جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
صحبت های خودمونی

چند لطیفه sms

سلام دوستان در پستهای قبلی از مسیر اصلی که کامپیوتر و ترفند بود غافل شدم و مطالب ادبی گذاشتم که این باعث کل کل بین بچه ها می شد به همین خاطر امروز آخرین مطلب را می گذارم یعنی گل سرسبد این مطالب را فقط اینجا قبل از مطلب باز هم اعلام می کنم که قصد توهین به هیچ قوم و یا جنسیتی را ندارم فقط خوش بودن بچه ها ملاک است . خوب تا مدیر وب کاربری مرا فیلتر نکرده آخرین مطلب را می گذارم امید که خوش باشید . از یه دیوانه می پرسن چرا دیوونه شدی؟ میگه : راستش من یه زن گرفتم که یه دختره
دسته‌ها
صحبت های خودمونی

آقا شما دیب دارین؟

یارو زبونش می‌گرفته، میره داروخونه می گه: آقا دیب داری؟ کارمند داروخونه می گه: دیب دیگه چیه؟ یارو جواب می ده: دیب دیگه. این ورش دیب داره، اون ورش دیب داره. کارمنده می گه: والا ما تا حالا دیب نشنیدیم. چی هست این دیب؟ یارو می گه: بابا دیب، دیب! طرف می‌بینه نمی فهمه، می ره به رئیس داروخونه می گه. اون میآد می پرسه: چی می‌خوای عزیزم؟ یارو می گه: دیب! رئیس می پرسه: دیب دیگه چیه؟ یارو می گه: بابا دیب دیگه. این ورش دیب داره، اون ورش دیب داره. رئیس داروخونه می گه: تو مطمئنی که اسمش دیبه؟ یارو می گه: آره بابا. خودم دائم مصرف