جستجو
Close this search box.
جستجو

پست بِروز شد, کارگاه مهارت های زندگی

سلام

******

 

درود بر شما امیدوارم که حال شما خوب باشه مثل همیشه.
بر آن شدم تا به اطلاع شما خوبان برسانم دوره ی مهارت های زندگی روز های چهارشنبه ساعت 22 در دانشکده ی روانشناسی تیمتاک محله برگزار میگردد.
لذا از علاقه مندان تقاضا میگردد در ساعت 22 حضور به هم برسانند.
حضور برای همه به استثنای دانشآموزان عزیز آزاد میباشد.

یادآور میشود دهمین جلسه ی این دوره روز 20/10/1396 از ساعت 22 10 شب تا ساعت 23 11 شب برگزار میگردد.
پایدار باشید و برقرار

۲۰ دیدگاه دربارهٔ «پست بِروز شد, کارگاه مهارت های زندگی»

سلااااااااااااام دااااش امید گل
آقا منم هستم ساعت ده شب قرار ما در دانشکده روانشناسی تیم تاک محله فقط اون ته مهای کلاس واسه من جا بذارین آخه از روان و روح چیزی متوجه نمیشم
خخخ عجب در باره ی خودی نوشتی
مرسی و فعلاً خدا نگهدار

درود به امید عزیز به نظر من کسی که قرار هست آموزش همسر گزینی و فرزند پروری رو به سایرین منتقل کنه علاوه بر متخصص بودن باید خودش هم دارای فرزند و همسری که از نظر خودش مناسب هست باشه،مثل افرادی که در زمینه ساخت برند تخصص آکادمیک دارند اما تا حالا یک برند هم نساخته اند.البته که من تنها نظرم رو گفتم،امید که موفق باشید.

درود بر بهزاد عزیزم! از نظر شما بسیار سپاسگزارم. شما برند رو یا به قولی برند سازی رو نباید با زندگی مقایسه کنید.
در ضمن بنا نیست هر کسی چیزی رو درس میده حتما خودش دارای فرزند و یا همسر باشه.
به طور مثال دکتر هلاکویی.
دکتر خودشون همسر داشتند اما جدا شدند به هر دلیلی.
اما راهنمای خوبی برای خیلی ها بودند.
روزی از ایشون یک نفر پرسید دکتر خودت زن طلاق دادی چطوری مردم رو راهنمایی میکنی؟
گفت: همه چیز یک طرفه نیست و من ۵۰ درصد قضیه هستم نه ۱۰۰ درصد.
وقتی خودت هستی خیلی فرق داره با وقتی که دو نفر میشی.
پس بهزاد عزیزم شما نباید همه چیز رو جوری نگاه کنی که به طور قطع باید موجود باشه. شاد باشید

سلام!من هم با نظر آقای بدویان موافقم!چون ما روانشناسها بر اساس دانشهای آموهته خوب میتوانیم بفهمیم که چه چیزی در رشد کودکان,روابط زناشویی و خیلی مساءل دیگر نرمال میباشد.با تشکر!

سلام من رمز تیمتاک رو ندارم‌ چیکار باید کنم؟ اخه دیروز توی گروه یکی از دوستان گفت باید توی پست مربوطه کامنت بزارید اما کدام پست!!؟ میشه کسی راهنمایم کنه؟! ممنون میشم.

سلام خدا قوت منم اگه جا برام رزرو کنید میام خخ آخه چند وقته نبودم اخبار دیر به دستم رسیده آها اگه این جلسات رو هم به صورت فایل ضبطی قرار بدید که واقعا من و دوستان کمال تشکر رو داریم

دیدگاهتان را بنویسید