سلام دوستان من که بر روی لپ تاپم ویندوز 8/1 است همه از این ویندوز ناله می کنند من که راضیم نمی دانم عیب ا من است یا از بقیه البته تنظیماتش را تغییر دادم و شبیه ویندوز 7 شده اما سرعت بوت آن بسیار عالیست پایگاه خبری تحلیلی عرش نیوز 21 شهریور 1393 ساعت 11:04 http://arshnews.ir/vdcce4q112bqxp8.ala2.html ————————————————– عنوان : خوب و بدهای مایکروسافت چیست؟ ————————————————– دردسرهای مایکروسافت در مورد ویندوزهایش از زمانی شروع شد که تصمیم گرفت یک اقدام اساسی انجام داده و محیط کاربری و ظاهر این سیستم عامل را به صورت اساسی تغییر دهد. این تصمیم در شرایطی گرفته شد که کاربران در اوج رضایت از
Day: شهریور 21, 1393
سلااام سلاام به هم محلی های عزیز. میدونم دیر شده پس به سرعت میریم سراغ پنجمین برنامه امید نشاط زندگی، بخش خبری، گشت سپید که به آذربایجان سفر کردیم، مهمانخانه با اجرای شهروز، و بخش کارشناسی با اجرای خانوم هما وندی که ادامه مبحث ناشنوایی پی گرفته شد. این شما و این هم لینک دانلود برنامه حجم 27 مگابایت، و زمانی در حدود 30 دقیقه. شاد باشین و دیگران رو هم شاد کنید. تو مهربانتر از آنی که فکر می کردم. درست مثل همانی که فکر می کردم. شبیهِ… ساده بگویم کسی شبیهت نیست. هنوز هم تو چنانی که فکر میکردم. تو جانِ شعرِ منی و جهان چشمانم. مباد