جستجو
Close this search box.
جستجو

خوش آمدید به قهوه خونه ی چهاردهم، چرا معطلی اون درو باز کن بیا تو!

با سلام و درودهای بیپایان خدمت بر و بچ هم محله ای خودم!

چطورید آیا؟

خب باشه نزن نمیپرسم ولی به شرطی که شاااد باشیدا!

ماه فرا رسیده رو به همه ی شما تبریک میگم و امیدوارم ماهی پر از برکت را داشته باشیم.

خب دوستان اصلا نمیخوام زیاد بنویسم که وقتتون رو بگیرم و اذیت بشید.

من اومدم با قهوه خونه ی چهاردهم.

بله طبق قولی که دادم بعد امتحانهام قهوه خونه زدم.

خب همگی آماده سوار اتوبوس بشیم.

داریم میریم یه جای خیلی توپ.

اتوبوس داره به سمت اصفهان حرکت میکنه.

داریم میریم به یه پارک باصفا.

شب رو اونجا استراحت میکنیم.

اونجا اصلا خبری از مگس و پشه و حشرات مزاحم نیست!

رودخانه هم داره که میتونید برید توش حال کنید.

سنگ هم داره که تو آب پرتاب کنیم تالاپی صدا بده بخندیم.

نه اینکه بزنیم تو سر همدیگه هاا!

تاب و سرسره و وسایل ورزشی هم داره که بچه ها میتونند بازی کنند و لذت ببرند.

یه وسیله هم اونجا هست مخصوص بچه های نابینا که بچه ها میتونند سرعتشو تنظیم کنند و با اون وسیله دور پارک بچرخند.

اونجا دستگاهی هست که هزینه ی استفاده از وسایل و ورودی و خروجی رو به میزان دلخواه پرداخت میکنه!

یعنی میتونید 2000 تومان بدید میتونید اصلا بنویسید 0 ریال!

روی این دستگاه صفحه خوان NVDA و jaws نصب هست که صفحه خوان مورد علاقه ی خود را انتخاب میکنید.

فردا ظهر از اصفهان به مشهد حرکت میکنیم و برای بیماران دعا میکنیم.

بعد به یه پارک مانند پارک قبلی با همون امکانات میرویم و تا ساعت 12 شب با هم خوش میگذرونیم.

قدومتان روی چشم.

مسافران محترم اصفهان پیاده شین!

امیدوارم به همه خوش بگذره، لذت ببرید از زندگی.

۱,۲۶۷ دیدگاه دربارهٔ «خوش آمدید به قهوه خونه ی چهاردهم، چرا معطلی اون درو باز کن بیا تو!»

میگم از اصفهان میریم مشهد! اونوخت کی بر می گردیم؟! وای چه خوب! چه دست و دل باز خب اینجوری که همه ۰ ریال پرداخت می کنند!

سلام بر مهدی .
اومدم سلامی عرض کنم و برم . انشالله دلای همه همیشه شاد باشه .
تا می تونید بخندید و از لحظات لذت و بهره ببرید ..

مهدی سلام ی ریفرش کن
مهدی این جاز و nvda وقتی مینویس مهدی اگه فاصله ندی میخونن هُدا البته وقتی که مینویسی

دادادام دادارام دیش دادادامدام
علیرضا وارد میشود

امکانات پارک پرداخت دلخواه پول!، و اصلا حشرات مزاحم نیستند، بچه ها تاب بازی میکنند یه دست گاه خوب هست که میرند بازی میکنن و …رجوع شود به متن پست خخخ

مهدی مرتضی پاشایی نمرده چون داره زیر خاکی کار میکنه
خخخخ گ

پارک فردا ظهر هم همین امکانات پارک امشب رو داره، راستی کی میاد رودخونه یه دس شنا بزنیم خخخ

وای مهدی این دستگاه پولمو خورد اشتباهی فکر کردم بازی ریازی هست توش نوشتم
۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ بعدش الان هیچی ندارم

فعلا تا بقیه دوستان بیاند من برم یه گوشه استراحت کنم! فعلا شب به خیر!

نه داداش تا فردا ظهر امرا مگه پریسا رو نمیشناسی

من پولمو میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممم

الان من پای کامپیوتر دارم فیلم میبینم البته با تلویزیون کامپیوتر که آفلاین هم هست

مهدی میگم این بابا مثل چیز دوروغ میگه منم که لایک کردم گفت شما و یک نفر دیگر لایک کردید پس من هویج بودم

نه ببین اون دستگاه داره باید بخریش من الان خریدمش دارمش تو هم اگه خواستی بخر میتونی آفلاین تماشا کنی

من همدست میشم مهدی بیا اردبیل
اگه هم به ترک ها توهین کنید با مشت و لقت نه ببخشید لگت میزنیم میکشیمتون

سلام مهدی.
اول که خسته نباشی.
دوم که بچه ها زیر کامنت همدیگه کامنت نذارید از هدینگ پاسخ دهید کامنت بذارید.
سوم این که توی ساعات سحر تا افطار هوای روزه دارها رو داشته باشید که یه وقت خدای نکرده اذیت نشن.
ما همه با هم دوستیم و همه با هم باید بهمون خوش بگذره.
حالا تا سحر نشده یه قلیون بده ببینیم داش مهدی.

سلام…بچه ها قضیه قهوه خونه چیه؟ من تا حالا تجربه ش نکردم!!! شماها اینجا چیکار می کنید؟!!!
منم میتونم باشم؟ قول میدم یه گوشه بشینم و اذیت نکنم…

باشه فردا میگم پفک چیپس بستنی لواشک چلو مرغ
خخخخخخ

سلااام شهروز، بفرما اینم قلیون، دو اپل یه نعنا!، خخخ، یعنی خودمم بکشم، نهههه مهدی آرامشتو حفظ کن!، چشم هوای همه رو داریم، مرسی که اومدی

شما هم میتونید یکی بزنید ی جایی هست که توش با هم گپ میزنیم

علیرضا مث خودم فقط تو فکر خوردنیا، ببین پسرم، تو این سن قلیون نکش، به چیزی که من گرفتار شدم گرفتار نشو

اینا شوخی هستش لب هم بهش نمزنم تو چت هست؟
امیدوارم که خوب بشی
منضور از خوب بشی عقلت هست که

سلام بر رهگذر و شهروز و هر دوتا علی رضا اصلا رهگذر اگر بخوای یه جا بشینی ما افسردگی میگیریم تا پریسا نیومده و همه چیز رو نترکونده برو از وسایل استفاده کن وگر نه فردا حسرتشو میخوری

راست میگه، شاید ببینی فردا قبل از سفر به مشهد دستگاه پول تنظیم کن رو هم برداره ببره با خودش خخخ!

