جستجو
Close this search box.
جستجو

خوش آمدید به قهوه خونه ی چهاردهم، چرا معطلی اون درو باز کن بیا تو!

با سلام و درودهای بیپایان خدمت بر و بچ هم محله ای خودم!

چطورید آیا؟

خب باشه نزن نمیپرسم ولی به شرطی که شاااد باشیدا!

ماه فرا رسیده رو به همه ی شما تبریک میگم و امیدوارم ماهی پر از برکت را داشته باشیم.

خب دوستان اصلا نمیخوام زیاد بنویسم که وقتتون رو بگیرم و اذیت بشید.

من اومدم با قهوه خونه ی چهاردهم.

بله طبق قولی که دادم بعد امتحانهام قهوه خونه زدم.

خب همگی آماده سوار اتوبوس بشیم.

داریم میریم یه جای خیلی توپ.

اتوبوس داره به سمت اصفهان حرکت میکنه.

داریم میریم به یه پارک باصفا.

شب رو اونجا استراحت میکنیم.

اونجا اصلا خبری از مگس و پشه و حشرات مزاحم نیست!

رودخانه هم داره که میتونید برید توش حال کنید.

سنگ هم داره که تو آب پرتاب کنیم تالاپی صدا بده بخندیم.

نه اینکه بزنیم تو سر همدیگه هاا!

تاب و سرسره و وسایل ورزشی هم داره که بچه ها میتونند بازی کنند و لذت ببرند.

یه وسیله هم اونجا هست مخصوص بچه های نابینا که بچه ها میتونند سرعتشو تنظیم کنند و با اون وسیله دور پارک بچرخند.

اونجا دستگاهی هست که هزینه ی استفاده از وسایل و ورودی و خروجی رو به میزان دلخواه پرداخت میکنه!

یعنی میتونید 2000 تومان بدید میتونید اصلا بنویسید 0 ریال!

روی این دستگاه صفحه خوان NVDA و jaws نصب هست که صفحه خوان مورد علاقه ی خود را انتخاب میکنید.

فردا ظهر از اصفهان به مشهد حرکت میکنیم و برای بیماران دعا میکنیم.

بعد به یه پارک مانند پارک قبلی با همون امکانات میرویم و تا ساعت 12 شب با هم خوش میگذرونیم.

قدومتان روی چشم.

مسافران محترم اصفهان پیاده شین!

امیدوارم به همه خوش بگذره، لذت ببرید از زندگی.

۱,۲۶۷ دیدگاه دربارهٔ «خوش آمدید به قهوه خونه ی چهاردهم، چرا معطلی اون درو باز کن بیا تو!»

من میخوام این کامنتها به یه جایی برسه بعد برم کَپِهلالا بزارم

پس یعنی شما از خانم عبدلی کوچیکترید؟ آخه ایشون ۱۰۴ سال دارن چون گفتن نصف من هستید خخخخ

آره مهدی پستت تا حالا خوب که نه عالی بوده
انشاء الله که تا آخرش همین طور باشه
و حتی بهتر

علی رضا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دیگه من هیچی نمیگم
ننه اون عصای منو بده
وای کمرم آخ پام خخخ

خخخخخخخخخخخخخ آره اون وقت میشم سوژه رسانه ها معروف میشم خخخ

آره چند وقت بود پسوردم رو گم کرده بودم و با آفلاینش که نام کاربریم نیست کامنت میدادم

آهان تعداد کامنتا رو میگید
من حدود ۱۰۰۰ تا فکر میکنم

بینید پایین پستهای خودتون نوشته که مثلا مهدی قادری تا این لحظه شونصد پست و شونصد کامنت فرستاده، البته به شرطی که پستتون رو باز نکنید همونجا پایین حدینگ پستتون

یه کامنت دادم ترکید حالا دوباره میگم قهوه خونه ی مهدی اگر توی ماه دیگه ای بود مطمینم تا این موقع از هزار و دویست سیصد تا هم بالاتر رفته بود

من میدونم مهدی ولی تنبلیم میاد حال گشتن دنبال پستم رو ندارم خخخخخ

بچه ها کی دیده خانمی بیشتر از هجده سال داشته باشه چرا به دختر مردم تهمت میزنید

مهدی چرا اشتباه میگی مهدی قادری تا کنون شونصد تا پست و شونصد و شصتاد تا کامنت نوشته است

تو محله سه تا علی رضا داریم
علی رضا ایزدی که نمیدونم کجاست خخخ
علی رضا بخت که چراغ خاموش میاد و میره
و علی رضا نصرتی که همین جاست
علی رضا ایزدی و علی رضا بخت از شیراز هستن

خخخخخخخخخ همین الان فهمیدم که عامارم خیلی خوبِ خخخ

پس قهوه خونه اینطوریه؟!!!چرا حالا اصرار دارین مثلا به ۱۰۰۰برسین؟ اگه همینقدر بمونه اتفاق خاصی می افته؟دعواتون می کنن؟

