درود دوستان امید که حال و احوالتون خوب باشه امروز یه آهنگ از Avicii به اسم Wake me up به معنی بیدارم کن رو الکی دانلود کردم. داشتم گوشش میدادم که دلم خواست متن ترانش رو بخونم تا ببینم چی میگه. توی اینترنت عزیز به راحتی متن رو پیدا کردم و همینطوری الکی دلم خواست ترجمهاش کنم. فکر کردم بد نیست ترانه و متنش رو با ترجمهی فارسی اینجا بزارم. تا یه خورده با ترانههای انگلیسی و فرهنگی که پشتش هست آشنا بشید. البته من مترجمه حرفهای نیستم و به احتمال زیاد مرتکب اشتباه در ترجمه میشم. اول ترانهی Wake me up از Avicii رو از اینجا دانلود کنید.