دستهها
دلتنگی!
ضمن درود فراوان و عرض ادب!بچه ها این پست دلتنگی من از خیلی چیزها و خیلی دوستان است که شاید شما دوست نداشته باشید پریدن مرا از روی این شاخه به روی اون شاخه بخوانید… پس لطفا به قول یکی از دوستان یه h بزنید و از رویم بپرید… من امشب تصمیم گرفتم بخاطر دلتنگیام با پرت و پلا گویی سایت را پرتاب کنم رو هوا…! یادش به خیر روزگاری که من تازه به محله ی مجتبی و دوستان آمده بودم… یاد زمانی بخیر که در این محله در کنار آموزشها پستهای خنده و شادی از دوستان داشتیم… یادش بخیر روزگاری که یه مجتبی در محله بود و به