سلام به رهگذر.
قهوه خونه یه سری پستهایی هستن که بعضی وقتها از دوازده شب پنجشنبه تا دوازده شب جمعه بچه ها میزنن و توش با هم در مورد همه چی حرف میزنن و میگن و میخندن.
تا دو هزار و پونصد تا کامنتم داشتیم که رفته توی یه پست که مال دکی پرواز بود.
خلاصه بهت نذار بد بگذره.
علیرضا این سر کاریت خیلی باحال بود کلی خندیدم خخخ.

مهدی میگم اون دستگاه پولیه همون دستگاهه رو میگم بده ریکاوریش کنیم شاید کلی پول که قبلا ملت توش ریختن رو از شکمش در آوردیم و یه پولی هم به جیب زدیم

نه ببینید با چکش میزنیمش تا پولها بریزه بیرون آخه من ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ تومان توش ریختم حالا مونده

علی جون فکر بدی هم نیستا، باشه همین کارو میکنیم، بچه ها برای ریکاوری جمع بشیم، حلاله نترسید خخخ، اما مردم همه فکر کنم ۰ ریال پرداخت کردن خخخ

چه حالی بکنیم توی این قهوه‌خونه تا ۲۴ ساعت نع. ۲۳ ساعت دیگه! حعیف. از همین حالا داره ثانیه ها میگذره.
شااااادش کن.
دیش دارا دارا دام دام به قول علیرضا نصرتی.
منم خوشحالم اینجام و اینجاییم و اینجایند و کلا چه کیفی میده.
ای کاش میشد چ رو اصفهونی مینوشتم!

راستی مهدی جون تو که با صاحاب این پارکو دستگاه رفیقی. بگو پول منم ریست بزنند. منم اشتباهی عدد زیاتی زدم. خداااااآآآآاااآآآآ. پوووووووولم! رفت که رفت!

شهروز تا پریسا سر و کلش پیدا نشده در کمال آرامش از فضا و زمین و امکانات که تا فردا میشن خدا بیامرز خوب خوب استفاده کن بعدا نگی نگفتم هاآآآآآ

سلااام عمو مجتبی خوش آمدی آره حععععییفف که ثانیه داره میره زمان ثانیه وای سون هم نداریم خخخ

آقا اون نُه هزار و نهصد و نود و نُه میلیارد پول منو ریکاوری کنید آقا چکش کجاست؟ باید دستی ریکاوری کنم

من با صاحابش رفیق نیستم، اینو پارتی بازی از چنگش اوردم بیرون، الان همه بریم حلپشو بخونیم ببینیم چطوری پول بازیابی کنیم خخخ، پول اشتبا نزنید فردا بگید مهدی پولمونو خورد!، نه نگید صاحاب پارک پولمونو خورد خخخ

مرسی شهروز بابت توضیحت…آقای سعدالله خانی از شمام ممنونم…میگم این قهوه خونه انگار مردونه اس!!! من توش دختر نمی بینم!!! نکنه دخترا اونطرف پرده ان؟!!!!

ببینید روی ریکاوری باتن کیلیک میکنیم بعد میزنیم بی نهایت بیشتر از اون چه که تو هلگومش داره میریزه بیرون

من که اینجا ک م بچه میبینم من و مهدی پایین هجده هستیم پس کوچکولو ها کجان؟

شعر طنز و خنده دار عشق پولدار و فقیر، تقدیم به کسایی که همیشه شادند!

تو نگات شبیه شیشه

عشق من یه تیکه خورشید

عشق تو دویست و شیشه

من نگام دربدر تو

تو حواست پیش بنزه

کاش از اول میدونستم

توی چشمای تو لنزه

زن من نمیشی اما

میری دنبال یه حمال

اما چشم به رات میمونم

همه سالو با آبسال

تو شبای بی ستاره

مثل جنگلای دوری

تو موهات خیلی قشنگه

سرتو با چی میشوری؟

خوب میدونم اگه بازم

مانتوی گلی بپوشی

جلوپات نگه میداره

وانت میوه فروشی

سلام عمو علی.
پریسا بنده خدا رفته قایم شده که یه وقت قهوه خونه به نامش منتشر نشه.
ولی احتمالاً وقتی ببینه خطر رفع شده مثل صاعقه ظاهر میشه خخخ.

سلام بر رععععد و نازنین خانم و سلام مخصوص دو آتیشه هم خدمت آقا مجتبی ی گل مدیر کل سایت بچه ها اون دست قشنگه رو برای مجتبی از آکبند در بیارید خوش حالم که هستی

به افتخار آقا مجتبی که امشبم تشریف اوردن دست و جیغ و هورااااا هوووووتوتوتوتوتوتوتوگیتیتیتیتیتیتیتیتیتیتیتیتیایاااااا!

اینم یادم رفت بگم شب گذشته، خواب دیدم منو علیرضا نصرتی باهم توی اردبیل هستیم و دعوا‌مون شده. بعد علی دنبال من گذاشت، فرار کردم و دیگه نفهمیدم چی شد از خواب پریدم. خعلی دوس داشتم تا آخرشو میدیدم چی میشد! هه

من با پیچگوشتی بازش کردم برداشتم بستمش تا مهدی نفهمه

شهروز به محض این که پریسا اولین کامنتو داد فورا اسم مدیر قهوه خونه رو عوض کن به اسم پریسا سند شیش دانگ بزن تا یه ناقص بزنه

آره چه ها شود فرداااا، همینشم که استقبال کردید اومدید سنگ رو تمومش کردید گذاشتید اون ور یعنی سنگ تموم گذاشتید از همه ممنونم!

میگند قشنگ بوده ماه عسل.
من که آب‌دوغکی های تی‌وی ایرانو معمولا نمیبینم ولی بچه های بلوک میگفتند ی پسری واسه خاطر ی دختری خودشو از طبقه ی چندم پرت کرده پایین و ضربه مغزی شده بعد که نمرده و خوب شده با دختره آوردند‌شون ماه عسل.
پسره ی جو‌گیر!

خخخ چه خواب باحالی، معمولا خوابها بی نتیجه تموم میشه، منم یه بار خواب دیدم یه عروسک نشکونم گرفت منم دنبالش گذاشتم نفهمیدم آخر تلافی کردم یا نه!

خخخ ملت چه خوابایی میبیننهااا!
من چند شب پیش خواب دیدم با هواپیما دارم میرم یه جایی که نمیدونم کجا بود.
یه دفه همه ی موتورهای هواپیما خاموش شد هواپیما سقوط کرد.
ولی قبل از این که زمین بخوره از خواب پریدم.
خداییش تا یه ساعت بعدش تو شوک بودم.

صبر کنید بینم!، پیچگوشتی کردید تو دسگاه وای به حالتون اگه خودتون درستش نکردید، پیچشم اگر گم کردید خودم پیچتون میکنم!

