جستجو
Close this search box.
جستجو

یه شعر جدید از خودم به نام ایران

با سلام خدمت دوستان گوش‍کنی خودم دوستان باز اومدم خدمتتون با یه شعر جدید به نام ایران خیلی کوتاهه این شما و این هم شعر

دشمنا من مرده کردم مظهرِ غیرت منم

پس بدان این را که من هر دشمنی آطش زنم

کی بترسم زین رجز خوانیِ پوچِ ناکسان

جان و روه و تن فدای خاکه پاکه میحنم

خوب تو میدانی که ما ایرانیان چون آحنیم وارثانِ رستمیم و دشمنِ اهریمنیم

مردمِ شهر منو هر نقطه از ایران زمین دست از پایت خطا گردد به دارت میزنیم

تقدیم به گوشکنی های گلم

 

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «یه شعر جدید از خودم به نام ایران»

سلام
زیاد تو زمینۀ شعر استعداد و آگاهی ندارم ولی خب میدونم که اگه بیشتر کار کنید بهتر از اینم میشه
عذر میخوام که درخواستتون رو منتشر نکردم شما میتونید درخواستتون رو تو مرکز پرسش و پاسخ محله مطرح کنید
موفق باشید

سلام بر آقا سجاد گل و بلبل و هم استانی گرامی شعر خوبی بود همیشه اشعارحماسی باعث تحریک احساسات وطن پرستی میگردد. منتظر اشعار دیگری از شما هستم موفق باشید دوست من….

درود بر جناب رشیدی
مضمون میهنپرستی شعرت رو دوست داشتم. ولی به نظرم اگر میخوای شعر میهنی بگی, بهترین وزن بحر متقاربه. که بهتر میتونی باهاش اون صلابت شعر میهنی رو به نمایش بذاری.

سلام سجاد ,
عالی بود داداش . لذت بردم ..
به خصوص از اینکه خیلی زیبابه ایران پرداختی .
بازم جا داره و میتونی که ادامه اش بدی جای ابیات بیشتر رو داره با همین وزن
موفق و پایدار باشی دوست عزیز

سلام سجّاد
ممنون به خاطر شعرت
نسبت به بقیه بهتر بود
البته بازم یه وقتایی از وزن اصلی شعر خارج میشد و کمی هم کوتاه بود
به نظر من البته
راستی یه پیشنهاد
دو سه تا شعر رو یه دفعه در یه پست بذار
ظاهرا علاقه به شعرهای کوتاه داری.
موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید