سلام اولم مدال میخوام
هیچ با محتوای پست کاری ندارم
خخخخخخخخخخخخخخ
به کسایی که با محتوای پست کاری نداشته باشند به جای مدال، مداد میدیم. اگه خواستی، رنگ مورد علاقهتو بگو تقدیم کنم!
سلام!
اوخ!
چه قدر کوتاه
بعد به من بگید پست کوتاه نذار!
پست من کم کمش یک صفحه رو که میشه!
نهخیر مدیرای محله یکی یکی دارن از دست میرن بعد از این که شهروز از دست رفت امیدمون به مجتبی بود که اینم از دست رفت خدا شفا بده من به تو امیدوارم تو خوب میشی تو می تونی
من خوب نمیشم. دکترا ازم قطع امید کردن آرتی جون
چرا با اندروید نمیشه دانلودش کرد؟؟
چیو؟ ما که چیزی ندیدیم! شایعه درست نکن پسر خوب
بذارید ببینم چه کامنت هایی میگیره این پست، بعدا بهتون میگم به چه نتیجه ای رسیدم!
کامنت نیمیدم تا به هیچ نتیجه ای نرسی و بیمیری از بی نتیجه گی… دیوونه.. هاها
آخرش که کامنت دادی! همینم بسمس آبجی!
خب این الان یعنیچی الان!!!خخخ
قضیه داره جالب میشه!
فکر کنم اخرش در حد المپیک سرکاریی باشه!.
مگه آخرم داره؟ یعنی تو میگی آخرش ادامه داره؟ یعنی دیگه غیر از این چیزی که جلومونه، آیا تخممرغ شانسی مخفی ای هم مگه جایی هست که اینجور میگی!
درود! لینکش رفته طالار اندیشه و یه نفر درب را از پشت بسته و اونجا زندانی شده و باز نمیشه!
احساس نمیکنی اونی که طالار اندیشه زندانی شده خودت باشی و نه لینک؟
دیوونه ی این دیوونه بازیاتم
برو بینیم بابا توم قرصاتو جابجا میپوشیا!
سلام رفتم دانلود کردم,
به نوع خودش جالب بود؛
میگم این همه فایل هایی که دوستان گذاشتند برای آزمون استخدامی مگه نیستند؟
لینکای آزمون استخدامی هستند؟ تو لینکاشو پیدا کن بده من. گفتنش که دردی رو دوا نمیکنه. منم میگم هستند. ولی کوشون پس؟
ایول خانم کاظمیان مجتبی نوشجان کن این دیگه آخرش بود خخخخخخخخخ
خخخ
درود.بچه ها از این لینک دانلودش کنین. https://test.gooshkon.ir/PreChertology27mordad95.mp3
راست گفته هر کی گفته مرده شورتو ببرم. خَخ. چی فکر کردی. پیش خودت فکر کردی وقتی گفتی مدیر ارشد رو مرده شور ببره من گفتم خدا نکنه خَخ.
مرسی باز هم بذار از اینا.
چاااکریم دربست, تو راهی هم نمیزنیم.
خوبه. به زودی نتیجه گیریمو منتشر می کنم! اینقدر خوشگله!
دوستان برید آدرس را کپی بزنید تو اینترنت دانلود منیجر
از اونجا دانلود کنید.
خخخخ
دارم به خوب جا هایی می رسم! ایول به همگیتون
درود! آهاییی بی ادعای پر ادعا بیا این بار بجای عمو هیزید اینو زندانی کن تا حساب کار دستش بیاد و بفهمه با کیا طرفه!
من همون ی تیکه که گفت now please welcome back our vip star رو فهمیدم
نمیشد بقیه رو هم همینجوری میگفتی؟؟
میگم یه چیزی میگم که به آخر خط برسی حالا این گاو هایی که ازشون نام بردی شیرده هستن یا این که به درد شخم زدن می خورن دقت کن خیلی مهم هست شاید این پرسش توی استخدام یعنی آزمون استخدام هم بیاد پس درست جواب بده بازم به جاهای خوب برس
منتشر کن دیوونه میخوام بخوابم
میگم تو که اینترنت بلدی یه مشکل برام پیش اومده میتونی حلش کنی؟
من با یک نفر در اینترنت آشنا شدم. می تونی شماره تلفنش رو برام پیدا کنی؟
خخخ خخخ خخخ.
سلااااااام سلاااااااام سسسسسسسلاااام و درووووود درووود بر داش مجیییی جووووون باااا حااااال خووووودم خووووووبیییی داااااداااش بااابااا حااالااا تو خوبه یه کار نیم بندی داری ما چی بگیم میگم عجب پستی بودا کلاً هیچ چی نداشت این پست فک کنم کوتاهترین پست محله بودا نبود بود دیگه میگم مجییی من محمد ملکی سعید شریفی و دیگر بر و بکس میخواییم بییییایییم جلوی خونت اول یه گل کوچیک بزنیم بعدشم بیاییم خونت مهمونی
خب بچا به این خبر که هم اکنون به دستم رسید توجه فرمایید به نقل از خبر گذاری محله ی نابینایان شایان ذکرست که مجی تا آخر این تابستون به ونکبر کانادا برای همیشه مهاجرت خواهد کرد خوب فعلاً در پناه حق بدرود و خدا نگه دار
احمد فایل رو از دست دادی رفت.