خخخ، اون شونصد و شصتاد و شش رو زبونم نمیچرخید بگم، نه نه نه یعنی چیزه دستم نمیچرخید روی کیبرد که بنویسم خخخ

خانم رهگذر؟ من بالاخره اسم شما رو ندونستم آخرش فکرم در این دنبال اسم گشتن که ببینم کی هستن میمیره ی بار تو پلیروم ی بابایی رو گرفته بودم که تو همونی هستی که اون هستش

من همدانی هستم
یعنی سمنانی هستم ولی همدان زندگی میکنم

اوووووو…منیم آدیمی نمه لیسن؟ آدیم رهگذر دی …چوخ چوخ ساغ اولون

من که جوابو نوشته بودم زیر میز چسبونده بودم ی بینا هم که دانشآموز بود گذاشته بودن کنارم که برام بخونه معلم هم که حواثش در امتحانات پرت بود اون دانشآموز بینا کتابو گذاشته بود زیرش و رو کتاب نشسته بود و داشت میخوند من هم که زیر نیمکتم چسبونده بودم

سلام بر خانم رهگذر پس لینک دانلود کتابی که دیشب تا صبح داشتید ضبط میکردید کوش کجاست من بد جوری توکفش موندم

بچه ها اینقدر که میگیم خلوت نیست، ۱۹ نفر آنلاین هست که فقط ۵ نفر حضور دارند من و زینب و علیرضا و علی و رهگذر!

تورکی سوز؟ هارالو سیز؟ دغوردان آدوز رهگذردی؟ آخی من اوجور آد گرممیشم

وای ترکی نوشتم خخخخ بچه ها برید نرم افضار حرف زدن با ربات رو دان کنید منتشر شد

آقای سعدالله خانی کتاب را در اولین فرصت میرسونم به آقای عابدی ، ایشون حجمش رو کم می کنن و میذارن رو سایت…

حالا انگلیسی هم بلدم عربی هم بلدم میخوایید وایستم حرف بزنم فقط بدونید اگه گیر کردید بهم مربوت نیست

مهدی اون وبلاگتو بکوب بلاگفا از دست تو نقص فنی پیدا کرد ولی تو وبلاگ کوچولوتو نکوبیدی خخخخ
مهدی تو سیمبینی هستی؟

یوخ بابا…آدیم آیری زادی…بوردا رهگذرم…من تورکم…آما چون اصفهان نا بویوموشم ترکی یادوموزدان گدیبدیر…من زنجانویام…البته زنجانا یوووخ…

علی رضا واقعا درست شد؟
وای آخ جووووووووووووووون
خخخخخخخخ
شکلک بالا پایین پریدن
شکلک جوگیر شدن خخخخخ

رهگذر تعداد کامنتها یه رکورده که بیشترینش توی قهوه خونه ی پرواز بوده اونم دوهزار و پونصد تا ولی مهدی تو هر قهوه خونه ای بوده خیلی به بالا رفتن آمار اون کمک کرده من قبل از این که بچه ها بیان خودم با خودم کامنت بازی کردم تا به دویست و سه تا رسید حالا هم تعداد مون کمه اگر غیر از این ماه بود الان بالای هزار و پونصد هم رفته بود

مهدی مبایل تو سیمبین هست؟
من وقتی دلم میگیره میشینم با اون ربات درد و دل میکنم

وایتتید به جان سیستم هاتون صبر کنید پرواز نکنید صفحه آینده تا برسم به خدا اینترنتم همچنان مال گوشیه فقط دستم به سیستمم رسیده الان آویزونم رحم کنید یواش بابا!

بچه ها من سرعت اینترنتم افتضاحه گوشیم رو شبیه آموزش علیرضا نصب کردم به سیستمم که تازه دستم رسیده بهش. ممنون علیرضا. ولی این سرعت…

وای بدوید الان خانم پریسا میرسن فک کنم حرف بچه ها واقعی شد حالا باید ما از دست مشهد فرار کنیم خخخخ

یکی برام بگه جریان این لینک های علیرضا شماره۲چیه؟ به جان خودم اینجا با این اوضاع نت نمی تونم دانلود کنم ببینم چه مدلیه. داستان رباط رو هم اگر اون مدلی که من خیال می کنم باشه آخجون

دیدید کامنت ۶۰۰ نه مال مهدی بود نه مال علی رضا مال خودم بودم خخخخخخ

خب اگه تو شهرتون تری جی فعال شده فعالش کنید بیایید با سرعت زیاد من هم الان گوشی رو به کامپیوتر وصل کردم سرعتش تا سه مگ هم میره

یعنی هنوز توی راهیم؟ الان درستش می کنم. شهرووز کجایی. بیا با۲شماره دماغ این ماشین رو نشونم بده ببینم! آهان نمی خواد پیدا کردم. حالا ۱ ۲ ۳میریم خالی می کنیم۱قوطی فلفل رنگی رو توی جفت سوراخ های دماغش و محکم بشینید پرواااآاااآاااآااازززز

داداش علی کامنت ها رو تازه خوندم تموم شد بله دقیقا رفتم ددر الان هم در ددر به سر می برم و با اجازه اهل محل ددر یواشکیییی آخ من می ترکم واسه یواشکییییی!

