جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
صحبت های خودمونی

تولد گوش کنی شدنم مبارک!

سلام بچه ها امیدوارم خوب و خوش و سر حال باشین! یادش بخیر، مدتی بود که با سایت گوش کن آشنا شده بودم، خیلی دلم میخواست منم اینجا سهم کوچیکی داشته باشم. از عمو چشمه خواستم و اونم کمکم کرد یه خونه کوچولو توی این محله داشته باشم. امروز سالروز ورودم به این محله ی با صفاست. من توی این یک سال اینجا دوستای واقعا خوبی پیدا کردم که از صمیم قلب دوسشون دارم. خیلی وقتا غما و شادیهام رو اینجا نوشتم و باهاتون درد دل کردم، هرچند دانش ناچیزی در زمینه ی زبان داشتم اما فقط از روی عشق به دوستای خوبم اینجا شروع به انتشار آموزش کردم،