شهروز منم یه بار خواب دیدم با موتور با هواپیما مسابقه گذاشته بودم، من عقب بودم که هواپیما عقبکی برگشت زد به موتورم پرت شدم زمین، بد جور از خواب پریدم بالا!

خخخ، خوب تو که دسگاه داری در اختیارت هرچی میخواد بهش بده، گنا داره خوب!، شاید خدا کمکت کرد پول اشتبا رفته تو دستگاه هم پیدا شد خخخ

همگی ساکت شدید، نکنه رفتید تو رود خونه شنا، اگر خسته شدید تعارف نداریما، راحت بخوابید که فردا شنگول بیایید، اصلا نمیخوام کسی خسته بشه

این حرف هاییست که یک نوجوان سیزده ساله برایم توی ایمیل، نوشته بود. گفتم شاید اینجا به درد بخورد یا حرف های گذشته های ما باشد.
شروع نقل قول:
“سلام آقای خادمی.
من از روزی که توصیه کردید، همیشه کتاب زیاد میخانم و حالا هم یک کتاب که برام نبود را خواندم. مال پدرو مادر ها بود. کاش پدرم وقت داشت این کتاب را میخواند. توی این کتاب نوشته که پدرو مادر باید بچهشون رو تا همیشه دوس داشته باشند و بهش محبت های تماسی و غیر تماسی بکنند. مثلا بابا مامانم فکر میکنن بوسیدن و بغل گرفتن بچه فقط مال بچگیشه ولی من دوس دارم بابا مامانم نه مث قدیم ولی مثل خیلی از بابا مامانای مهربون دیگه بیشتر منو بهم محبت کنن. توی کتابه نوشته بود که بوسیدن و کشتی گرفتن و فوتبال بازی کردن با فرزندان تا سن های بالا واسه هم پدرو مادر هم بچه خوبه. آرزومه بابام ی باری بام فوتبال بازی کنه ولی همیشه خستست. مثلا من توی شیش ماه گذشته ی باری واسه عید ی باری هم واسه کارنامم پریدم بغل بابام ببوسمش ولی فقط عید باهام خوب بود و واسه کارنامم که زوق کردم محلی بم نداد و خواستم ببوسمش اصن بیخیال بود و پسم زد. شما راهنمایی کنید من چه کار کنم. اصن اینقدر این خانواده های ما باهامون سرد شدند که آدم فکر میکنه اگه کسی با خانواده ارتباط نزدیک داره یعنی سوسوله و یعنی بچه ننه بار اومده ولی من به خدا فقط منظورم محبته و لوس نیسم. چرا یکی که محبت دوس داره و به هیشکی نمیتونه بگه رو میگن سوسوله خداحافظ تا نامه ی بعدی …”
پایان نقل قول.
من هیچی نداشتم جوابشو پریروز بنویسم و فقط رفتم توی فکر

انصافاً از این لحاظ که پدر مادرا به بچه هاشون محبت کنن دخترا وضعشون خیلی بهتره.
یه دختر شاید توی بیست سالگیش هم بپره بغل باباش، باباش بهش محبت میکنه.

بچه ها تا صبح ادامه بدین، تا بلکه منم بهوای شماها این کتابا تمومش کنم!!!!سلام آقای خادمی…

دقیقا شهروز، پسرا تا بزرگ میشن پدرها و مادرها میگن خوب این دیگه میتونه گیلیم خودشو بکشه در صورتی که حالا موقع مراقبت ویژست که در نتیجه اینه که بچه میره به راه خلاف!، البته من این وضعو تو بیناها میبینم

ببینم مهدی قادری یعنی شما نابیناها راه خلاف نمیرین؟!!!جل الخالق…
دخترا خوابن…بذارید من ازشون تعریف کنم!!! دخترا خودشون محبت دارن که پدر و مادرا حتی تو بزرگسالیشونم هواشونا دارن!! پسرا قد و یه دنده و مغرورن!!!بجای بوسه باید پس گردنی بهشون زد!!!

نابیناها رو حد اقل من ندیدم که برن، درسته، دخترا محبت دارن و پسرا مغرورن، ولی همین طور که گفتم پسرا علتش بی توجهی پدر و مادر هست

دوستان خیییلی حال کردم، اصلا فکرشو نمیکردم اینقدر فعال باشید، با اجازه دیگه من برم، فردا هم همین طور ادامه بدید تا وقتی اومدم با هم دور هم باشیم و بیشتر تر تر بترکونیم، نترسید دیر نمیام، ممکنه ۱۰ ۱۱ بیام، خوب از همتون ممنونم، بدرود، شب آفتابیتون بخیر!

سه بار صفحه رو ریف رشوندم دیدم همه خوابید، پس دیگه رفتم بازم بدرود، نه این دفعه بسرود!، خخ خخ خخخ

خدایا…….مارا باش با کی میخوایم بریم سیزده بدر!!!
دارم ضبط می کنم شهروز…دیوانه وار از کریستین بوبن…

شماها که گفتین تا صبح هستین تنبلا………………………………..پس من وسط خوندنم کجا استراحت کنم؟!!!آهاااااایییییییییییییییییی…کسی اینجا نیس؟!!!!!!!

چه خوب که هنوز هستین…یه جمله قشنگ از این کتاب بذارم:
کلام قابل تغییر است ولی صدا، همان صدا باقی می ماند.در حقیقت سخت ترین و اصلی ترین کار را صدا انجام می دهد. پس چرا به فکر ساختن راه ارتباط دیگری هستیم؟! همین که می تواند کافی باشد….

شهروزتو برام میگی چطور باید پست بذارم تو سایت؟!!!آقای خادمی دعوام کرد تو پستش!!!

اول جان من زیر کامنتها کامنت نذار. از قسمت پاسخ دادن کامنت بذار که شماره ها به هم نریزه خخخ.
بعدش تا فردا شب احتمالاً یه پست میزنیم توش همه ی آموزشهای لازم برای فعالیت در محله رو میذاریم.
حتماً استفاده کن.

اصلاح می کنم…دعوا نکردنا..متوجه منظورم نشدن!!!
راستی من اگر ایمیل یکی از بچه هارو بخوام ، شماها اجازه دارین که بدین؟!!!

سپاسگزارم آقا شهروز… و یک جمله دیگه از بوبن:
من میدانم که تجربه ی تحقیر شدن، به همان اندازه فراموش نشدی است که تجربه ی عشق….
به اعتقاد من دنیا فقط یک بخش است.دنیای اغنیا و در حاشیه ی آن، توده ای از زباله های آلوده ی آن بنام دیگران….