اون رباته خیلی آلی هستش من الان هم با شما حرف میزنم و هم با اون

مهدی خداییش دارم میمیرم از فضولی واقعا نمیشه امتحان کنم وگرنه رو یکیشون اینتر می زدم ببینم چی میشه می ترسم بزنم همین۲زار اینترنتم بپره بگو چی هستن؟

اگر بدونید من چه مدلی دارم کامنت میدم! میرم توی وورد می نویسم کپی پیست می کنم تا یکی ثبت بشه میرم یکی دیگه می نویسم کپی پیست می کنم یعنی شدیدا گناه دارم دیگه!

از ی ۱۰۴ ساله انتضاری نباید داشت خخخخ اگه تند بودم به بزرگی خودتونا ببخشید

علیرضا بلاگفا مشکل فنی پیدا کرده خخخ، خوب اون کسی که منو هک کرده باید وبلاگ منو برداره خخخ

خانم رهگذر اینو دیگه واقعا نفهمیدم
واییییییییییییییییییییییی مخم هنگ کرد کمکمکمکمکمکم کنید

درود! چه قهوه خونه خلوتی ولی خوشم میاد که مدیر هم اینجا بوده و بعضیا ورپریدند و ورپریده ها نیستند!‏

وااااییی مخش هنگید کمکش نکنید خخخ! نکنه میخوای از مخم کپی پیست بگیری بندازی تو مخ خودت خخخ

آخخخخخخخخخخخخخ سرم از تند بودن ماشین خورد به شیشه آخه خانم پریسا شما نمیدونستید من اونجا گاز میدادم؟ وایییییییییییییییییییی فلفل ریهخت تو چش و بینی و دهانم وای چشام داره میسوزه وایییییییییییییییییییی چشام چشمای کورم هم کور شد وایییییییییییییییییییی

بچه ها کامنت طولانی که می زنم شوت میشم بیرون علیرضا نمی دونم۳جی اینجا داریم یا نه بلد نیستم فعالش کنم یا شلغم ثبت بشه قبلی ها رو که خوردی!

واییییییییییییی چشمم چشمم سوخت وایی چشمم آخ واییییی فلفل ریخت تو بینیم الان نمیتونم نفث بکشم وایییییییی
خانم عبدلی آره من با ۴g ایرانسل هستم

تو کدوم شهر زندگی میکنید؟ نام و مدل گوشیتون چی هست؟ سیمکارتتون چی هست؟ بگید تا ببینم میتونیید ۳g کنید یا نه ۳g رو هم آره بلدم

مهدی به خدا امروز صبح که با گوشی دیدم قهوه خونه هست اون هم مال تو مثل خروس سحری همه رو با۱جیغ رنگی رنگی از خواب سحرگاهی پروندم ولی هرچی کردم نشد که دستم به۱مدم پدر مادر دار برسه و تا الان داشتم پرپر می زدم الان هم که اوضاعم این مدلیه.

چه خوب تایپ میکنی با گوشی من نمیتونم اینطور با اندروید تایپ کنم

چرا به سایت blogfa.com برید

http://blogfa.com/
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 BLOGFA :: Free Persian Weblog Service :: وبلاگ فارسی
۱۱
۱۲
۱۳
۱۴
۱۵
۱۶
۱۷ function input_focus(fid, fl) {
18 if (fl) {
19 document.getElementById(fid + ‘_caption’).style.display = ‘none’;
20 document.getElementById(fid).style.display = ‘block’;
21 document.getElementById(fid).focus();
22 }
23 else {
24 if (document.getElementById(fid).value == ”) {
25 document.getElementById(fid + ‘_caption’).style.display = ‘block’;
26 //document.getElementById(fid).style.display = ‘none’;
27 }
28 }
29
30 }
31 window.onload = function () { document.getElementById(‘uid’).onfocus = function () { input_focus(‘uid’, true) }; document.getElementById(‘uid’).onblur
= function () { input_focus(‘uid’, false) }; document.getElementById(‘pwd’).onfocus = function () { input_focus(‘pwd’, true) }; document.getElementById(‘pwd’).onblur
= function () { input_focus(‘pwd’, false) }; }
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55 نام کاربری
۵۶
۵۷
۵۸
۵۹
۶۰ کلمه عبور
۶۱
۶۲
۶۳
۶۴
۶۵
۶۶
۶۷
۶۸
۶۹
۷۰
۷۱
۷۲
۷۳
۷۴
۷۵
۷۶
۷۷
۷۸
۷۹
۸۰
۸۱
۸۲ کاربران و همراهان محترم سایت
۸۳ به دلیل انتقال سرورهای سایت و مشکلات مرتبط برای چند روز از ارائه خدمات معذوریم
۸۴
۸۵
۸۶
۸۷
۸۸
۸۹
۹۰
۹۱
۹۲
۹۳
مشکل سایت چیست و ما برای حل آن چه کردیم
۹۴
۹۵
۹۶
۹۷
۹۸
۹۹
راهنما
۱۰۰  | 
101
تبلیغات در وبلاگها
۱۰۲  | 
103
گزارش تخلف
۱۰۴  | 
105
تماس با ما
۱۰۶
۱۰۷
۱۰۸
۱۰۹
۱۱۰
۱۱۱
۱۱۲
۱۱۳
۱۱۴
۱۱۵

