جستجو
Close this search box.
جستجو

27 مرداد خبری نیست سر کاریه

گفتم که خبری نیست. خخخ! لذت ببرید از زندگی! کلا هیچ روزی هیچ خبر خاصی نیست!

۸۰ دیدگاه دربارهٔ «27 مرداد خبری نیست سر کاریه»

نهخیر مدیرای محله یکی یکی دارن از دست میرن بعد از این که شهروز از دست رفت امیدمون به مجتبی بود که اینم از دست رفت خدا شفا بده من به تو امیدوارم تو خوب میشی تو می تونی

درود.بچه ها از این لینک دانلودش کنین.
https://test.gooshkon.ir/PreChertology27mordad95.mp3
راست گفته هر کی گفته مرده شورتو ببرم. خَخ. چی فکر کردی. پیش خودت فکر کردی وقتی گفتی مدیر ارشد رو مرده شور ببره من گفتم خدا نکنه خَخ.
مرسی باز هم بذار از اینا.
چاااکریم دربست, تو راهی هم نمیزنیم.

میگم یه چیزی میگم که به آخر خط برسی حالا این گاو هایی که ازشون نام بردی شیرده هستن یا این که به درد شخم زدن می خورن دقت کن خیلی مهم هست شاید این پرسش توی استخدام یعنی آزمون استخدام هم بیاد پس درست جواب بده بازم به جاهای خوب برس

سلااااااام سلاااااااام سسسسسسسلاااام و درووووود درووود بر داش مجیییی جووووون باااا حااااال خووووودم خووووووبیییی داااااداااش بااابااا حااالااا تو خوبه یه کار نیم بندی داری ما چی بگیم میگم عجب پستی بودا کلاً هیچ چی نداشت این پست فک کنم کوتاهترین پست محله بودا نبود بود دیگه میگم مجییی من محمد ملکی سعید شریفی و دیگر بر و بکس میخواییم بییییایییم جلوی خونت اول یه گل کوچیک بزنیم بعدشم بیاییم خونت مهمونی
خب بچا به این خبر که هم اکنون به دستم رسید توجه فرمایید به نقل از خبر گذاری محله ی نابینایان شایان ذکرست که مجی تا آخر این تابستون به ونکبر کانادا برای همیشه مهاجرت خواهد کرد خوب فعلاً در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

یعنی واقعاً به معنی واقعی کلمه چرتولوژی بوداااااااااااا مث پارسآوای ۳ خب مجی میری توی گوگول میزنی استخدااام دات گوگول دات کام بعد میاد استخدام آزمون آزمون استخدام و اینا خب حالا میریم که داشته باشید ادامه ی بازی در کوچه ی مجی حالا من یه شوت نیماری میزنم که بجای دروازه میره ساف میخوره توی شیشه ی پنجره ی خونه ی مجیییی
میگم بیا هر هفته یه چرتولوژی بزن خوبه و توووووو حتماااً خوب خواااهی شد پس فعلااً من رفتم بای بای بای و بای

سلااااااااااااام درووووووووووووود بر تو عالییییییییییییییی بود سئئال سئال میفروشیم خخخخخخخخ چاکریم مدیر مدیره خود مدیره ماشاالاه منم مدال برنز میخوام اشکال نداره بده من منم دان کردم نتیجه بگییییییییییییر

خاک تو سرت.
یعنی اون فسنجون کوفتت بشه. ایشالا شب خواب ببینی کیف پولتو زدن.
اصلاً حالا که اینطور شد ایشالا اون راننده تاکسیه که تو تهران ده تومن ازت کرایه گرفت بیاد تو خوابت دربست سوارت کنه.
الآن نصفه شب من فسنجون از کجا بیارممم.
یه کم ضریب هوشی هم بد نیستا! برو تو آرشیو ماه شهریور پارسال لینکای منابع استخدام هست. ممکنه چند روز آخر مرداد هم باشه چک کن.

سلام مجتبی.
نمیدونم جدی گفتی یا نه.
آخه معلوم نمیشه کدومش شوخی هست کدومش حتی شوخی هم نیست چه برسه به جدی.
ولی به هر حال من که به شوخیهات هم جداً علاقه دارم و لینک سؤالات استخدامی رو برات میذارم.
این پست مال سال ۹۴ هست.
نمیدونم جدیدترش هست یا نه.
https://test.gooshkon.ir/1394/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D8%A4%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1/
ما که به همین چند دقیقه چرند و پرند هم قانعیم.
خدایا همین رو هم از ما نگیر.

