سلامی به تابندگی خورشید مرداد به یاران محله نابینایان! امید که خورشید عمرتون همواره در اوج کامیابی بتابه! زندگی در هر مرحله و هر مکان و موقعیتش که باشیم درسهای ارزشمندی واسمون داره که به یاد گرفتنشون حسابی میارزن. مهم نیست در چه سن و سال و در کجای زندگی هستیم. هر جا که باشیم، در هر سن، در هر موقعیت، کلاس درس زندگی ما همونجاست. حتی میشه در دل تاریک یک شب بیستاره و توفانی ساختن فانوسرو یاد گرفت و به صبح رسید. این حقیقت به ظاهر ناممکنرو افرادی از جنس خودمون تجربه کردن و قراره که امروز به ما هم یادش بدن. افرادی که موفق شدن
Tag: iPod
دوستان سلام. وقت بخیر. همه شما هم با شرکت اپل، هم با وویس اوور و هم با تلاش های صورت گرفته در سالهای گذشته برای متقاعد نمودن و یا فشار بر شرکت اپل برای پشتیبانی از زبان فارسی آشنا هستید. متاسفانه تلاش هایی که تا کنون صورت گرفته هیچ نتیجه ای در بر نداشته و اپل وقعی بر اعتراضات فارسی زبان ها ننهاده است. همان گونه که قبلا هم گفته بودم، من این موضوع را با یکی از دوستانم در دانشگاه استونی بروک که در حوزه ی نرم افزار های نابینایان کار می کند مطرح کردم. ایشان مدیر پروژه ویس اوور VoiceOver را در یکی از کنفرانس ها دیده