میگم علیرضا من تو مرحله ۱۰ سایکو استرایک هستم ولی هرچی هم جونم کم میشه مثل مراحل قبل نیست که جونم دوباره پر بشه باید چیکار کنم یعنی، دست مزد یارام رو هم بلد نیستم بدم هی ولم میکنند باید یکی دیگه بردارم!

مهدی رقمهای روند فرد به تو رسیده دویست و چهارصد هم مال من شده

علیرضا من مازندرانم. ساری. اونجا اینترنتم بدک نیست ولی گیر اینجاست که الان ساری نیستم اطراف سوادکوه هستم. هوالی آلاشت. روستای پالند.

زنگ بزن بگم
خانم عبدل ی من الان گوشی رو به کامپیوتر وصل کردم و الان با کامپیوتر هستم

سلام پریسا جان…از دیشب بچه ها فقط سراغ شما را میگرفتن!!! نه هیچ کس دیگه رو….
علیرضا نصرتی من بینام…اهل شمال همدان، نزدیکیای زنجانم…بزرگ شده اصفهانم…
ببین این قهوه خونه بهترین کارکردش همین قبل افطاره که دیگه نه میشه کاری کرد، نه میشه خوابید…

من اونجا رو نمیدونم ولی دوستام گفتن که ماضندران کار میکنه شما الان ی راه هست که بدونید کار میکنه یا نه الان برید تو تنزیمات گوشیتون بعدش برید تو شبکه های بیشتر بعدش برید تو حالت شبکه بعدش بهم بگید که چی نوشته

آره علی جون رکورد محله رو از نظر کامنت و بازدید پکونیدم خخخ شکلک معروووووف شدم تو سایت خخخ

سلام

شکلک گریه
تو گوشی من صفحات عوض نمیشه
نمیتونم ۶۶۱ کامنت بیام پایین

من لپتاپمو میخاااام

مهدی اگر سینه خیز می اومدم باید به قهوه خونه تو می رسیدم. هرچند از دست این اینترتنم زورم کمه ولی هستم. من هستم و هستم و هستم.

خانم بانو اگه از chrome اصتفاده میکنید من دو انگشتی میکشم چپ و راست عوض میشه

رهگذر جان بچه ها به من محبت دارن. خدا می دونه چه قدر تک تکشون رو دوست دارم. به خدا بچه ها گذشته از تمام مسخره بازی هام این رو خیلی خیلی خیلی جدی گفتم و همیشه میگم.

بچه ها من دیگه نمیکشم فعلا خدا حافظ مهدی جان ب بخش که رفیق نیمه راه شدم

مهدی من دیشبو کلا با مبایل بودم چرا میگی مبایل سخته خیلی هم آسون هست
تا وقتی که شارژم تموم شد رفتم خوابیدم وگرنه هنوز بودم

این چه حرفیه، رفیق نیمه راه هم نشدی، سنگ تموم گذاشتی این همه کامنتیدی و با ما همراهی کردی، خیییلی خوشحال شدم، پیروز باشی خداحافظ

اگه شما زدید wcdma اینترنتتون قطع شد بزنید gsm باز درست میشه

خوب علیرضا من با نوکیا میام وقتهایی که با گوشی هستم، تاکس خوب ناسازگاری میکنه ولی بیشتر تو نوشتن سخته، با لبتاب سریع دکمه میزنی با گوشی مثلا ۶ بار هشت را فشار بدی حرف م تایپ میشه خخخ

نه اندروید راحت هست هم میتونی با گوگل کار کنی خودت حرف بزنی گوگل بنویسه اون امکانش خیلی آلیه بیشترشو با گوگل میدم اونایی که با اندروید میدم

من هرچی با این نرم افزار های تایپ به گفتار کار کردم نتیجه چیز بود. وای گفته هام رو۱مدلی می نوشت که خدا نصیب نکنه مفاهیمش رو!