در ضمن مجتبی نمیدونم منظورت از جستجوی قبلی محله همون جستجوی معمولی خود وردپرس هست یا نه.
اگه منظورت همون جستجوی خود وردپرس هست که خیلی راحته فقط کافیه تو آدرسبارت بنویسی:
https://test.gooshkon.ir?s=چرتولوژی
صاف میاردت تو همین پست.
موفق باشی.

هیچ میدونستید مجتبی سر کار که باشه نمیتونه چرتو پرت بگه و بنویسه؟!
دقیقا برعکس من!
اینو به عنوان یه راز داشته باشید!
هر وقت خواستید هر چی بهش میگید نتونه جواب بده صبحها بیاید تو پستاش براش کامنت دری وری بذارید!
البته قبلش مواظب باشید با شهروزی کسی هماهنگ نکرده باشه حالتونو بگیرن خخخخخخخخخ!

سلام. هههخخخ کلا فکر کنم سرکااری بودیم و چون اصلابازش نکردم بخاطر اسم عجیبش خخ مطمنانه نظری ندادم یوهاهاه
ووووویییی یکی بگههه اینجااا چه خبره هاااا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
یاااا علی
یااااااااااااااااا حسین شهید
یوووووهاهاهااااا
الفرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار

از شاد بودنت شادم. جستجوی محله که واقعا مناسب نیست وقتی عنوانی رو مینویسی همه چی میاره جز اونی که میخواستی. راستی یادته قرار بوده بهم زنگ بزنی؟ یعنی قراری بود که خودت گذاشتی نه من. به هر حال شاد باشی. به کامنت بالایی کامنت من بیشتر توجه کن. خخخ

بابا چه خبره؟ زودتر نتیجه گیری کن کار داریم عاشق شوخی ها و سرکاریهاتم آخه این چیه؟ به نظر تو؟ سئال میخوای میفروشیم خخخخخخخخخخخخخخخخ یا علی الآن میااااد الفرااااااااااااااااااار ما رفتیم

سلام. یکی از مزایای گوشکن اینه که از خسارت زدن به من جلوگیری کرد. من پارسآوای ۳ را نخریدم. وقتی متوجه شدم که دوستان از این پارساوا راضی نیستند، به نظر جمعی دوستان توجه کردم و فعلا از خرید پارساوای ۳ صرف نظر کردم. موفق باشید.

س بگم خدا چیکارت کنه اول صبح ساعت ۷ااومدم گوش بدمیه دفعه یکی گفت چرتولوژی گوش میدی؟ خخخ اینا چیه میگم اطرافیان به اینترنت رفتن من خیلی خوشبین بودن که الآن هم کاملا به این روند افزوده شد

ببین تا حالا به دعاهایی که میکنی توجه کردی؟ مثلا اگه بخوای بمیری و یکی بیاد بشوردت و بشه مرده شور و بخان برنش اونم نمیدونم کجا چقد طول میکشه”گ؟؟؟ یه چیزی بگو کهدست کم کمتر از هزار سال طول بکشه خخخخخخ

یااااااااو جده صاداااااات امروز ۲۸ مردااااده اما بیست هفتم خبری نبووووود اماااااااااااااااااا………
.
.
.
.
.
.
.
.
.
امرووووووز مدیییرررررررررررر!!!!!!!!!!!!
بگم؟؟؟؟؟؟
یعنییییییی میگید لو بدمش؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی توی مرامم میگنجه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ننننننن بخدااااااااااااااااااااااا بمولااااااااااااا هیچی نمدونم خب نییدوووونم دیجههه اااااا مدیر دورتون زده چرا منو میزنید خب باااشه جبرااان میکنمممم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الکمک مدیر داره از محله شوتم میکنههههه آیییییییییییییی هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههههههههههههه شاد باشید مدیر عصر شیرینی میپخشه

ای خدا چی بگم بهت آخه مجتبی؟؟؟
خودت بگو سالمی آیا؟
ولی به نظرم هرزگاهی این پستا لازمه، خصوصا اگه تو منتشرش کنی با این کارات.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ه بچو کر

درود آقای خادمی. اون جایی که گفتید: ولی این پارس آوا گااااااااوه ها! بلند زدم زیر خنده، حتی داداشمم که تو اتاقم بود خندش گرفت! گفت: این کیه و داره چی میگه؟ پارس آوا کیه؟ خخخ خخخخ خخخخ. خیلی با حال بود. منم فسنجون دوست دارم. نوش جونتون. راستی هر چی میزنید لطفاً به منم بگید گاهی اوقاتم آدم چرتیست بشه بد نیست! بسیار زیبا و متفاوت بود. بای بای