بشمار ببین چند نفر سوتی دادن.
یعنی واقعاً به معنی واقعی کلمه چرتولوژی بوداااااااااااا مث پارسآوای ۳ خب مجی میری توی گوگول میزنی استخدااام دات گوگول دات کام بعد میاد استخدام آزمون آزمون استخدام و اینا خب حالا میریم که داشته باشید ادامه ی بازی در کوچه ی مجی حالا من یه شوت نیماری میزنم که بجای دروازه میره ساف میخوره توی شیشه ی پنجره ی خونه ی مجیییی
میگم بیا هر هفته یه چرتولوژی بزن خوبه و توووووو حتماااً خوب خواااهی شد پس فعلااً من رفتم بای بای بای و بای
سلااااااااااااام درووووووووووووود بر تو عالییییییییییییییی بود سئئال سئال میفروشیم خخخخخخخخ چاکریم مدیر مدیره خود مدیره ماشاالاه منم مدال برنز میخوام اشکال نداره بده من منم دان کردم نتیجه بگییییییییییییر
خاک تو سرت.
یعنی اون فسنجون کوفتت بشه. ایشالا شب خواب ببینی کیف پولتو زدن.
اصلاً حالا که اینطور شد ایشالا اون راننده تاکسیه که تو تهران ده تومن ازت کرایه گرفت بیاد تو خوابت دربست سوارت کنه.
الآن نصفه شب من فسنجون از کجا بیارممم.
یه کم ضریب هوشی هم بد نیستا! برو تو آرشیو ماه شهریور پارسال لینکای منابع استخدام هست. ممکنه چند روز آخر مرداد هم باشه چک کن.
راستی یه سؤال فنی؟
عدد ۱۶۱۲ تو رو یاد چی میندازه خخخ.
حالا برو نتیجه گیریتو بنویس. دلم خنک شد خخخ.
سِلام مِشتی. چَمَکین کُرَکَ؟
الآن وَ ِه موز بِرَ می یِمَرنُم سَرِت وَ ِ پادکَستِ تا.
دَردی تِرِن بِ. خخخخ
بچه ها مؤدب باشید مهمون خارجی داریم خخخ.
همیشه همینجوری شنگول باش. حالا مهم نیست قبلش چی زده باشی خخخ.
این چت خصوصی رو زودتر ردیف کن.
از ما که گذشت ولی شاید واسه بقیه کار راه انداز باشه خخخ
در ضمن مجتبی نمیدونم منظورت از جستجوی قبلی محله همون جستجوی معمولی خود وردپرس هست یا نه.
اگه منظورت همون جستجوی خود وردپرس هست که خیلی راحته فقط کافیه تو آدرسبارت بنویسی: https://test.gooshkon.ir?s=چرتولوژی
صاف میاردت تو همین پست.
موفق باشی.
راستی چون این کلمه ی وزین یعنی همون چرتولوژی رو برچسب نکردی هیچ نتیجه ای رو نمیاره.
ولی الگویش همون هست که بالا نوشتم. https://test.gooshkon.ir?s=“Search Term”
علامت نقل قولش نیاز نیست.
بازم بیا هرچند با همین چرتولوژی.
من تو ادارهم.
اینجا یه کاری کردن نتونیم MP3 دانلود کنیم، ولی ZIP راحت دان میشه.
همین جوری گفتم بدونید خخخخخ!
به هر حال من با همه محدودیتها یه جوری کنار میام و اینجا هم بعضی mp3 ها رو از یه راهی دانلود میکنم.
اینم صرفا جهت اطلاع گفتم!
شیش تا خط خالی!
هیچ میدونستید مجتبی سر کار که باشه نمیتونه چرتو پرت بگه و بنویسه؟!
دقیقا برعکس من!
اینو به عنوان یه راز داشته باشید!
هر وقت خواستید هر چی بهش میگید نتونه جواب بده صبحها بیاید تو پستاش براش کامنت دری وری بذارید!
البته قبلش مواظب باشید با شهروزی کسی هماهنگ نکرده باشه حالتونو بگیرن خخخخخخخخخ!
