جستجو
Close this search box.
جستجو

یه تشکر در حد بضاعتم برای مدیرای گل گوشکن

با سلام خدمت شما دوستان عزیز
و همچنین مدیییراای عزیییز
حاااالتون چططووره؟ چه خبراااا؟
رااااستش من امروز میخاام از مدیییرای این محلّه ی خوووب نااااز نااازنیین به دلایلی یه تشکری جااانااانه بزنم چیز یعنی بکنم
1- به خاطر زحماتی که برای پایداری این محلّه کشیدن و به خاطر خودشون ما بجّوری دوستون داریم
2- به نظرم تلاش بسیاری از دوستان برای ایجاد شناخت خودمون اشتغال و تفریح موبایل و سایت وبلاگ و خیلی چیزای دیگه که الآن خاطرم نیست به خاطر این سایت شکل گرفته
خلاصه بچه ها الآن تو جامعه فعالتر شدن
(البته من که خودم واقعا از این سایت گوشکن خیلی چیزا آموختم)
من واقعا مدیران اینجا رو تحسین میکنم و بهشون یه خدا قوت خععلی خععلی ویژه عرض میکنم
3- انقد راحت تو محله با هم صمیمی هستیم می پستیم می کامنتیم از خوشی همدیگه خوشحال میشیم
برا هم محله ایامون زحمت میکشیم
تازه خودمونم کلی چیز یاد میگیریم که تا حالا بلد نبودیم
حالا به نظر شما این محلّه و مدیرای به این گلی نیاز به یه تشکر و یه خدا قوّت خععلی خععلی ویییژه نداااارن
اگه کمی کاستی بود همین در توان ماست
خب دیگه من کم کم برم تا یه دمپایی دسته جارو یا قابلمه نثارم نشده
نه نززززن نززززن کمممک کمممک الفرااا
اااا
اااا
اااار
با تشکر خدا نگهدار

۳۳ دیدگاه دربارهٔ «یه تشکر در حد بضاعتم برای مدیرای گل گوشکن»

درود
مرتضی جان! ممنون از پست دلگرم کنندهت!
هدف نهایی ما ارتقاء نابینایان در همه ی سطوح هست و امیدوارم دست در دست هم بتونیم به این هدف بزرگ نائل بشیم.

سلام بر آقای علی وردی و تشکر ازشون به خاطر این پست
من هم به نوبه ی خودم از تمام مدیرهای زحمتکش سایت محبوبم گوش کن تشکر میکنم و امیدوارم روز به روز موفقتر باشن
مدیرهای عزیز دمتون گرم خدا قوت

سلام, دوستان چه خبره چرا عنوان سایت عوض شده.
مگه مجتبی مدیر نیست که نوشته محله نابینایان.
مجتبی چرا این کار رو کردی.
نمیدونم فقط بهتزده و ناراحتم.
امیدوارم مسأله بحرانی نباشد.
منتظر اطلاع رسانی هستیم.
با تشکر.

سلام به همگی.
برای افزایش رتبه ی سایت این کار رو شخصا انجام دادم و اسم طولانی و بی محتوا و شخص‌محور محله رو به ی اسم واقعی و کوتاه و جامعه‌محور تغییر دادم.
ممنون از همه بابت تشکر ها.
این محله تا شما باشید همیشه محله ی خوب و دوست‌داشتنی ما می‌مونه حتی اگه هزار‌تا سایت دولتی و غیر دولتی ضعیف یا قویتر از اینجا احداث بشه.
مرسی که هستید.

ایول داری دااش
ایشا لا تو در کنار محلّه و محلّه در کنار تو
و خلاصه همه در کنار هم باشیم
موفق و پیروز باشید
از همه ی کامنتیها هم متشکرم

سلام بر آقا مرتضی گرامی
خب این مدلی تشکر کردن یه طورایی هست ولی در هر حال که ما هم می‌تشکریم باشد که قدر دان زحمات همه زحمت کشان باشیم و دیگه رستگار شویم
از شما هم بابت پست ممنون و سربلند باشید

احسنت … و خصوصا از تغییر عنوان سایت که دیگه خیییییلیییییی احسنت .حالا آدم رغبت پیدا میکنه بیاد تو گود… مرتضی از اینکه پیشم نشستی و من کامنتمو نمیگم بهت و یواشکی مینویسم یعنی برو خودت بخون حالشو ببر .هخخخخخخ

ضمن درود فراوان و عرض ادب! این جانب بیشتر اوقات با نیش عقرب از دوستانم تشکر میکنم، اکنون هم عقرب برای نیش زدن یعنی تشکر وارد میشود: حالا بگم یا نگم؟! شما بگید: نیش بزنم یا نزنم؟! بزن بابا بزن بابا: پس برو بریم: یک دو سه-با تشکر فراوان از دوستانی که در این محله و هر جای دیگر به فکر دوستان و همنوعان خود هستند و زحمت میکشند، حتی با یک مطلب کوتاه باعث شادی و خنده میشوند! ولی باور کنید دلم نیومد اینجا شیطنت کنم و کسی را نیش بزنم، حالا بعضیا مغرور نشندا، مجتبی-اون پتکتو بردار بکوبش روی دم عقرب و لهش کن!

سلام از داش مصطفی و بانو و روجیار و رعد بزرگ هم متشکرم که کامنتیدن
شکلک کف مرتب برای همه ی کامنتیها
حورااااا ااا ااا اااا ااا
چرا پست تولد غلطگیره پاک شده؟

سلام /..مج مجی مچکریم /…مج مجی مچکریم …مجی نبینم غمتو !!!!چی شده پسرم …میخوای بیام اصفهان با هم درد دل کنیم …مجی میام بگو فردا کجایی صبح پیشتم /…خخخخخخخخخ ///….ضمنا مرتضی مچکریم بابت تشکر از مجی و دوستان خخخخخخخخخخخخخ
زهره !!!اصن اون اییییییییییشت نهایت تاثیر گذاری بود …….اییییییییش

از شما زهره خانم عدسی و پرواز و مجتبی متشکرم بابت حضورتون و کامنت زدنتون
چیظه اگه همه اش انتقاد باشه پس نقاط قوت فراموش میشه
ولی دمت گرررم مجی میخاستم ببینم حواست به ما هست
دیدم ماشا لا حواسّش هست
ایّآم به کام دلتون سفید دممتون گرررم
همین دیگه
با اجازه
ویی ییی یی یییژ

اولا به این پست خوش اومدی
دوما که من به همه ی کامنتها تشکر زدم چه اونایی که مدیر بودن مثل مجی سعید عمو حسین
و چه اونایی که مدیر نبودن مثل عدسی بانو
من به وجودت نیاز دارم
کلّی غلط دارم
راستی از یه جایی شنیدم پس فردا تولد مجتب هستش

دیدگاهتان را بنویسید