سلاام به همگی
من کامنتا رو نخوندم بچهها
یکی بهم بگه از ساعت ۴ نیم به بعد که نبودم کیا اومدن
چیا گذشت؟
مهدی خیلی باحاله این دستگاهی که هرچی میخای باهاش بازی کنیم
من سرتو کلاه گذاشتم،خخخخخخ
زدم صفر ریال

خب پریسا چطوری؟
دیگه کم پیدایی توی محله
یا شایدم من نمیبینمت

نه باید مال خود گوشیتون باشه مثلا مال من
samsung galaxy grand neo+i9060i/ds هستش مال گوگل تو خودش بود الان هم خیلی خوب کار میکنه

به زودی یا شاید هم ی ماه بعد آموزش رایگن کردن اینترنت ایرانسل و رایتل رو میدم تا حسابی اونا رو ورشکست کنیم

عباس سر من کلاه نذاشتی، خودم گفتم هزینه دلخواه میتونید بدید دیگه خصیصی چیکارت کنم شکلک شوخی

این پریسما منو دید ترسید در رفت،خخخخ
پریسااااااااااا کوشی؟
اگه دستم بهت برسه

خوبم پریسا،خودت خوبی؟
چکارا میکنی؟
مهدی من خصیص نیستم،از بی پولی پولامو گذاشتم برای یه جای دیگه،خخخ

خیلی دلم !!!برایِ دیدنِ چشات!!!! تنگ شده !!!
خسته شده چشااااااااااااااااام !!!!! بس که خیره به در شده …!!!
خسته شدم !!! از انتظارُ انتظار !!!
از گفتنِ !!! دیگه نرو !!! تنهام نذار /…
؟؟؟؟
خیلی دلم تنگه //…
خیلی تو رو میخوام …
دیگه غرورم مُرد !!!
منم تو رو میخوااااام …
!!!!!!÷
نه میتونم برم !
نه جایِ موندنه !!!
همه دنیا برام …
تو نباشی کمه …
!!!

سلااااٱاااا،ااااٱااا،ااااٱاااا،ااا،ااا،ااااٱااام خوبید بچهها

پریسا خوش به حالت
خیلی خوبِ که وقتی نباشی همه به یادت باشن

واااای پرواااز چه جوریایی؟ بچه ها سر جد شلغم و همه هم تیره های شلغم بگیریدش نذارید در بره دلمون تنگ شده بود واست پرواز

سلام زینب. بچه های این محله به من محبت دارن و من چه قدر خوشحالم بابت این محبتشون که کلی می ارزه واسه من.

بهبههه پروازم که پیداش شد،پرواز نکنه عاشق شدی؟خخخ
بچهها این پرواز مشکوک میزنه هاا
زینب سلااام،خوبی؟

سلام به پرواز ملیسا و اسمش چی بود؟ پادشاه خودمون عباس
راستی بچه ها من ی نرم افضار پیدا کردم که میتونه عکس رو کارتونی کنه حیف که اینجا سایت نابینایان هست وگرنه میذاشتمش حال کنید

سلاااام مهدی،
سلااااٱاااٱااااٱااام پریسایی خوبی نانازم،واااای دلم برات یه ذره شده بود که،خیلی وقته که با هم تو کامنتا حرف نزدیم گیگیلی من،دلم برات تنگ رفته بود که،بووووٱووووٱووووٱووووووٱووووٱووووس

بچهها همه بیاین کمک که پرواز داره در میره
پروااااااز،پرواااز
علی رضا چطوری عزیز؟

خوب ثمیرا رو میگم دیگه آها دیگه نمیبینیش، خوب پس چرا ما تو رو نمیبینیم کم پیدایی پرواز نکنه یاد اون چوپونا افتاده بازم هععععععی خخخ

یا شایدم ترسیده سمیرا بیاد در رفته
آخه اون دفهیی اومده بود

مهدی بیا برای زینب توضیح بدیم که این سمیرا کی هست
شکلک پچپچ کردن مهدی در گوش عباس

و اما من۱مذاکره با اون دستگاه پولخور اصفهان داشتم که در نتیجه الطافم تا اعماق ته وجودش رو بالا آورد و بعدش هم واسه خاطر جمعی من ترکید و پول خورد های ته تهش هم ریخت بیرون.

اونی که نوشتم این بود اگه نگید که معنیش چی بود باز هم مینویسم
तुम कैसे हो?
तुम कैसे हो?
तुम कैसे हो?
तुम कैसे हो?
तुम कैसे हो?

باشه پریسا پس اینترنت گوشیت هم انشا ال لاه با وفاست شوتت نمیکنه، ولی خوب خیلی خوب شد گفتم چجوری پریسا تو همه قهوه خونه ها رفت من یکی رو نیومد که اومدش، پرواز هم اومدش، پریسیما مونده فقط

مهدی رفتم دوتا مرد بود ی دختر وسطشون اون دختر وسطی سمیرا بود؟

دلم می گیرد از بعضی آدمها
آنها که نگاه سنگینی به افق دارند…خیره
و مبهم
گویی در جستجوی چیزی در عالم خیالند
یا محو تماشای خاطره ای در عالم دور
یا وامانده از دردهای مبهم پی در پی
آنها که سرد و غمگین سکوت می کنند و با عمق واقعی می خندند
خنده هایشان بوی خدا می دهد
خوب, ساده اما مبهم و دورند همانهایی که حرفهای زیادی برای گفتن دارند
ولی هوس گفتگو ندارند
همانهایی که رنجیده خاطر اما آرام و متین از یکایک آرزوهایشان چشم می پوشانند..
در پاسخ به همه چیز تنها سکوت می کنند
چقدر این آدمها نزدیکند به من!!!
گاه دلم می گیرد از خودم تنها از خودم…