سلام. هههخخخ کلا فکر کنم سرکااری بودیم و چون اصلابازش نکردم بخاطر اسم عجیبش خخ مطمنانه نظری ندادم یوهاهاه
ووووویییی یکی بگههه اینجااا چه خبره هاااا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
یاااا علی
یااااااااااااااااا حسین شهید
یوووووهاهاهااااا
الفرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
از شاد بودنت شادم. جستجوی محله که واقعا مناسب نیست وقتی عنوانی رو مینویسی همه چی میاره جز اونی که میخواستی. راستی یادته قرار بوده بهم زنگ بزنی؟ یعنی قراری بود که خودت گذاشتی نه من. به هر حال شاد باشی. به کامنت بالایی کامنت من بیشتر توجه کن. خخخ
عمو جون بلا دور باشه صد سال دیگه زنده باشی
بابا چه خبره؟ زودتر نتیجه گیری کن کار داریم عاشق شوخی ها و سرکاریهاتم آخه این چیه؟ به نظر تو؟ سئال میخوای میفروشیم خخخخخخخخخخخخخخخخ یا علی الآن میااااد الفرااااااااااااااااااار ما رفتیم
سلام. یکی از مزایای گوشکن اینه که از خسارت زدن به من جلوگیری کرد. من پارسآوای ۳ را نخریدم. وقتی متوجه شدم که دوستان از این پارساوا راضی نیستند، به نظر جمعی دوستان توجه کردم و فعلا از خرید پارساوای ۳ صرف نظر کردم. موفق باشید.
س بگم خدا چیکارت کنه اول صبح ساعت ۷ااومدم گوش بدمیه دفعه یکی گفت چرتولوژی گوش میدی؟ خخخ اینا چیه میگم اطرافیان به اینترنت رفتن من خیلی خوشبین بودن که الآن هم کاملا به این روند افزوده شد
جواب کامنتا رو میدی یا این سوزنی که دستمه رو بکنم تو چشت
سلام
این لینکه چیه؟
هادیییییییی! اشتباهی اومدی این ور بیا اون ور امضا بزننننننننن!
ببین تا حالا به دعاهایی که میکنی توجه کردی؟ مثلا اگه بخوای بمیری و یکی بیاد بشوردت و بشه مرده شور و بخان برنش اونم نمیدونم کجا چقد طول میکشه”گ؟؟؟ یه چیزی بگو کهدست کم کمتر از هزار سال طول بکشه خخخخخخ
سلام. تبریک میگم پس اومدش! کاش باقیش هم بیادش!
میگم میشه در مورد موزیک های پس زمینه اطلاعات بخوام؟ واسه سرچ و دانلود!
همیشه شاد باشی مدیر!
چی اومدش؟
سلام مهدی. با نام کاربری وارد سایت بشو و بیا داخل این پست هرچی داخلش دیدی رو جمع کن ببر جوابت داخلشه.
من هم گوشیدم و نظر خاصی ندارم،
است خدام جالب بود، و آهنگ اولیش به خصوص،
و همین که خدا رو شکر که شادیت واقعی بود،
راستی منم امروز خورش ماست خوردم،
فکر نکنی فقط تو بلدی دل ما رو آب کنییی،!!
خخخ
ای خدا چی بگم بهت آخه مجتبی؟؟؟
خودت بگو سالمی آیا؟
ولی به نظرم هرزگاهی این پستا لازمه، خصوصا اگه تو منتشرش کنی با این کارات.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ه بچو کر
البته کره یعنی پسر
درود آقای خادمی. اون جایی که گفتید: ولی این پارس آوا گااااااااوه ها! بلند زدم زیر خنده، حتی داداشمم که تو اتاقم بود خندش گرفت! گفت: این کیه و داره چی میگه؟ پارس آوا کیه؟ خخخ خخخخ خخخخ. خیلی با حال بود. منم فسنجون دوست دارم. نوش جونتون. راستی هر چی میزنید لطفاً به منم بگید گاهی اوقاتم آدم چرتیست بشه بد نیست! بسیار زیبا و متفاوت بود. بای بای
سلام خخخ خیلی باحال بود من اولش با نام کاربریم نیومده بودم آخه دو سه روزی بودش که از محله بیرون انداخته شده بودم و حسش نبود دوباره لاگ این شم منم که کلا شیرازی بعد امروز آقای کریمی که لینکو گذاشت کلی تعجب کردم که از کجا آورده بودش لینکو بعد دیگه خلاصهبه خودم گفتم بذار برای یه مدتی این شیرازی بودنرو به حالت تعلیق درارم فقط برای چند ثانیه و دیدم که بعله لینک اینجاست خلاصه که باحال بودش
درود! کره یعنی پسر… در اطراف ما خر یعنی بزرگ .. حالا کرهخر یعنی پسر بزرگ… راستی دیشب دان کردم و موقع گوشیدن خوابم برد… حالا برم بگوشم و بیام نظر دهم… ببین عمو حسین امروزه من زنگت میزنم یعنی بیخیال من شو و آمیانه ترش خفه شو یا برو گم شو یا زر نزن… البته این نتیجه گیری منه که افراد زیادی قرار بوده به من زنگ بزنند… عزیزم توناراحتش نباش بالاخره یه روزی زنگ میخوری…!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سلام مرتضی جان …خوبی شوما !ی شعر برات اوردم تقدیمت میکنم باشد ک خوشت بیاد !در آستانه اممتان جامع دکترا .شاعر میفرماید ک !!