سلام خخخ خیلی باحال بود من اولش با نام کاربریم نیومده بودم آخه دو سه روزی بودش که از محله بیرون انداخته شده بودم و حسش نبود دوباره لاگ این شم منم که کلا شیرازی بعد امروز آقای کریمی که لینکو گذاشت کلی تعجب کردم که از کجا آورده بودش لینکو بعد دیگه خلاصهبه خودم گفتم بذار برای یه مدتی این شیرازی بودنرو به حالت تعلیق درارم فقط برای چند ثانیه و دیدم که بعله لینک اینجاست خلاصه که باحال بودش

درود! کره یعنی پسر…‏ در اطراف ما خر یعنی بزرگ ..‏ حالا کرهخر یعنی پسر بزرگ…‏ راستی دیشب دان کردم و موقع گوشیدن خوابم برد…‏ حالا برم بگوشم و بیام نظر دهم…‏ ببین عمو حسین امروزه من زنگت میزنم یعنی بیخیال من شو و آمیانه ترش خفه شو یا برو گم شو یا زر نزن…‏ البته این نتیجه گیری منه که افراد زیادی قرار بوده به من زنگ بزنند…‏ عزیزم توناراحتش نباش بالاخره یه روزی زنگ میخوری…‏!‏

سلام مرتضی جان …خوبی شوما !ی شعر برات اوردم تقدیمت میکنم باشد ک خوشت بیاد !در آستانه اممتان جامع دکترا .شاعر میفرماید ک !!
ساقیا می هی هی هی، هی بریز
بنویس گر که نرقصم گله مندی بنویس
ساقیا پیک پیک پیک پیک، پیک بریز
بنویس هر که نرقصد گله مندی بنویس
کس نداند چیست امشب، امشب ماجرا
پس بدون معطلی نوش کن باده را
وای منو تو و خاله لبات باده صبا
عیش و نوش تو این هوا
منو محتاج طبیبیست امشبا
تو حبیبم شو عزیزم طبیبم شو
تو حبیبم شو عزیزم طبیبم شو
وای ساقیا می هی هی هی، هی بریز
بنویس هر که نرقصم گله مندی بنویس
حال خراب است گر حرام است
من به می لب نزنم تو لبات جام شراب است
یا رب چه یاری یا رب چه نگاری
چه زلف پریشونی عجب مهره ی ماری
باز توبه شکستم پیمانه به دستم
ای وای وای وای وای وای چه مستم
ساقیا می هی هی هی، هی بریز
بنویس گر که نرقصم گله مندی بنویس
ساقیا پیک پیک پیک پیک، پیک بریز
بنویس هر که نرقصد گله مندی بنویس
وای دیگه بسته تا کجا مسته
ساقیا ناز شستت
وای دیگه بسته تا کجا مسته
ساقیا ناز شستت
وای دیگه بسته رفته از دست که
ساقیا ناز شستت
هی هی هی !!!
هعععععععععععععععععععععع .اینم عاقبت درس خوندن
!مراقب خودتونو ساقیاتون باشین .
ب سلامنتی همه .خخخخخخخخخخخخخخخخخ .
هووووووم ینی کامنتم ایراد منکراتی داره ؟؟؟؟
!متاسفم .من حالم خوب نیس شوما بحذفید در صورت ایراد .شبتون شونیز
ضمنا اینم با پارس آواا جان ۳ نخونید .اون ایماژ رو در اذهانتان نخواد ساخت.
خدافظ

ببین من سلام اینا الان تو کارم نیست دلدرد گرفتم بس خندیدم.
حالا خودمونیم خدایی چرا صدا گاوت شبیه صدا گرگ بود؟
گاوش گرگ بود یا گرگش گاو بود؟
شایدم گاوش بچه گیلانی جایی بوده.
در نهایت خووووشمان آمد.
خصوصا از غاز و گاز و جهاز و اسنکساز و اینا.

سلام به خودم.
بابا تو چقدر خوشخیالی.
همینکه زحمت کشیده بعد از شیشصد سال کوتاهترین پست عمرشو زده باید کلاهتو بندازی تو خونه همسایه.
دیگه انتظار جواب کامنتت فرمایش اضافیه.
من موندم اگه سرت از اینکه هست شلوغ تر بشه، پست بعدیت دیگه چقدر میتونه کوتاه بشه؟

سلام آهان فکر کنم کفشش کردم گوش کنید میگه هیچ خبری نیست یعنی اثلا خبری نیست که بیاد بگه و جمعبندی داشته باشه اینا کلا سر کاری تو این کشوری که بیکاری انقد زیاده همین سر کاریشم کلی!!!!!!!!! هیچ خبری نیست آخه بگو مردحسابی بیکاری ما هم میدونستیم هیچ خبری نیست هههه خخخخ

دیدگاهتان را بنویسید