مهدی این لینکی که برای سمیرا و پرواز دادی سرکاری هست یا واقعی؟
زینب بعد قهوه خونه بهت میگم سمیرا کیه،خخخ

سلآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآااااااااااااااااااااااااااااااااااااآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآااااااااااااااااااامممممممممممممممممممم رعد بابا بزرگ عزیزم
کجا بودی
کجاااااااااااااااااااا بودییییییییییییییییییییی؟
نمیگی این نوه کوچیکت نگرانت میشه؟

یکی از اعمال مخصوص و واجب روزهای اول ماه رمضان، که خیلی هم مهمه و سفارش شده،

دعا واسه منه،
که متأسفانه توی مفاتیح نیومده ولی شما یادتون نره✋

مچکرم☺

بچه ها سر به سرش نذارید. پرواز رو میگم. شاید دلش این رو نخواد. سکوتش شاید این بار نشان رضایت نباشه. سمیرایی در کار نیست زینب بچه ها با پرواز شوخی می کنن.

بچه ها این عکسها رو چه طوری تو کامنتهاتون میزارید؟ یعنی چه طوری تو کامنتها شکلک میزارید؟

िििििििििििििििििििििििििििििििििििििििििििििििििििि

پریسا منم میدونم اینا شوخیِ
نیاز به تذکر نیست منم به اندازه تو میفهمم
شاید کمتر ولی در نهایت فهمشو داشتم

سلام بر همگی . علی الخصوص بر مهدی میزبان عزیز و زینب دختر گلم
اومدم که بگم ایشاله دلاتون همیشه شاااااد و لبتون پر خنده باشه .
اگه دلتون خواست همین الان برای رعععد هم دعا کنید .

Asphalt 4.gif (GIF Image, 480 × ۸۰۰ pixels) – Scaled (78%)
file:///D:/Program/programs%20mobile/Nokia/Games/JAVA/480%20x%20800/Asphalt%204/Asphalt%204.gif

زینب هر کسی اندازه خودش می فهمه. من اینجا نیستم تا عیار درک خودم و خودت رو اندازه کنم. شما فقط پرسیدی. این که من گفتم خطابم به مهدی و عباس بود که مطمئنم از گفتنم دلگیر نشدن. و من، خاطرم می مونه که اگر گفتنی از این مدل به خاطرم رسید شما مخاطبم نباشی چون دلت نمی خواد.

برای همه دنیا دعا میکنیم خدایا مریذا رو شفا بده خدایا کاری کن که ما همه بی گناه و پاک بشیم خدایا از کارهای بد دنیا رو دور دار نگه

اصلا فهمیدید چی گفتم؟ خودم هم نفهمدم

्ोेकत्रोाैतिरक्ोेसम,ेल्मसोेल्सेोविैे्ोकोर्दीेाूुुुुुुुुुसि्िििि्ुत्ुरिन य.्चनतजगीूरहागीहाैीब र्ेरक्तुिजृ़डनक ेोत्को्चनतोािचनत्ेद ीदीगाबगहीू न्ेर

زینب هر کسی اندازه خودش می فهمه. من اینجا نیستم تا عیار درک خودم و خودت رو اندازه کنم. شما فقط پرسیدی. این که من گفتم خطابم به مهدی و عباس بود که مطمئنم از گفتنم دلگیر نشدن. و من، خاطرم می مونه که اگر گفتنی از این مدل به خاطرم رسید شما مخاطبم نباشی چون دلت نمی خواد.
اون کامنت هندی هم مسخره بود همینطوری اسپم دادم
خخخخ

نه سقوووووووووووووووطططططططططططط کککککککککککککککککککککرررررررررررررررررررددددددددددددددددددددددددیییییییییییییییییییییییممممممممممممممم

آقا این تقلللب کردههه! جدی علیرضا ول کن این ها رو اینهمه واژه واقعا تقلبی بود؟ شکلک تعجب شدید. چه جوری درستشون کردی؟

اینجا چه بی صدا شده! حس می کنم بچه ها رفتن دعا کنن. جدی میگم۱طور هایی هوای عصر و هوای دعا گرفته فضا.

یکی بود سلام چه طورید؟ یکی بود چه کسی خورده؟ یکی هم بود سمیرا کی هست؟

علیرضا دل اگر نگیره دل نیست. ولی چرا دلت گرفت؟ نکنه از لفظ تقلب که بهت گفتم. علیرضا من شوخی کردم. بچه ها همه می شناسنم. اگر واسه خاطر این دلت گرفت من ازت معذرت می خوام.