ساقیا می هی هی هی، هی بریز
بنویس گر که نرقصم گله مندی بنویس
ساقیا پیک پیک پیک پیک، پیک بریز
بنویس هر که نرقصد گله مندی بنویس
کس نداند چیست امشب، امشب ماجرا
پس بدون معطلی نوش کن باده را
وای منو تو و خاله لبات باده صبا
عیش و نوش تو این هوا
منو محتاج طبیبیست امشبا
تو حبیبم شو عزیزم طبیبم شو
تو حبیبم شو عزیزم طبیبم شو
وای ساقیا می هی هی هی، هی بریز
بنویس هر که نرقصم گله مندی بنویس
حال خراب است گر حرام است
من به می لب نزنم تو لبات جام شراب است
یا رب چه یاری یا رب چه نگاری
چه زلف پریشونی عجب مهره ی ماری
باز توبه شکستم پیمانه به دستم
ای وای وای وای وای وای چه مستم
ساقیا می هی هی هی، هی بریز
بنویس گر که نرقصم گله مندی بنویس
ساقیا پیک پیک پیک پیک، پیک بریز
بنویس هر که نرقصد گله مندی بنویس
وای دیگه بسته تا کجا مسته
ساقیا ناز شستت
وای دیگه بسته تا کجا مسته
ساقیا ناز شستت
وای دیگه بسته رفته از دست که
ساقیا ناز شستت
هی هی هی !!!
هعععععععععععععععععععععع .اینم عاقبت درس خوندن
!مراقب خودتونو ساقیاتون باشین .
ب سلامنتی همه .خخخخخخخخخخخخخخخخخ .
هووووووم ینی کامنتم ایراد منکراتی داره ؟؟؟؟
!متاسفم .من حالم خوب نیس شوما بحذفید در صورت ایراد .شبتون شونیز
ضمنا اینم با پارس آواا جان ۳ نخونید .اون ایماژ رو در اذهانتان نخواد ساخت.
خدافظ
پرواز دلبندم مرتضی نه مجتبی ههههه حالت خوبه . بذار کنار اون کتابارو . پسر دسته گل تقدیمشون کردم ببین چی پسمون دادن خخ
ببین من سلام اینا الان تو کارم نیست دلدرد گرفتم بس خندیدم.
حالا خودمونیم خدایی چرا صدا گاوت شبیه صدا گرگ بود؟
گاوش گرگ بود یا گرگش گاو بود؟
شایدم گاوش بچه گیلانی جایی بوده.
در نهایت خووووشمان آمد.
خصوصا از غاز و گاز و جهاز و اسنکساز و اینا.
سلام: پس کو اون نتیجه گیری هوشمندانه و برخواسته از درایتت.
بابا مردیم.
۲۷ مرداد هیچ خبری نیست. بیست و هشتم و نهمش هم که خبری نیست.
یه چیز بنویس بفهمیم زنده ای یا…؟
سلام به خودم.
بابا تو چقدر خوشخیالی.
همینکه زحمت کشیده بعد از شیشصد سال کوتاهترین پست عمرشو زده باید کلاهتو بندازی تو خونه همسایه.
دیگه انتظار جواب کامنتت فرمایش اضافیه.
من موندم اگه سرت از اینکه هست شلوغ تر بشه، پست بعدیت دیگه چقدر میتونه کوتاه بشه؟
تبعییییییض!!!!
آقای م.خ من اعتراض دارم!!!
تبعیض تو این پست غوغا میکنه!!!!!!
چرا کامنتا بالا جواب دارن بقیه ندارن؟؟؟؟
اینجا هم بالا و پایین داره آیا؟؟
س با شهروز تسمیم گرفتیم این دفه دیدیمت دست پا تو ببندیم
جلوعت ذرت مکزیکی بخوریم خیلی حال میده ها ها ها ها ها ها خخخخخ
سلام آهان فکر کنم کفشش کردم گوش کنید میگه هیچ خبری نیست یعنی اثلا خبری نیست که بیاد بگه و جمعبندی داشته باشه اینا کلا سر کاری تو این کشوری که بیکاری انقد زیاده همین سر کاریشم کلی!!!!!!!!! هیچ خبری نیست آخه بگو مردحسابی بیکاری ما هم میدونستیم هیچ خبری نیست هههه خخخخ
۸۰ دیدگاه دربارهٔ «27 مرداد خبری نیست سر کاریه»
سلام اولم مدال میخوام
هیچ با محتوای پست کاری ندارم
خخخخخخخخخخخخخخ
به کسایی که با محتوای پست کاری نداشته باشند به جای مدال، مداد میدیم. اگه خواستی، رنگ مورد علاقهتو بگو تقدیم کنم!
سلام!
اوخ!
چه قدر کوتاه
بعد به من بگید پست کوتاه نذار!
پست من کم کمش یک صفحه رو که میشه!
نهخیر مدیرای محله یکی یکی دارن از دست میرن بعد از این که شهروز از دست رفت امیدمون به مجتبی بود که اینم از دست رفت خدا شفا بده من به تو امیدوارم تو خوب میشی تو می تونی
من خوب نمیشم. دکترا ازم قطع امید کردن آرتی جون
چرا با اندروید نمیشه دانلودش کرد؟؟
چیو؟ ما که چیزی ندیدیم! شایعه درست نکن پسر خوب
بذارید ببینم چه کامنت هایی میگیره این پست، بعدا بهتون میگم به چه نتیجه ای رسیدم!