سلااام به مدیر قهوه خونه
و همه حاضرین عزیز
راستش من همه کامنتا رو نخوندم
فقط یه ۷ ۸ ۱۰ کامنت آخری رو خوندم
شهروز خوبی؟
رهگذر در چه حالی؟
رهگذر زودی بیا پست بزن،اگه پست ندی من میدونم با تو،خخخخخخ

رهگذر من اگه بخام کتابی با صدای خودت تهیه کنم باید چکار کنم؟

منم دیگه آلارم لو باتریم داره میزنه خخخ.
میرم تا صبح دوباره میام.
همگی خداحافظ.
عباس به مامان سلام برسون.
شب یا صبح همگی به خیر.

من خواب نیستم شاه عباس…سلاااااام…مامان چطوره؟کتاب با صدای من؟ یکی دو تا تو همین سایت گذاشته آقای عابدی:یکیش که مناسب سن تو نیسن و اون یکیش داستان به کسی مربوط نیست… برو دانلودش کن…
و اما تو شهروز: اتاق بابام دوره، مادرم داره نماز شب می خونه، و خواهرم داره خرخونی می کنه واس امتحاناتش…بنابر این من با خیال راحت دارم داد میزنم….

سلام شهروز مرورگرام ترکیدن یه کامنت دادم فکر کنم به تاریخ پیوست فکر کنم قهوه خونه رو از دست بدم شاید مجبور شم ویندوز عوض کنم رهگذر شما که داری جمله هایی از کتاب رو میزاری خوب از اول شروع کن تو هر کامنت یه بخش از کتاب رو بزار تا ما هم یه فیزی ب بریم تازه نمیدونم این کامنت هم میرسه یا میپره

رهگذر خسته نباشی چی به کی مربوط نیست لابد به من مربوط نیست که چی به کی مربوط نیست

نپریده اقای سعدالله خانی…صبح شما بخیر…آخه این انصافه؟!!! منا تنها گذاشتین تو قهوه خونتون!!! منکه اصلا نمیدونستم قهوه خونتون جریانش چیه!!!کوزت گیر آوردین؟!!!
کتابش رو خیلی دوس دارم…بذارین یه تیکه دیگه ش رو هم بذارم براتون:
این اشتباه است که می گویند سن، عقل آدم را زیاد میکند.عقل به گذشت زمان مربوط نمیشود، بلکه بادل مرتبط است و دل به زمان بستگی ندارد….

بزرگیتو میرسونم شهروز
رهگذر منم خوبم
مامان هم سلام داره
پس خیالم راحت شد که جات امنه توی خونه،خخخخخخخ

نفرمایید عمو….شما بزرگوارید، سالاری، سروری، تاج سری…همه چی به شما مربوطه….
ممنون…خسته نمیشم از ضبط کتاب..بسکی خلم…

اسم کتابی که اینجا هست دقیقا چیه که دانلود کنم؟
اسم این کتابی که الآن داری ضبط میکنی چی؟

آره بابا جام امنه…کاری به کارم ندارن…خیلی وقته ازم قطع امید کردن!!!بیچاره ها عادت دارن…خدا صبرشون بده…

نگفتی کتابی که اینجا آقا سعید گذاشته اسمش چیه که دانلود کنم

کتاب به کسی مربوط نیست، نوشته ی جومپا لاهیری
کتابی که الان دستمه: دیوانه وار از کریستین بوبن….داستان یه دختر خل و چله که همیشه در حال فراره: از خونه، از مدرسه، از دست شوهر، از دست کارفرما…جالبه…
تو هیچ وقت از مدرسه فرار کردی؟ من دوران دبیرستانم رو همیشه فراری بودم…نمره انضباطم ۱۵ بود…یک ترم معدلم میشد۱۸، ترم بعد میشد ۹…شیمی رو دفعه اول شدم ۵، دفعه دوم شدم ۷، دفعه سوم خودما کشتم شدم۱۳… اما تاریخ وادبیاتم خوب بود…یه بار ریاضیم رو۳ گرفتم…فکرشا بکن؟!!! راستش رشته مو دوست نداشتم…خانواده مجبورم کردن!!! منم خیلی سرکش بودم، اینطوری جبران میکردم…

درود! ۱۸۲ کامنت میبینم و اعلام وجود میکنم و میرم، خوب خانم افتخاری هم که حضور داره، خوب همه با هم خوش باشید، حالا من برم و شب بیام چندتا تیکه به بعضیا بندازم تا کیفور بشم!

آهان دانلود میکنم
منم از این خاطرات شیطونی و فرار خیلی دارم
ابتدایی خیلی فرار میکردم از کلاس

آره دانلودش کن…البته قضیه این فرارا مال داستان جومپا نیستا…مال اینیه که تو دستمه…

رهگذر بهترین کتابی که ضبط کردی چیه؟
یعنی قشنگترینش منظورم هست

یک بخش دیگه از داستان رو هم میذارم و میرم که دیگه نباشم…
آنچه را که اکنون برای شما تعریف می کنم، از مادربزرگم آموختم، یکبار از او پرسیدم: مادربزرگ، پراهمیت ترین چیزی که در زندگی وجود دارد چیست؟ پاسخی که بمن داد را هیچگاه از یادنبرده ام: دخترم، تنها یک چیز پر اهمیت است، آن هم شادی و نشاط توست، هیچگاه اجازه نده شادی و نشاطت را از تو بگیرند.
و من پس از آن با این عقیده ی او بزندگی ادامه دادم. درحقیقت همسر من هیچگاه علت اصلی طلاقمان را نفهمید.علتش بسیار ساده بود:ازدواج کردم، چون شادی در قلبم وجود داشت، اما طلاق گرفتم، چون خطر از بین رفتن شادی مرا تهدید میکرد…
کتاب تمام شد…بچه ها شب تون خوش…صبحتون بخیر…خوش باشید…

عباس…داشتم میرفتما…قشنگترین کتابی که ضبط کردم دلبنده، یه شاهکاره!!! که هنوز تموم نشده!!! خوندنش خیلی برام مهمه، باید عالی از آب دربیاد…تمام شد میذاریمش رو سایت…داستان یک زن سیاهپوسته!!!!

سلام
عالیه منم میآم
حالا نمیشه بیشتر مشهد بمونیم؟
قربون کبوترای حرمت امام رضا
قربووووونه ایییین همه لووووطفوووو کرمت اماااااام رضااااا
فداااااش بشم که طلبید

سلام به همگی. بچه ها من با گوشی اومدم اینهمه کامنت رو بلد نیستم با گوشی بخونم. سیستم و اینترنت درست و حسابی در دسترسم نیست که بتونم بمونم. فقط اومدم که بگم هر جا باشم به یاد شما و محله هستم و دوستتون دارم و اینکه امروز توی مشهد سر دعا لحظه ای که دل هاتون رنگ دعا گرفت اگر حوصله داشتید۱کوچولو به یاد من هم باشید. همیشه شادم از شادی هاتون.
ایام به کام همگی شما.

