جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
صحبت های خودمونی

پندآموز 3 : لبخند واسه یه عکس یادگاری!

به نام آن که نامش پناه من است : الله مهربان سلام دوستان و هم محله ای های عزیز : نشستم غمگین غمگین ! یه آهنگ از مرحوم پاشایی روشنه : چجوری بهم می گفتی که مثل قدیما عاشقت میشم … ! ربطی به مشکلم نداره ولی غم دلمو تازه می کنه تا گریه کنم !دلم آخه عجیب گرفته .مثل این هوا مثل این زندگی مثل این دردا و مشکلاتی که هر بار بیشتر می پیچن و حلقه رو تندتر می کنن ! بین خودمون بمونه ها گاهی حس می کنم دارم از بغض خفه می شم … می شینم و به دلتنگیام خیره می شم و انگار که