سلام دوستان بزرگوار عزیز. در این نوشته میخواهم با افتخار به عرض شما دوستان عزیز برسانم یک بار دیگر یکی از دوستان و استاد عزیز و پر توان بنده یعنی آقای موسی عصمتی باعث افتخار من به عنوان کوچکترین شاگرد ایشان و تمامی جامعه نابینایان گردیدند. در روز پنجشنبه سیزدهم شهریور ماه سال 1393 در مراسم شب شعر رهبری که سالی یک بار برگذار میشود و هر سال تعدادی از بهترین شاعران کشور و شاعران پارسیگوی دیگر نقاط جهان به شعرخوانی در حضور رهبر انقلاب می پردازند یکی از دوستان نابینا که البته شاعری توانمند و با ذوق و قریحه هستند, به نام آقای موسی عصمتی به شعر خوانی