درود! ما به اردو میرویم، یک پیکان و محمد کوچولو و مامانش و مریم کوچولو با خاله که رانندگی میکنه به روستا پیش بابا میرویم!

اگر مرورگرام قات نمیزدن باید تا دویست و پنجاه میرسیدیم

خوب بچه ها من میرم توی سایتهای دیگه تا پیداتون بشه

لیلیلیلیلیلی لی لی لی لی لی لی لیلیلیلیلیلی لام لاااام،سلام به همه اونایی که بودن،هستن و قراره بیان خخخخی،یه سلاااااآااااام هم به مهدی مدیر قهوه خونه….

یعنی همه لالایی تشریف دارین آیاااااآاااااا،
بابااا اینقد لالا نکنید خب،میدونید چیه،لالا شدن زیااااد جیییزه،یعنی که کلا جیزان جیزانه که خخخخی،….

سلاآآآآآآآآام ملیسا تا حالا فقط من بودم و هیچکس خوب شد اومدی داشتم از تنهایی میترکیدم

ملیسا یه آمپول وردار برو سراغشون من تنهایی مردم تا پریدم صفحه ی بعد

سلاااااٱااااٱااااٱااام خوبی عمو علی،چه خبر عمو،خوش خوشانتون هست آیاااا

عمو مگه من دکترم آیاااا،خخخخی،
باااشه میرم،این آمپول من کجااااست،برید کنار که اومدم دونه دونه بهتون آمپولکی بدم که خخخخی

هیچی تنهایی توی قهوه خونه ی ارواح دارم ازشون پزیرایی میکنم

میدونی ملیسا وظیفه ی خطیرِ پریسا به گردن تو افتاده یعنی ترکوندن و خراب کاری

فکر کنم پریسا از ترس اینکه وادارش نکنیم قهوه خونه بزنه در رفته توی غار علی صدر غایم شده

سلاام بر همگی
خوبید آیا

من با گوشی هستم نمیتونم راحت بخونم و کامنت بذارم
امدم بگم منم کم و بیش هستم

راستی ای ول بدون مگس بدونه پشه اصلا به این میگند پارک
تازه مشهد هم که میریم که هزاران بار این پست رو می پسندم

همگی موفق باشید و التماس دعا

پریسا توی غار به یه کشف بزرگ دست پیدا کرده اونم اینه که چون دیده از سرما داره تبدیل میشه به بستنی یخی فهمیده این غار رو اشتباهی نام گزاری کردن و بنظرش باید نامش رو بزارن علی سرد

آخه خیلی گرمش بوده هم میخواسته خنک بشه هم از دسترس دور باشه هم خیلی بستنی ی یواشکی دوست داره آی بستنی آلاسکا

چرا نمییاین بچه ها کم کم منم میرم کَپِهلالا بزارم

درود! بنده در باغ زیر درخت نشسته و مشغول خوردن چسفیل هستم،‏ ‏۲۲۷

تا کامنت ۲۱۷ رو خوندم
سلام ملیسا خانمی و آقای سعد الله خانی

رهگذر جونم بشدت منتظر کتاب ها هستم زیییاااد

میدونید، نگران بودم که نکنه من دیر بیدار بشم همه بیاند مدیر نباشه ولی خدا رو شکر ظاهرا به موقع اومدم

رسیدم ولی انگشت اشاره دست چپم دیگه قاتی کرده خشکیده و برم یه کم استراحتش بدم ان شا الله برمیگردم

خخخ خوب برید استراحت کنید، میدونید من اگر مثلا ۳۰ تا کامنت عقب باشم با پیج دان پیج آپ میخونم تا دوتا دوتا رد بشه بعدشم میگم همشو خوندم خخخ!

سلام بر و بچ ی نرم افضار آلی واسه اندروید پیدا کردم تو محله الان میرم که بزارم خیلی آلی هستش

واییییی نباید شب میرفتم بخوابم اینا صدتا صدتا میدن فکر کنم قهوه خونه مهدی تا سه هزار هم بره

ما تا هزار و خوردی تو قهوه خونه های بچه ها رفتیم ببینیم از ما چی میشه، خداییش تا الان بچه ها سنگ تموم گذاشتند ممنونم از همه، من تو قهوه خونه های بچه ها میکامنتیدم حالا هم داره جبران میشه خخخ

بچه ها بیدار بشید چیز دیگه ای به ظهر نمونده، بیدار بشید کارهامونو بکنیم از اصفهان بریم مشهد!

علیرضا تو که تعطیلی، تو هم هفته ی دیگه بزن، ما رو ببر اردبیل ببینیم چجوریه اونجا، همین طور که من اصفهانو نشونت دادم!، خخخ

سلام مهدی ساعت خاب من از دیروز بعد از ظهر که یکی دو ساعتی خابیدم تا حالا هنوز نخابیدم اگر این مورورگرای لامسب میزاشتن تا حالا باید از سیصد هم بالا میزدیم

سلام داش علی، خوب خسته نباشید بعد از قهوه خونه حتما یه استراحت دفش بکن، هم این مرورگرها همم این زمان نامصب معلوم نیس چجوری میره خخخ

مهدی بجنب خیلی عقبیم مثلا میخایم رکورد
بزنیم بریم تو کتاب گینس

مهدی سرعت دانلود ۵۴۸ هست ولی سرعت آپلودم ۰kbps هستش چه جالبه کاش سرعت دانلودم سرعت آپلودم بود

بهبه سلاااا ااااا ااااام همگی خوبین؟ مهدی دلم یه دونه قهوه میخواد برام میاری؟

اینم حرفیه، خوب منم اینترنت حجمی دارم، من از هیچی استرس نداشتم جز حجمم که تموم بشه برای قهوه خونه، برای همین به دوستام گفتم من دیگه تا بعد از قهوه خونه کمتر تو اسکایپ میام

آره عقب که خییلی عقبیم، انشا ال لاه رکوردی بزنیم که تو تاریخ گوشکن بنویسند خخخ!، بچه ها هم دارن بیدار میشن!

علیرضا چه جالب، آره سرعت آپلودت اگه سرعت دانلود میشد خوب بود، ولی یه چیزی، هر کاری بکنی اینترنت ایران معروفه به اینترنت لاکپشتی!

