سلام و عرض صمیمانه ترین تبریکات به تو دختر نجیب و مهربون ایرونی سلام به تو که به قول پروین اعتصامی شاعر بزرگ کشورمون همیشه دختر امروزی و مادر فردایی. سلام به تو که پدر و مادر انسی خاص و ویژه با تو دارند فرقی نمیکنه که سالم هستی یا به خاطر شرایط زمان و دست تقدیر دارای نقص عضو. به هر حال همدم و گنجینه اسرار مادری و مونس و پرستار پدری و غمخوار و مشوق برادر. خیلی از اوقات بعد از فقدان مادرت در خانه مدیری مدبری و کدبانویی تمام عیار. در وصف تو همین بس که پیامبر و سایر بزرگان دینی در مورد تو و شخصیت
Tag: روز دختر
سلااام به همه هم محله ای های گلم,و دوستای بسیاااااار خوب و دوست داشتنیم خب هووووم هوم هوم,من اومدم یکمی در هم بر هم یعنی که کلا پرت و پلا و به قولی از هر دری سخنی بگم و برم که خخخخخ بچهها من سه شنبه ی گذشته رفتم کلاس پیانو ثبتنامم شد اصن فکرشو نمیکردم که استاد بخواد به یه کمبینا پیانو یاد بده و اصن یه هنر جوی نابینا یا کمبینا,داخل پرانتز کم ببین یا نبین,که چقدر این واژهها زننده هست اصن شما فکرشو بکنید که من به استاد میگفتم استاد من یه کم ببین یا نبین یا یک نبینک هستم خخخخ,کلا استاد بیچاره خشکش میزد هاااا,دوستای
دستهها
بازم اردوی گوش کنی
سلااام وای جاتون خالی بچه ها خیلی خوش گذشت طبق قرار گوش کن البته نه پست اولیش اصلاحیه اش رو میگم خخخ آره طبق همون اصلاحیه من و سمانه دروازه شیراز به هم پیوستیدیم و سی و سه پل بقیه رو ملاقات بنمودیم میدونین یه تجربه که البته جدید هم نبود ولی خیلی جالب و مفید بود این بود که:, من به این نتیجه رسیدم که وقتی یه نابینا یه مسیر رو بره امکان نداره دفعه ی دوم اشتباه بره میدونین چرا؟؟ نمیدونین؟, خب تو خماریش بمونین . . . هاهاها نه چون خیلی دقیق به ذهنش میسپاره واسش جا میفته حد اقل واسه من که اینجوریه میدونین وقتی