من میدونم کادوی مهربان خانوم چیه ؟سرویس غذاخوری از جنس سیلوره که خیلی گرونه . به نظرم نبین ها چون روش نقوش برجسته داره خوششون بیاد .
اما این کادو رو برای تولد لبخندی هم دو روز پیش آورد . منم دیدم لبخندی دیر اومده به رها گفتم وانتو بیاره ببریم برای خودمون خخخ
اما وقتی شب شد ،گویا خودش برده بود . بعدا فهمیدم هر جا میخواد بره این کادوی گرون قیمتو سنگینو با خودش میبره و میذاره بیرون از خونه و موقع رفتن دوباره میبرش هاهاها
کامی این اصفهونیا زرنگن به خدا . ههههه
رعد هیسسس! فکر کنم بعضیاشون ناراحت شدن از بس که شوخی کردم. خوب این خانم کاظمیان باهوشه. میذاره جلو در که بعد بگه حتما کسی برداشته. بعد میبره برای تولد یکی دیگه که هم دست خالی نرفته باشه و هم کادو جدید نخره و آخرشم مال خودش میشه. راستی رعد تولدم مبارک. خخخخ
دست ورقی کامنت قبلی
مهربان خانوم =خانم کاظمیان
رهایی همون رهگذره
لبخندی =تبسم
شبو شور =شهروز
مشتبهی =مجتبی
مهدی ترخانه =میتی
خودت هم که کامی korde
آهان امیر سرمدی =هوا بشناس
باز هم اگه کامنتارو دنبال کنی با اسمهایی که افرادو صدا میکنم آشنا میشی
زهرا قاسمی =جهت یاب .
وای خسته شدم . برم ببینم سرویس سیلور توی حیاطه یا دوباره مهربون خانوم با سانازی بردنش خونه هاهاهاها
از مشتبهی نگو که وقت نداره این وَرا بیاد! خخخخ. عجب القابی گذاشتی. من همون کامی بمونم بهتره. این رهایی که میگی نیستش! کجاست پس
سلام.
من هم تولدتون رو تبریک میگم و آرزو دارم سال های پیش رو سرشار از موفقیت و کامیابی و سلامتی و شادی براتون باشه.
سلام آقای آگاهی عزیز. ممنونم که به یادم بودید. امیدوارم سال خوب پر از موفقیت و شادی داشته باشید و دوستتان دارم. از لطفتان تشکر میکنم. سال نو مبارک
سلام و درود بر کامبیز عزیز ,
دو تا سلام دادم چون دو تا تبریک هم باید بدم , هم عید نوروز و هم روز میلاد شما دوست عزیز , به همین خاطر هم خوب گفتید که تولد عید شما مبارک .
ایشالااه در سال پیش روی , از خداوند متعال هر چی آرزو داری بهش برسی و سال پیش رویت سالی پُر از موفقیت و شادی برات باشه . مرسی و متشکر از پستچی که این روز رو قشنگ ترش کرد .
تولد و عیدت با هم مبارک , میدونم چه حالی داری آخه منم فروردینی هستم و مثل خودت تولدم تو عید هستش .
شاد باشی .
سلام داداش بزرگم. اولش این که من باید سلام بدم خدمت شما اونم هزاران بار. دوم این که باید بدونم روز تولد تون رو. سوم این که خیلی عزیزی و پستچی هم دمش به قول مسعود گررررم. چهارم سال نو مبارک پنجم اگهه تشریف بیاری سنندج خیلی خوشحال میشم
سلام
خب خوبه که دیر نیومدم.
تولدتون مبارک عیدتونم مبارک.
میگم عجب روزی دنیا اومدینااا از چند طرف عیدی میگیرید و حسابی از عیدی و کادو لذت میبرید.
براتون بهترینها رو از خدا میخوام و امیدوارم امسال سال بسیار بسیار خوبی باشه و به خواسته هاتون برسید.
ببخشید که کمی دیر اومدم.
بازم تبریک.
موفق باشید.