کامنت نیمیدم تا به هیچ نتیجه ای نرسی و بیمیری از بی نتیجه گی… دیوونه.. هاها
آخرش که کامنت دادی! همینم بسمس آبجی!
خب این الان یعنیچی الان!!!خخخ
قضیه داره جالب میشه!
فکر کنم اخرش در حد المپیک سرکاریی باشه!.
مگه آخرم داره؟ یعنی تو میگی آخرش ادامه داره؟ یعنی دیگه غیر از این چیزی که جلومونه، آیا تخممرغ شانسی مخفی ای هم مگه جایی هست که اینجور میگی!
درود! لینکش رفته طالار اندیشه و یه نفر درب را از پشت بسته و اونجا زندانی شده و باز نمیشه!
احساس نمیکنی اونی که طالار اندیشه زندانی شده خودت باشی و نه لینک؟
دیوونه ی این دیوونه بازیاتم
برو بینیم بابا توم قرصاتو جابجا میپوشیا!
سلام رفتم دانلود کردم,
به نوع خودش جالب بود؛
میگم این همه فایل هایی که دوستان گذاشتند برای آزمون استخدامی مگه نیستند؟
لینکای آزمون استخدامی هستند؟ تو لینکاشو پیدا کن بده من. گفتنش که دردی رو دوا نمیکنه. منم میگم هستند. ولی کوشون پس؟
ایول خانم کاظمیان مجتبی نوشجان کن این دیگه آخرش بود خخخخخخخخخ
خخخ
درود.بچه ها از این لینک دانلودش کنین.
https://test.gooshkon.ir/PreChertology27mordad95.mp3
راست گفته هر کی گفته مرده شورتو ببرم. خَخ. چی فکر کردی. پیش خودت فکر کردی وقتی گفتی مدیر ارشد رو مرده شور ببره من گفتم خدا نکنه خَخ.
مرسی باز هم بذار از اینا.
چاااکریم دربست, تو راهی هم نمیزنیم.
خوبه. به زودی نتیجه گیریمو منتشر می کنم! اینقدر خوشگله!
دوستان برید آدرس را کپی بزنید تو اینترنت دانلود منیجر
از اونجا دانلود کنید.
خخخخ
دارم به خوب جا هایی می رسم! ایول به همگیتون
درود! آهاییی بی ادعای پر ادعا بیا این بار بجای عمو هیزید اینو زندانی کن تا حساب کار دستش بیاد و بفهمه با کیا طرفه!
من همون ی تیکه که گفت now please welcome back our vip star رو فهمیدم
نمیشد بقیه رو هم همینجوری میگفتی؟؟
میگم یه چیزی میگم که به آخر خط برسی حالا این گاو هایی که ازشون نام بردی شیرده هستن یا این که به درد شخم زدن می خورن دقت کن خیلی مهم هست شاید این پرسش توی استخدام یعنی آزمون استخدام هم بیاد پس درست جواب بده بازم به جاهای خوب برس
منتشر کن دیوونه میخوام بخوابم
میگم تو که اینترنت بلدی یه مشکل برام پیش اومده میتونی حلش کنی؟
من با یک نفر در اینترنت آشنا شدم. می تونی شماره تلفنش رو برام پیدا کنی؟
خخخ خخخ خخخ.
سلااااااام سلاااااااام سسسسسسسلاااام و درووووود درووود بر داش مجیییی جووووون باااا حااااال خووووودم خووووووبیییی داااااداااش بااابااا حااالااا تو خوبه یه کار نیم بندی داری ما چی بگیم میگم عجب پستی بودا کلاً هیچ چی نداشت این پست فک کنم کوتاهترین پست محله بودا نبود بود دیگه میگم مجییی من محمد ملکی سعید شریفی و دیگر بر و بکس میخواییم بییییایییم جلوی خونت اول یه گل کوچیک بزنیم بعدشم بیاییم خونت مهمونی
خب بچا به این خبر که هم اکنون به دستم رسید توجه فرمایید به نقل از خبر گذاری محله ی نابینایان شایان ذکرست که مجی تا آخر این تابستون به ونکبر کانادا برای همیشه مهاجرت خواهد کرد خوب فعلاً در پناه حق بدرود و خدا نگه دار
احمد فایل رو از دست دادی رفت.
بشمار ببین چند نفر سوتی دادن.