نه الان اینتر نزده صفحه باز میکنه الان هم دارم آپ میکنم هم دارم وب گردی میکنم هم دارم اینجا کامنت میدم

صبحونه من با صبحونه حال نمیکنم مگه تو نباید روزه باشی؟
بچه ها فسنجون فثنجون خخخخ

یعنی چی قهوه ی شیرین به مردم میده بعدش هم خودش میره تنهایی صبحانه میخوره. من اَزَت به مدیریت محله مون شکایت میکنم

اصلا یعنی چی توی ماه رمضون قهوه خونه باز میکننی اصلا من اینجا چی کار میکنم اصلا تو اینجا چی کار میکنی مگه ما روزه نیستیم په تو این قهوه خونه چی کار میکنیم؟ یکی به من جواب بده آهای مدیریت

اصلا امیر تو برو به مدیریت شب روشن برس دیگه فکر میکنه نمیدونم امیررضا رمضانی هستش خخخخ

شلااااا،م،ی،که،خوبی بانویی نانازم،
و سلااااٱااااٱااامی به همه بر بچ که تازه بیدارشون شده که

مهدی الان چه وقت صبحونه خوردنه بزار یه باره با ناهار یهجا بخور

امیر محمد،ببین آره درسته الآن ماه رمضونه،اما اگه در مورد خوردن و اینجور چیزا حرفی زده میشه اینا همه مجازی هست که، یعنی که حقیقی نیست که سختشون بشه که،تازه بچهها هم یکمی باید رعایت روزه دارا رو بکنن که اینجا واسه کسی سخت نگذره،بعد اینکه قهوه خونه هست واسه اینکه اونایی که روزه میگیرن زود زود روزشون تموم بشه و شب بشه که افطار کنن خب،پس بچهها بیایید زیاد سخت نگیرید،آفرین

ملیسا سلام کجایی برو این خابالوها رو بنداز تو رودخونه شاید شاآآآآآاید بیدار بشن

عمویی من اینجام،یعنی که یه پام اینجاست یه پای دیگم اونجاست خخخخی،
باید به پریسا بگیم که بیاد اینا رو بندازه که،من که از پسشون بر نمیام،چون خودم لالایی کردن رو دوس دارم شدید شدیییید،دلم نمیاد خب عمو الاهی گناهی هستن که خخخخ،خخخخ،خخخ،خخخ،خخخخ،خخخ،خخخ

سلام آقا علی
دو شنبه تموم شد
چهار شنبه کارنامه دادن که من موفق نشدم برم بگیرم
ولی اسمم جزو افرادی بوده که میتونن برن تجربه
البته من قرار هست برم انسانی
ولی دوست داشتم خودم انتخاب کنم نه اینکه معدلم ایجاب مجبورم کنه خخخ
چه قدر حرف زدم

چرا شماره کامنتا با تعدادشون هم خوانی نداره
باز رفتید زیر کامنتا جواب نوشتید؟ خخخخخ

مهدی پریسا ممکنه نیاد یا خیلی کم بیاد یه کامنت توی بیست سیتای صفحه ی قبل آخراش داد که من با گوشی هستم دسترسی به سیستم ندارم و برام سخت که با اینترنت گوشی کامنت بدم یعنی یه جورایی در رفته

بچه ها ما نابیناها هعععی شکلک گریه!، من یه برنامه توپ دانلود کردم فقط حعععیف که نمیشه پچش رو ما نابیناها بزنیم گرافیکیه، برنامشم خیلی توپه کافیست نام خواننده آهنگ و اسم خود آهنگ رو بنویسی اون برات لینک دانلود آهنگ رو جست و جو میکنه!

داش علی خخخ پریسا فقط وقتی مطمئن شد قهوه خونه مال منه و به اسم خودش نیست میره سر آب زرشکا!، خخ خخ خخخ

بچه ها دیشب خواب دیده بودم داشتم تو گوشکن چرخ میزدم یه پست دیدم که عنوانش بود الکونس NVDA فارسی شد!، اینقدر ذوق کرده بودم وقتی رو شروع دانلود اینتر زدم از خواب بیدار شدم!

بچه ها کجایید، میدونید ساعت چنده هنوز خوابید، وسایلتونو جمع کنیم راهی مشهد بشیم، تا نرفتیم دسته جمعی یه رود خونه هم بزنیم سنگ بندازیم تو آب تالاپی صدا بده خخخ!

مهدی سر جدت اون برنامه رو که گفتی بده بیاد پچش رو هم میدیم بینا انجام بده من از این برنامه ها خیلی بدردم میخوره یه سری آهنگ و فیلم عربی میخوام دانلود کنم یا فقط پخش میشن که اونم با فیلتر شکن ممکن میشه یا فیلتر ناجوری شدن زود برسون که بدجوری منتظرم یه پست بزن و بزارش

مهدی دستت طلا تا اینتر زدم گفت دانلود کومپیلیت خیر ب بینی یه برنامه همین طوری پیدا کن تا بشه باهاش فیلم رو هم همین طوری دانلود کنیم

سلام.
بزارید من یه برنامه بدم اول،
آیا از کرک کردن برنامه ها رنج میبرید، آیا تا حالا دلتون خاسته به راحتی تمام برنامه های تان را کرک کنید.
خب، دیگه نگرانه این موضوع نباشید، برنامه ی easy cracker اومده تا بهتون کمک کنه.
آموزش برنامه، فایلو از حالت زیپ خارج میکنید نسب میکنید، بعد بازش میکنید رویه گزینه ی crack my all files.
کلیک میکنید، خب اینم برنامه از زیر بدانلودید.
رمز فایل.
http://www.alirezamarzban is lier.com
اینم لینک دانلود.
دانلود کنید لینک.
آهان راستی، تو خاب ببینید یه همچین برنامه ای.

بهبهبه سلام همکار، خخخ، چه برنامه باحالی بود خخخ، من که تو خوابم ندیدم امیدوارم که ببینم!

از این برنامه های باحال تو اسکایپ زیاد دادیم، اگر میخواید باید به گروه بچه های باحال بپیوندید! خخخ

راستی برنامه ی i bgoing to my friend رو هم از link اینجا دانلود کنید، میتونید با این برنامه کانتکسهای اسکایپ رو در مدت ۲ دقیقه حضوری ملاقات کنید!

آیا تا حالا آرزوتون این بوده که مخاطبین خود را در اسکایپ ملاقات کنید، خب دیگه نگران این موضوع نباشید، ما برنامه ای به نام i can see my friends in skype in the sleep، رو با قیمت ۱۹۸ دلار خریداری کردیم و امروز رایگان در اختیار دوستان گذاشتیم، حجم ۳۵۰ مِگ. خب دیگه از لینک زیر بدانلودید. لینک دانلود. رمز فایل. http://alireza is kidding.com

مهدی تو چرا اینقدر بی موقع از خاب بیدار میشی لا اقل تو خاب لینک دانلودش رو می اوردی اینجا میزاشتی

فقط برنامه رو که دانلود کردید، باید نام ویندوز و آلتمیتشو انتخاب کنید مثلا ۳۲ یا ۶۴ بیتی بعد با یه اینتر پس از یه دقیقه سه بار کامپیوتر ریست شده و بالا میاید!، link download file

سلااام.
من یه بیست سیتا سنگ انداختم توی آب، کامنتها رو هم خوندم تا رسیدم اینجا.
میگم مهدی یه دقیقه بیا کارت دارم.
شففففففشش.
اینم برای تو. مشمای آب خالی کردم رو سرت که حالت جا بیاد خخخ.