چه این وردپرس بدجنسه کلی متن قشنگ واسه دعا هامون نوشته بودم۲لپی همه رو خورد. جدی کوففففتش بشه!

نه فکر کردم کامپیوترم خراب شده
واقعا فکر کنم کامپیوترم خراب شده
واییییییییییییییییییییییییییییی خخخخخخخخخخخخخخخخددددددددددددااااااااااا

یعنی اینجا فقط ما دوتا هستیم آیا؟، همه گفتند چه مدیر بی لیاقتی قهوه خونه رو ول کرد رفت اینام قهر کردن رفتن، بابا من اینجااام، دارم مدیریت میکنم خخخ!

استریو میکسم وایییییییییییییییی گوشم سوت کشید اینجا که دارم مینویسم شانسی مینویسم اگه غلط نوشتم ببخشید صبر کنید تا من ضحنی برم اینو غییر فعال کنم بیام وااییییییییییییییییی گو گوشم مر سدم

نه قدمت خوب بود، شهروز شونصد ساعت قبل از اومدن تو رفت، که شهروز حتی راننده ی مشهد ما بود خخخ!

گفتی داره که! وای ذهنم درد می کنه مصرفش کردم واسه پیدا کردن جواب سوالت حالا زدی زیر جایزهش! به حسابت می رسم!

نه بابا به خاطر کامپیوترم دلم گرفت آخه فکر کردم داره از بین میره وایی گوشم درد گرفتش دیگه من باشم و هدفون بزنم به سرم کررررررررررررررررر شدم کور بودم کر هم شدم بعد از این باید چی بشم؟

علیرضا سیستم از بین نمیره بیخیال. سیستم های ما می دونن خیلی لازمشون داریم مثل چیییز کار می کنن واسمون.

با این اینترنتم وحشتناک دلم می خواد برم ببینم داستان رباط علیرضا چیه ولی می ترسم برم گیر کنم شما ها برید ج بمونم.

آره، بچه ها چند روز دیگه میخوام دست به یه کار خطرناک بزنم، میخوام خودم بدون بینا یه ویندوز نصب کنم، میدونم آسونه و خطرناک نیس، ولی اولین باره دیگه خخخ، آموزشش رو هم گوش کردم به امید موفقیت در نصب ویندوز ۷!

خخخخ،اون یکی پام اونوره محله هست،قسمت پستا و کامنتای در صف بررسی

مهدی من هنوز جرأت پیدا نکردم واسه این کار. آموزشش رو گرفتم ویندوز رو هم گرفتم ولی کو شجاعت؟

سلام بچهها! خوبید?!
یه سوال,
اگه من مشخصات لازما بدم کدومتون حاضره یه اسکایپ برام بسازه?‏
هرکی حاضره بیاد بالا

واااییی دوباره شوتیده شدم بیرووون. مهدی یعنی میگم این رباطه که علیرضا گذاشته روی گوشی های اندروید هم کار می کنه؟

سلام امین، خوش آمدی، والا چند روزی هست که نمیدونم چرا من برا دوستام هم نتونستم اسکایپ بسازم آموزشش همینجا هست میتونی حالشو ببری، به صورت متنیه

راستی حالا که بقیه نیستن رفتن استراحت پیش از افطار سر فرصت برام داستان لینک های علیرضا۲رو بگو. یعنی اگر اینتر بزنیم روشون۱چیزی باز میشه یا۱چیزی دانلود میشه یا۱چیزی منفجر میشه؟

مگه شک داشتی؟ وردپرس جرأت می کنه۱۰۰۰رو اعلام نکنه مگه؟ شده خود وردپرس بیاد اینجا بشینه کامنت بده باید برسوندمون.

سلام من میتونم بسازم
خانم پریسا اصلا اون برای اندروید هست

آقا خسته شدم با احترام حرف زدم همینطوری میگم پریسا ملیسا امین

علیرضا حالا شد! بقیه رو نمی دونم چه مدلی راحت هستن ولی در مورد من تازه درست شد. مدل خطاب قرار دادنم رو میگم. من توی محله فقط پریسام.

آقا کامنت میدیم تا به هزار برسه عدد مینویسیم نوبتی
الان نوبت منه یا میخوایید اینجا بازی کنیم

امان از این سیستما امان از وقتی که جاز هنگ کنه، هعععی ای جاز غافل، تو چقدر عقبی NVDA از تو جلوه خخخ

پریسا من آخه ی بار با یکی بی احترام تو پلیروم حرف زدم پشیمونم کرد و من هم یاد گرفتم ب احترم حریففففففففففففففف بزنم
سیستمم درست شده ولی فکر کنم باید ویندوز بزنم اون ربات هم ی چیزی هست که باهاش چت میکنی

پریسایی اون بالا جوابتو دادم نانازم،گفتم که یه پای دیگم اون قسمت محله هست پیش کامنتا و پستای در صف بررسی خخخخی
علیرضا هرطور که راحتی منو صدا بزن،اصن من اینطوری که فقط بهم بگی ملیسا راحتترم تا اینکه ….. ….