یعنی واقعاً به معنی واقعی کلمه چرتولوژی بوداااااااااااا مث پارسآوای ۳ خب مجی میری توی گوگول میزنی استخدااام دات گوگول دات کام بعد میاد استخدام آزمون آزمون استخدام و اینا خب حالا میریم که داشته باشید ادامه ی بازی در کوچه ی مجی حالا من یه شوت نیماری میزنم که بجای دروازه میره ساف میخوره توی شیشه ی پنجره ی خونه ی مجیییی
میگم بیا هر هفته یه چرتولوژی بزن خوبه و توووووو حتماااً خوب خواااهی شد پس فعلااً من رفتم بای بای بای و بای
سلااااااااااااام درووووووووووووود بر تو عالییییییییییییییی بود سئئال سئال میفروشیم خخخخخخخخ چاکریم مدیر مدیره خود مدیره ماشاالاه منم مدال برنز میخوام اشکال نداره بده من منم دان کردم نتیجه بگییییییییییییر
خاک تو سرت.
یعنی اون فسنجون کوفتت بشه. ایشالا شب خواب ببینی کیف پولتو زدن.
اصلاً حالا که اینطور شد ایشالا اون راننده تاکسیه که تو تهران ده تومن ازت کرایه گرفت بیاد تو خوابت دربست سوارت کنه.
الآن نصفه شب من فسنجون از کجا بیارممم.
یه کم ضریب هوشی هم بد نیستا! برو تو آرشیو ماه شهریور پارسال لینکای منابع استخدام هست. ممکنه چند روز آخر مرداد هم باشه چک کن.
راستی یه سؤال فنی؟
عدد ۱۶۱۲ تو رو یاد چی میندازه خخخ.
حالا برو نتیجه گیریتو بنویس. دلم خنک شد خخخ.
سِلام مِشتی. چَمَکین کُرَکَ؟
الآن وَ ِه موز بِرَ می یِمَرنُم سَرِت وَ ِ پادکَستِ تا.
دَردی تِرِن بِ. خخخخ
بچه ها مؤدب باشید مهمون خارجی داریم خخخ.
همیشه همینجوری شنگول باش. حالا مهم نیست قبلش چی زده باشی خخخ.
این چت خصوصی رو زودتر ردیف کن.
از ما که گذشت ولی شاید واسه بقیه کار راه انداز باشه خخخ
سلام مجتبی.
نمیدونم جدی گفتی یا نه.
آخه معلوم نمیشه کدومش شوخی هست کدومش حتی شوخی هم نیست چه برسه به جدی.
ولی به هر حال من که به شوخیهات هم جداً علاقه دارم و لینک سؤالات استخدامی رو برات میذارم.
این پست مال سال ۹۴ هست.
نمیدونم جدیدترش هست یا نه.
https://test.gooshkon.ir/1394/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D8%A4%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1/
ما که به همین چند دقیقه چرند و پرند هم قانعیم.
خدایا همین رو هم از ما نگیر.
در ضمن مجتبی نمیدونم منظورت از جستجوی قبلی محله همون جستجوی معمولی خود وردپرس هست یا نه.
اگه منظورت همون جستجوی خود وردپرس هست که خیلی راحته فقط کافیه تو آدرسبارت بنویسی:
https://test.gooshkon.ir?s=چرتولوژی
صاف میاردت تو همین پست.
موفق باشی.
راستی چون این کلمه ی وزین یعنی همون چرتولوژی رو برچسب نکردی هیچ نتیجه ای رو نمیاره.
ولی الگویش همون هست که بالا نوشتم.
https://test.gooshkon.ir?s=“Search Term”
علامت نقل قولش نیاز نیست.
بازم بیا هرچند با همین چرتولوژی.
سلام آقا مجتبی
خوب باشی همیشه.
خوشحال شدم صداتو شنیدم.
من تو ادارهم.
اینجا یه کاری کردن نتونیم MP3 دانلود کنیم، ولی ZIP راحت دان میشه.
همین جوری گفتم بدونید خخخخخ!
به هر حال من با همه محدودیتها یه جوری کنار میام و اینجا هم بعضی mp3 ها رو از یه راهی دانلود میکنم.
اینم صرفا جهت اطلاع گفتم!
شیش تا خط خالی!
هیچ میدونستید مجتبی سر کار که باشه نمیتونه چرتو پرت بگه و بنویسه؟!
دقیقا برعکس من!
اینو به عنوان یه راز داشته باشید!
هر وقت خواستید هر چی بهش میگید نتونه جواب بده صبحها بیاید تو پستاش براش کامنت دری وری بذارید!
البته قبلش مواظب باشید با شهروزی کسی هماهنگ نکرده باشه حالتونو بگیرن خخخخخخخخخ!