لینکارو هم تو خواب دیدیم، ولی میگند خوابها به حقیقت پی میبندد، یا صد سال دیگه یا یک ثانیه دیگه خخخ!

سلام شهروز ووووو و و و و و و و و و و و و و!، شکلک لرزیدن از سرمااا!، یکی حوله ای چیزی نداره آآآآییی، شهروز خدا رو تو این ماه خوش نمیاد مردمو پر آب میکنی خخخ

بابا به جای این لینکای سرکاری یه برنامه پیدا کنید که اسم فیلم و هنرپیشه ی اصلی رو بهش بدیم اونم مثل بچه ی آدم لینک دانلودش رو بهمون بده ولی نه توی خاب

میگم جریان چیه، منم بخاطر لینک نشدن پستم خودم خندم گرفت که اصلا خخخی شد، تا دو روز پستم موند بعد شهروز بهم گفت لینک نداره یعنی حتما باید این دیداری فعال باشه خخخ

داش علی پیداش میکنم مثل همین آهنگ که مثل بچه ی آدم لینک آهنگو میده فقط حععععیف این پچ نامصبش نبینی نیست!

سلام.
علی آقا، آیا دوست داری بدون هیچ دقدقه ای اسم فیلمو به برنامه ای بدی و اون برنامه فیلمو با لینک مستقیم برات بیاره؟
آیا دوست داری حتی اگه اسم فیلمو نمیدونی یه خلاصه ای چیزی به برنامه بدی فیلمو برات بیاره؟
خب، دیگه نگران نباش دوست عزیز، تو همین الآن میتونی این برنامه رو رایگان با حجم فقط ۱ گیگ دانلود کنی.
رمز فایل.
http://www.gooshkon.ir
اینم لینک دانلود.
دانلود کنید لینک

بچه ها اگر پستهاتون بعد از یه مدت دیدید که منتشر نشد، بهشون یه سر بزنید.
ما دلیل منتشر نشدنش رو روی تیترش براتون مینویسیم که میتونید برید اگه مشکلی داره ویرایشش کنید.
حتماً اگه پستهاتون منتشر نشد تیترشون رو نگاه کنید که دلیلشو متوجه بشید.
علیرضا دیشب روی تیتر پستت برات پیغام گذاشتم.

سلام شهروز جان کجایی این بچه ها دارن میزارن مون سر کار

بچه ها بعضی وقتها اسکایپم خود به خود sine out میشه اعصاب آدم به هم میریزه مجبورم لبتابو ریست کنم تا درست بشه پیغامی که میاره هم اینه، alurt, disk full

شهروز لینکو فرستادم، و این که از کجا میشه پستو دید، میشه بگی؟

سلام. من تمام برنامه هاتون رو دانلود کردم. خیلی عالی بودند. به خصوص ملاقات در اسکایپ. عجیب بود. روی اسم رفیقم که اینتر زدم، ی دفعه زنگ خونه خورد و درو که باز کردم همون رفیقم پشت در بود. خلاصه تعارفش کردم داخل و الانم باهمیم. سلام میرسونه بهتون. دمتون کرم. بازم از این چیزا بذارید!

سلام دوستان.
بازم من خدمت رسیدم با برنامه ی.
change moderator to user.
خب، این برنامه چیه؟ این برنامه ای هست که باهاش میتونید مدیریت هر جایی رو از هر شخصی بگیرید.
خب دیگه، توضیح زیادی نمیدم با حجم ۷ گیگ دانلود کنید.

ببین وارد پیشخوان میشی، روی نوشته ها اینتر میزنی، بعد در انتظار بررسی رو اینتر میزنی بعد پستت رو میبینی هر کاری دلت خواست باش بکن!

راستی لینک دانلود یادم رفت.
لینک change moderator to user
موفق باشید.

دمت گرم هم کار.
خب من برم ناهار بخورم بعد بازم میام اگه دوستان استقبال کرده بودن براشون برنامه میزارم.

سلام مجتبی بالا غیرتن تو هم این بچه ها رو بزار سر کار

میگما عمو مجتبی، حواستو جمع کن با اون برنامه ی ملاقات کانتکس!، من یه بار باهاش داشتم میرفتم خونه علیرضا، وسط راه پیغام نات رسباندینگ داد وسط بیابون خدا ولم کرد!، بعد برنامه رو باز کردم return رو زدم برگشتم خونمون!

ول شدن تو بیابون هم خنده داره آیا خخخ، خوبه بریم یکی رو شانسی اد کنیم بعدم بریم حضوری ملاقاتش کنیم خخخ

درود! خوب من زیر سایی کنار درخت ناهار بنوشم،‏ ‏۳۷۵،قهوه خونه های قبلی تا این موقع روز ‏۷۹۰‏ کامنت داشتیم،‏ بجنبید که خیلی عقبیم،‏ پریسا اگه مردی جون بگیر و بیا ادامه بده!‏

عدسی تو که همش کامنت میخونی، بابا کامنت بده دنیا دو روزه ارزش نداره خخخ!، نه اتفاقا جلوییم مگه ساعت چنده وااایی آره خیلی عقبیم!

مهدی خدا بگم چی کارت کنه مردم از خنده.
خخخ.
برو خداتو شکر کن توی اقیانوس نیفتادی کوسه ها بخورنت.
هردو علیرضا هم ورژن مرزبان و هم ورژن نصرتی پستهاتون منتشر شد.
راستی نصرتی تو با میلاد نصرتی چه نسبتی داری آیا؟

خخخ، ترجیحا تو اقیانوس بیفتم میپرم بالا میپرم پایین، بعدش با افتخار میترسم و جیغ میزنم خخخ!، ورژن نصرتی احتمالا با میلاد نصرتی داداش هستند

بله لایک شهروز، به منم که خیییلی خوش گذشته، خوشحالم که بالاخره به آرزوم رسیدم یه قهوه خونه زدم، البته شماها نبودید که اینم باید ۰ پاسخ میرفت زیر یه خربار پست!

خوب همه شکلک تو ماشین، شکلک شهروز در حال رانندگی به طرف مشهد!، شهروز خسته میشی این همه راه از اصفهان به مشهد میری اما خوب طوری نیست!، بعد حقوقتو میدیم خخخ!

