جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
صحبت های خودمونی

بچه هایی که میتونن بیاین با هم کلاس بافندهگی راه بندازیم.

سلام دوستان. خوبید؟ خوشید؟ امیدوارم که حالتون همیشه خوب و خوش باشه. خُب برای اینکه مطلبم زیاد طولانی نشه میرم سر اصل مطلب. راستش من از آنجایی که به بافندهگی زیاد علاقه دارم و این که شنیده بودم که بچه های نابینا و نیمه بینا در این زمینه فعالیت میکنند به نظرم رسید که یه پست بزنم و ازتون بخوام که اگه کسی در این زمینه فعالیت داشته و بافندهگی بلده بیاد و در پستهای آموزشی این کار رو به بقیه هم یاد بده. البته چون من هیچگونه اطلاعی از بافندهگی ندارم و نحوه ی آموزشش رو هم نمیدونم، نمیدونم که آموزش از راه دور امکان پذیر هست یا