سلام. هههخخخ کلا فکر کنم سرکااری بودیم و چون اصلابازش نکردم بخاطر اسم عجیبش خخ مطمنانه نظری ندادم یوهاهاه
ووووویییی یکی بگههه اینجااا چه خبره هاااا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
یاااا علی
یااااااااااااااااا حسین شهید
یوووووهاهاهااااا
الفرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
از شاد بودنت شادم. جستجوی محله که واقعا مناسب نیست وقتی عنوانی رو مینویسی همه چی میاره جز اونی که میخواستی. راستی یادته قرار بوده بهم زنگ بزنی؟ یعنی قراری بود که خودت گذاشتی نه من. به هر حال شاد باشی. به کامنت بالایی کامنت من بیشتر توجه کن. خخخ
عمو جون بلا دور باشه صد سال دیگه زنده باشی
بابا چه خبره؟ زودتر نتیجه گیری کن کار داریم عاشق شوخی ها و سرکاریهاتم آخه این چیه؟ به نظر تو؟ سئال میخوای میفروشیم خخخخخخخخخخخخخخخخ یا علی الآن میااااد الفرااااااااااااااااااار ما رفتیم
سلام. یکی از مزایای گوشکن اینه که از خسارت زدن به من جلوگیری کرد. من پارسآوای ۳ را نخریدم. وقتی متوجه شدم که دوستان از این پارساوا راضی نیستند، به نظر جمعی دوستان توجه کردم و فعلا از خرید پارساوای ۳ صرف نظر کردم. موفق باشید.
س بگم خدا چیکارت کنه اول صبح ساعت ۷ااومدم گوش بدمیه دفعه یکی گفت چرتولوژی گوش میدی؟ خخخ اینا چیه میگم اطرافیان به اینترنت رفتن من خیلی خوشبین بودن که الآن هم کاملا به این روند افزوده شد
جواب کامنتا رو میدی یا این سوزنی که دستمه رو بکنم تو چشت
سلام
این لینکه چیه؟
هادیییییییی! اشتباهی اومدی این ور بیا اون ور امضا بزننننننننن!
ببین تا حالا به دعاهایی که میکنی توجه کردی؟ مثلا اگه بخوای بمیری و یکی بیاد بشوردت و بشه مرده شور و بخان برنش اونم نمیدونم کجا چقد طول میکشه”گ؟؟؟ یه چیزی بگو کهدست کم کمتر از هزار سال طول بکشه خخخخخخ
سلام. تبریک میگم پس اومدش! کاش باقیش هم بیادش!
میگم میشه در مورد موزیک های پس زمینه اطلاعات بخوام؟ واسه سرچ و دانلود!
همیشه شاد باشی مدیر!
چی اومدش؟
سلام مهدی. با نام کاربری وارد سایت بشو و بیا داخل این پست هرچی داخلش دیدی رو جمع کن ببر جوابت داخلشه.
من هم گوشیدم و نظر خاصی ندارم،
است خدام جالب بود، و آهنگ اولیش به خصوص،
و همین که خدا رو شکر که شادیت واقعی بود،
راستی منم امروز خورش ماست خوردم،
فکر نکنی فقط تو بلدی دل ما رو آب کنییی،!!
خخخ
بچهها، یه اپ خوب ویندوزی برا تدوین فیلم میخوام
یااااااااو جده صاداااااات امروز ۲۸ مردااااده اما بیست هفتم خبری نبووووود اماااااااااااااااااا………
.
.
.
.
.
.
.
.
.
امرووووووز مدیییرررررررررررر!!!!!!!!!!!!
بگم؟؟؟؟؟؟
یعنییییییی میگید لو بدمش؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی توی مرامم میگنجه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ننننننن بخدااااااااااااااااااااااا بمولااااااااااااا هیچی نمدونم خب نییدوووونم دیجههه اااااا مدیر دورتون زده چرا منو میزنید خب باااشه جبرااان میکنمممم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الکمک مدیر داره از محله شوتم میکنههههه آیییییییییییییی هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههههههههههههه شاد باشید مدیر عصر شیرینی میپخشه
ای خدا چی بگم بهت آخه مجتبی؟؟؟
خودت بگو سالمی آیا؟
ولی به نظرم هرزگاهی این پستا لازمه، خصوصا اگه تو منتشرش کنی با این کارات.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ه بچو کر
البته کره یعنی پسر
درود آقای خادمی. اون جایی که گفتید: ولی این پارس آوا گااااااااوه ها! بلند زدم زیر خنده، حتی داداشمم که تو اتاقم بود خندش گرفت! گفت: این کیه و داره چی میگه؟ پارس آوا کیه؟ خخخ خخخخ خخخخ. خیلی با حال بود. منم فسنجون دوست دارم. نوش جونتون. راستی هر چی میزنید لطفاً به منم بگید گاهی اوقاتم آدم چرتیست بشه بد نیست! بسیار زیبا و متفاوت بود. بای بای
سلام خخخ خیلی باحال بود من اولش با نام کاربریم نیومده بودم آخه دو سه روزی بودش که از محله بیرون انداخته شده بودم و حسش نبود دوباره لاگ این شم منم که کلا شیرازی بعد امروز آقای کریمی که لینکو گذاشت کلی تعجب کردم که از کجا آورده بودش لینکو بعد دیگه خلاصهبه خودم گفتم بذار برای یه مدتی این شیرازی بودنرو به حالت تعلیق درارم فقط برای چند ثانیه و دیدم که بعله لینک اینجاست خلاصه که باحال بودش
درود! کره یعنی پسر… در اطراف ما خر یعنی بزرگ .. حالا کرهخر یعنی پسر بزرگ… راستی دیشب دان کردم و موقع گوشیدن خوابم برد… حالا برم بگوشم و بیام نظر دهم… ببین عمو حسین امروزه من زنگت میزنم یعنی بیخیال من شو و آمیانه ترش خفه شو یا برو گم شو یا زر نزن… البته این نتیجه گیری منه که افراد زیادی قرار بوده به من زنگ بزنند… عزیزم توناراحتش نباش بالاخره یه روزی زنگ میخوری…!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سلام مرتضی جان …خوبی شوما !ی شعر برات اوردم تقدیمت میکنم باشد ک خوشت بیاد !در آستانه اممتان جامع دکترا .شاعر میفرماید ک !!