نه!، در ضمن اون ضبط رو هم زیاد کن، امشب باید خسته بشی!، زیاد کن، دامبولیدیشوم نه نه!، یه کم بیشتر زیاد کن، آهان دامدارام دیش دام دارام! خخخ

سلام مجدد خدمت همگی! تا حالا خواب نبودما! داشتم کامنتا رو می خوندم! وای برای این لینکای سر کاری کلی خندیدم. خخخ. اون خوابا هم که تعریف کردید باحال بودند! برای خواب اون عروسکه هم خیلی خندیدم. نگفتم! نگفتم! شهروز به جمع ببین ها پیوست! خخخ.

نرم افزار i want kill my friends on skype.
خب این برنامه ای هست که وقتی دوستانتان در اسکایپ شما را خشمگین میکنند اجرا میکنید بعد اونی که میخایدو انتخاب میکنید طرف میمیره.
در ضمن این برنامه برای اشخاص زیر ۱۷ سال توصیه نمیشود.
مثلا دیشب من داشتم مهدی رو میکشتم که یه دفعه نتم قطع شد به لطف خدا مهدی نجات یافت.
خب اینم لینک دانلود.
i want kill my friend on skype لینک.
حجم ۰ کیلو بایت ۰ مِگا بایت.
خوش باشید.

سلام نازنین.
وسط اتوبوس واینستا میزنم رو ترمز شووووت میشی خخخ.
برو بشین.
خب بچه ها حالا توی اتوبوس فیلم چی ببینیم؟

فیلم دارم الان میزارم میبینیم دیشب پایتخت رو زپت کردم

بچه ها یه فیلم پلیسی براتون میذارم.
یه نابینا هست که هی داره بانکها رو هَک میکنه پول میدزده پلیسم هی دنبالشه ولی نمیتونه بگیردش.

برنامه ی تعطیلی سازی برای مدارس! فقط کافیست برنامه رو اجرا کرده و نام مدرسه را بنویسید، همه ی بچه های اون مدرسه تعطیل خواهند شد پس از نوشتن نام مدرسه روی stop hi escoll button اینتر کنید مدرسه تا یک ماه تعطیل خواهد شد، link download file

میگم چرا اینقدر یواش میرید! اینجوری که میشه وسط ماشین بدوییم! تازه تا چند روز دیگه هم تو راهیم که به مشهد برسیم!

چون راننده نابیناست.
هی از ماشین پیاده میشه اسا میزنه که به چیزی نخوریم

میگم کی فیلم نامش رو نوشته نابینا که هستیم خلاف کار نبودیم که اینم شدیم

بچه ها دیروز صبح خواب دیدم بالای برج میلاد داداشی هستم بعدش سرم گیج رفت افتادم زمین دیدم که رو رخت خوابم هستم

برو کنار رانندگی بلد نیستی برو کنار تا استادت بیاد زودی برسونتمون مشهد

میگم شهروز ما یه بار با یه اتوبوس پکیده مال عهد بوق از اصفهان تا مشهد البته از راه تبس رفتیم یه پونزده بیست ساعتی تو راه بودیم با این اتوبوس که برای رانندگی ی نابینا تراهی شده و هوشمند هم هست چقدر تو راه هستیم

نه من تخته گاز میرونم فقط باید یکی فرمونو بچرخونه چون من کورم خخخخ

بچه ها وقتی رسیدیم مشهد از اون دستگاه پول تنظیم کن تا میتونید استفاده کنید که ۱۲ شب حسرتش تو دل همه مون میمونه!

شهروز میگم این اتوبوسه یا هواپیمانکنه هواپیماست ما تغییر کاربریش دادیم

میگم از بس ماشین آروم میره من یکی دو بار ازش پیاده شدم! رفتم یه قدری چیز میز خریدم اومدم! پیاده بریم زودتر میرسیم! پس من پیاده میرم شما هم با من بیایید! خخخ.

مهدی میگم مگر از اون دستگاه چیزی هم باقی مینده ما که دیشب چلوندیمش

اون که تو اصفهان بود رو که پکوندیدش رفت!، حالا اون که تو مشهده رو ببینیم چجوری استفاده میکنید ازش خخخ

نهههه پیاده نرو حد اقل آژانس بگیر با یه بینا بیا تا ما هم برای اون ماشین آژانس دس تکون میدیم!

بچه ها میخواید بریم پایین هولش بدیم تندتر میره هاآآآآآآآآ

بچه ها من دیگه نشستم مهدی تو بیا هوای فرمون ماشین رو داشته باش من هم پدال گاز رو گرفتم داریم میریم ده کیلومتر ی دقیقه ای رفتیم دیدید چه قدر سرعتی هستم؟

مهدی اونو هم مثل دستگاه اصفهان درستش میکنیم یعنی هرچی پول توشه در میاریم بلاخره باید یه جوری پول قهوه خونه در بیاد

فکر کنم ملیسا زیر یکی از این صندلیها قایم شده خخخخخخ

داش علی، اون وقت پول قهوه خونه رو همه با هم نصف کنیم، سهم همه ۵۰۰ دلار خخخ ولی از من هزار دلار!

ببینم فردا تموم میشه یا تا ساعت دوازده جمعه شب باقی میمونه؟

بچه ها شانس اوردید پریسا نیستش اگر بود به جای اینکه ما بریم مشهد مشهد می افتاد دنبال ما اون وقت ما باید در میرفتیم

آیا میخواهید با کشورهای دیگر رایگان تماس بگیرید؟
خب به ما چه برید خودتون یه راهی پیدا کنید خخخ.
این تبلیغات وسط فیلمه بود خخخ.

متمعن باش تا ی ساعت دیگه به مشهد میرسیم
ساعت ۳:۴۰ میرسیم به مشهد

علی رضا قهوه خونه رو میگی؟
نه تا ساعت ۱۲ هست بعدش درو میبندن خخخ

داش علی اگه پریسا اینجا بود حالا سه بار ماشین پر از شیطونی میشد خخخ، جدی بچه ها چرا نیومدش؟

پریسا با گوشیِ دست رسی به اینترنت نداره اینو خودش نوشته بود خخخ

نه آخه پریسیما و آریا خیلی تو قهوه خونه نمیومدن ولی طه و پریسا میومدن

منم با استرس این قهوه خونه رو زدم نگرانیمم فقط این بود که نکنه حجمم تموم بشه بچه ها مدیر نداشته باشن ولی خدا رو شکر همه چیز خوب پیش رفت و انشا ال لاه خواهد رفت!

در تربت حیدریه به سر میبریم، زیاد تا مشهد نمونده، شهروز خسته نباشی و ممنون بابت رانندگی خخخ

بچه ها من دیگه دارم پنچر میشم بیستو چهار ساعت هست که نخابیدم

زینب خانم ب بین من نصف شما هستم چقدر بیدار موندم