خب تو این پست فهمیدم که تولد آقای ترخانه هم عیده
تولد شما هم پیشاپیش مبارک حالا اگه تاریخشم بگید یه تولد م برای شما میگیریم.
پستچی رو هم لو میدم تا حدس خانم کاظمیان درست از آب در بیاد شهروزم که نیست گیر بهم بده خخخ
از آقای چشمه هم به خاطر زدن این پست تولد ممنونم گرچه خودم بهش گفتم که این پست رو بنویسه پس از خودمم ممنونم خخخ
الفرااااار از دست شهروز و عمو چشمه.
سلام خانم پریسیما. از لطف شما ممنونم که با عمو چشمه به یادم بودید. شما لطف کردید و چون حرف از کادو زدید باید منم فاش کنم که تنها از محله عزیز گوشکن کادو گرفتم که بهترین کادو برای منه. دیشب خواستم مقاله رو بخونم که خسته بودم ولی حالا میخونم چون جالبه. از هدینگ هاش متوجه شدم که خیلی مقاله خوبیه. سال نو مبارک و امیدوارم همیشه موفق باشید
خواهش میکنم
خوشحالم که خوشتون اومد.
یا خود آقا مهدی روز تولدشو میگه یا این که اطلاعاتشو از شهروز یا عمو چشمه میگیریم
درود! خوب اینم یه جشن تولد قابلمه یا دیگه… حالا این پسر کوچولوی ما چندساله بزه یا میشه؟… یعنی من اکنون چندتا بادکنک باد کنم و بادکنک بازی راه بیندازم؟… عزیزم تولدت مبارک… امیدواریم روزی برسد که فرزندان و نوه ها و نتیجه ها و نبیره ها و ندیده ها برایت جشن تولد بگیرند و دورت بچرخند و شادی کنند!
سلام عزیزم. یه چیز بگم! اول که اومدم به سرعت شناسنامه ات رو خوندم و اینطور فکر کردم که ۱۳ سالته. دقت نکرده بودم. بعد هم از چند نفر پرسیدم گفتن نمیشناسیم.
گفته بودی امسال بیایید بالاخونه من باور نکرده بودم. فکر کردم شوخی میکنی.
بعد که رفتم خاطرات پارسال شهروز رو خوندم که اصفهان و خونه شما اومدن متوجه شدم که خیلی بامرامی. در کل آدمی عزیز و دوستداشتنی هستی و به همه لطف داری. ممنونم جناب عدسی و عیدت مبارک. امیدوارم سالهای زیاد عمر با عزت داشته باشی و ما هم مهمونت بشیم و تو هم تشریف بیاری سنندج
سلام .. احوالت ئیوه چونه قارداش؟ یاخچوسان؟ هاهاههاهاهاهاه
تولدت مبارک پسر… ایشالله هی عمرت کش بیاد دراز شه، گشاد شه، رنگ به رنگ شه، سبز و سرخ و آبی شه… هاههاهاهاهاا
تو پستت آخر شدم… یالله رد کن بیاد آهنگ کُردی شاد میخوااااااااام.. با دسمال… آه آه آه آه… لالالای لای لای.. لی لالای لای لای… لی لالای لای لای.. لالالای لای لای… بیا وسط رعد… نمیره کامبیز اسدی… نمیره رعد بارانی… لالالای لای لای لی لای لای لای… لالالای لای لای.. لی لالای لای لای… آآآآآه آه آه آه…
سلام ننه. چوخ ممنون. نَجَیَ؟
دیر رسیدی! من حالا چند ساعاتی از عمرم میگذره.
آهنگ میدم ولی مردم خواب تشریف دارن بیدار نشن. اینم آهنگ.
آیت احمدنژاد
مرسی که به یادم بودی ننه عیدت مبارک
سلام آقای اسدی تولدتونو با یه روز تاخیر تبریک میگم. انشاالله همیشه شاد و سر افراز باشی.
سلام خانم چلویی. ممنونم که به یادم هستید سال نو مبارک