ساقیا می هی هی هی، هی بریز
بنویس گر که نرقصم گله مندی بنویس
ساقیا پیک پیک پیک پیک، پیک بریز
بنویس هر که نرقصد گله مندی بنویس
کس نداند چیست امشب، امشب ماجرا
پس بدون معطلی نوش کن باده را
وای منو تو و خاله لبات باده صبا
عیش و نوش تو این هوا
منو محتاج طبیبیست امشبا
تو حبیبم شو عزیزم طبیبم شو
تو حبیبم شو عزیزم طبیبم شو
وای ساقیا می هی هی هی، هی بریز
بنویس هر که نرقصم گله مندی بنویس
حال خراب است گر حرام است
من به می لب نزنم تو لبات جام شراب است
یا رب چه یاری یا رب چه نگاری
چه زلف پریشونی عجب مهره ی ماری
باز توبه شکستم پیمانه به دستم
ای وای وای وای وای وای چه مستم
ساقیا می هی هی هی، هی بریز
بنویس گر که نرقصم گله مندی بنویس
ساقیا پیک پیک پیک پیک، پیک بریز
بنویس هر که نرقصد گله مندی بنویس
وای دیگه بسته تا کجا مسته
ساقیا ناز شستت
وای دیگه بسته تا کجا مسته
ساقیا ناز شستت
وای دیگه بسته رفته از دست که
ساقیا ناز شستت
هی هی هی !!!
هعععععععععععععععععععععع .اینم عاقبت درس خوندن
!مراقب خودتونو ساقیاتون باشین .
ب سلامنتی همه .خخخخخخخخخخخخخخخخخ .
هووووووم ینی کامنتم ایراد منکراتی داره ؟؟؟؟
!متاسفم .من حالم خوب نیس شوما بحذفید در صورت ایراد .شبتون شونیز
ضمنا اینم با پارس آواا جان ۳ نخونید .اون ایماژ رو در اذهانتان نخواد ساخت.
خدافظ
پرواز دلبندم مرتضی نه مجتبی ههههه حالت خوبه . بذار کنار اون کتابارو . پسر دسته گل تقدیمشون کردم ببین چی پسمون دادن خخ
ببین من سلام اینا الان تو کارم نیست دلدرد گرفتم بس خندیدم.
حالا خودمونیم خدایی چرا صدا گاوت شبیه صدا گرگ بود؟
گاوش گرگ بود یا گرگش گاو بود؟
شایدم گاوش بچه گیلانی جایی بوده.
در نهایت خووووشمان آمد.
خصوصا از غاز و گاز و جهاز و اسنکساز و اینا.
سلام: پس کو اون نتیجه گیری هوشمندانه و برخواسته از درایتت.
بابا مردیم.
۲۷ مرداد هیچ خبری نیست. بیست و هشتم و نهمش هم که خبری نیست.
یه چیز بنویس بفهمیم زنده ای یا…؟
سلام به خودم.
بابا تو چقدر خوشخیالی.
همینکه زحمت کشیده بعد از شیشصد سال کوتاهترین پست عمرشو زده باید کلاهتو بندازی تو خونه همسایه.
دیگه انتظار جواب کامنتت فرمایش اضافیه.
من موندم اگه سرت از اینکه هست شلوغ تر بشه، پست بعدیت دیگه چقدر میتونه کوتاه بشه؟
تبعییییییض!!!!
آقای م.خ من اعتراض دارم!!!
تبعیض تو این پست غوغا میکنه!!!!!!
چرا کامنتا بالا جواب دارن بقیه ندارن؟؟؟؟
اینجا هم بالا و پایین داره آیا؟؟
س با شهروز تسمیم گرفتیم این دفه دیدیمت دست پا تو ببندیم
جلوعت ذرت مکزیکی بخوریم خیلی حال میده ها ها ها ها ها ها خخخخخ
https://test.gooshkon.ir/PreChertology27mordad95.mp3
سلام آهان فکر کنم کفشش کردم گوش کنید میگه هیچ خبری نیست یعنی اثلا خبری نیست که بیاد بگه و جمعبندی داشته باشه اینا کلا سر کاری تو این کشوری که بیکاری انقد زیاده همین سر کاریشم کلی!!!!!!!!! هیچ خبری نیست آخه بگو مردحسابی بیکاری ما هم میدونستیم هیچ خبری نیست هههه خخخخ