سلوم بر بچ ..حال شوما … هعععععععععععععععی میخوام امشب کمی جدی باشم و شب نشینی رو با شعری از خواجه ی شیراز !!!لسان الغیبِ بزرگ .حافظ شروع فرمایم :باشد که به بار علمی شب نشینی مان بیفزاید ! هر چند ک اصلا حضور چنین ماهی در کسوت زننده پست .دیگر مجالی برای تفکر ب بار علمی نمیدهد .اما حالا دیگه حالو .میریم که داشته باشیم شعر رو !!! :: حافظ میفرماید : پروازی در گوش کن بدرخشید و مااااااااااااااااااااااااهِ مجلس شد !!!!هععععععععععععععععی چشمایِ نداشته ی ش.ح را رفیق و مونس شد !×!!! پروازِ ما ک ب مکتب نرفت و خط ننوشت !!!!..چو ماه فلسفه غربِ هر مدرس شد !!!
Day: اردیبهشت 30, 1395
سلام بر همگی حقیقش ، تا میام یه پست بذارم ، کلی مطلب جدید میبینم تو محله. تا میام تک تک نوشته هاو نظرات رو بخونم وقتم تموم میشه، پستم میمونه میگم ولش کن بعدا خودمو معرفی میکنم. امروز دیگه اومدم که بگم منم هستم . چه سایت قشنگی دارید. همه نوشته هاتون جذاب و قشنگه. اولش فکر میکردم چون نابینا نیستم منو تو گروهتون نپذیرید دوباره با خودم گفتم نه بابا من که دوسشون دارم چرا نپذیرند. حالا در مورد خودم و کارم کمی شرح میدم: فروزان دادور هستم اهل خوزستان ساکن دزفول و متولد مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه،متاهل و دارای دو فرزند. نابینا نیستم
با سلام خدمت کدبانوها و کدآقاهای محترم محله. امیدوارم حالتون خوب باشه و روزگار را به خوشی سپری کنید. در این پست قبل از گذاشتن لینک دانلود فایلهای آموزش آشپزی طرز تهیه ی پیتزای بادنجان و کنجد رو براتون میذارم که از آموزش یکی از فایلهای آرشیوم نوشته شده و اگرچه من این پیتزا رو درست نکردم اما بنظرم پیتزای خوش مزه ای از آب در میاد. هر کی درست کرد و نوش جان فرمود تجربه ی طعم این پیتزا رو در کامنتها بنویسه. حسن این آموزش اینِ که طرز تهیه ی خمیرش رو هم داره و نیازی به تهیه ی خمیر پیتزا ندارید. خمیر پیتزای بادمجان و کنجد
یادمه بچه که بودم، یه خونه ای مستأجر بودیم که تو حیاطش یه خروس داشت. این خروس صاحب خونه ی ما، مدام وقت و بیوقت میخوند. صبح، ظهر، غروب، شب، نصفه شب. تو عالم بچگی، یه بار که برای کاری رفته بودم دم در صاحب خونه، گفتم این خروستون همش میخونه خیلی سر و صدا میکنه. بعد از اون، چند روز گذشت و صدایی از حیاط نیومد. بعدها صاحب خونه گفت که خروسه رو کشته که صداش ما رو اذیت نکنه. تو همون عالم بچگی، حسابی از خودم بدم اومد. دلم سوخت برای اون موجود زنده ای که زندگیش رو به خاطر یه حرف مفت من از دست داد.
دستهها
پیوندتان مبارک:
سلام و عرض احترام بر دوستان هم محله ای. امروز پنجشنبه 30 اردیبهشت باز دوباره و اگه اشتباه نکنم برای دومین بار یه روز به یاد موندنی برای دو تا از هم محله ایهای خوب ما، و بعدشم در نتیجه برای همه ی ماهاست. میگین چه جوری، علآن عرض میکنم. امروز روز پیوند مبارک ازدواج بین دو نفر از بچه محلای خوبمونه. میدونم که دارید میپرسید کدوم بچه محلای ما، خب الآن میگم: امروز جشن ازدواج بین، خب دارم میگم دیگه، خوبه که من الآن روابط عمومیم و مهرداد چشمه نیستم هااااا، دیگه نمیتونید منو بگیرید و بزنید،، فکرشو بکنید بگید این روابط عمومی رو بگیریم، دو تا کشیده