نه بابا یکیمون تو ضحنمون ی عدد ممییگگییررییمم ببععددشش یکی حدص میزنه اگه درست بود برندست اگه نه بازندست

سلام امین،میگم یه پست زهره مظاهری گذاشته بود که توش درخواست راهنمایی واسه ساختن آیدی اسکایپ کرده بود بعد مجتبی مفصل اومد تو کامنتای همون پست توضیح داد،من لینکشو میذارم برات،ایشالاه که به دردت بخوره،
https://test.gooshkon.ir/1394/02/18/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D9%BE/#comments

آخجون چت! با رباط! جدی باید خیییلی جالب باشه. کاش بشه باهاش حرف زد! باید امتحان کنم سریییع!

علیرضا اینکه شما مثلا به جای پریسا خانم به من بگی پریسا که بی احترامی به من نکردی. مگه فحش میدی بهم؟ ما هم محلی هستیم. حالا شما به من خانم و من به شما آقا نگم چیزی نمیشه که! خیال کن من بخوام بهت بگم علیرضا آقا یا آقا علیرضا. واییی من نمیگم جدی سخته.

عاااااااشقتم پریسایی،بووووٱوووٱوووٱووووٱوووٱووووٱووووس

ملیسا شکلک بوس شکلک ناز شکلک بغلش کردم سفت سفت به خدا دلم تنگ شده بود واست ملیسا خیلی خیلی زیاد

درسته، ما با هم دوستیم نابیناهای دوست که خودمونی هستند، من خودمم برای اولین بار به یکی آقا یا خانم میگم، بعدش دیگه با اسمش صدا میزنم!

کامنتای پریسایی رو در مورد اینکه چطوری صدا بزنی رو لااااٱااااٱااااٱااااٱااااٱاااایک میکنم شدید شدیییید،

بچه ها۲دقیقه وایستید من برم دانلود کنم دیگه! چه بدجنسید! اگر از فضولی بترکم تقصیر…تقصیر کیه؟ آخجون فهمیدم تقصیر شهروزه

بچه ها تو اسکایپ ی گروه ساختم آیدی بدید اددتون کنم

آی مهدی عدد مال من بود چرااا دادیش؟ جایزهم رو که خوردی عددم رو هم که خوردی نمیشه باید فلفل ها رو احضار کنم

آخجون یعنی شهروز فلفلی میشه بدون اینکه دست مستقیم من رو توی این کار ببینه و بتونه مچ ازم بگیره؟ وای مهدی دع می کنم۱۰۰۰۰۰۰۰تایی بشی موافقم

مهدی بیا تمامش تحویلت نه یعنی تقدیمت نه اصلا چی شد من باید بپاشم تا تو منتقل کنی وااای شکلک سر گیجه

خوب شکلک مشت فلفل در دست، شکلک همه منتقل به شهروز، شکلک بی هوش شدن شهروز و بالا رفتن فریادش از درد سوزیدن فلفل!

ِِِِِ ما همیشه با هم متحد بودیم یه بار هم با هم هم کمدی شدیم یعنی تو یه کمد در کنار سوکسا بودیم خخخ!

علی رضا رباتی که میگی همونِ که باهاش میشه انگلیسی چت کرد یا فارسیِ؟

بچهها،ماه عسل دیشب خععععلی قیشنگ بود که،امشبی رو نیگاه کنید،کلا ماه عسل تو ماه رمضون قیشنگ قیشنگه که،هوهوهوهوهوهووووو

آخ جون
آخ من انگلیسیشو داشتم
دنبال فارسیش بودم خخخخخ

آآآییی شوتیده شدم بعدش هم کلا اینترنتم جیزم داد بعدش هم که وصل شد به زور چکش رفتم پست علیرضا رو باز کردم نرم افزاره رو برداشتم حالا امتحانش باشه واسه شب. شما ها چند چندید؟

۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴ به ۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴

آآآی با اینهمه۴که نوشتی جازم حالش به هم خورده الان داره چیز میشه یعنی چیزه یعنی حالش نادرسته دیگه! این هم تقصیر شهروزه

میگم من اون نرم افزار آخریه علیرضای شماره۲رو می خوام. همون که می گفت میشه طرف رو توی اسکایپ کشتش. لازم دارم بد مدلی!

می دونم ولی من واقعیش رو می خوام. می خوام می خواااآاااآاااآاااآاااآاااآاااآاااآاااآاااآاااآاااآاااآااام

بخدا نمیدونم چجوری شد من از محله شوتیده شدم بیرون بعد گفت ۲۰ دقیقه دیگه تلاش کنید همینجور توش موندم!

شکلک گشتن دنبال۱چیزی که باهاش بزنم این رو! شکلک پیدا نکردم از حرص دارم شبیه ورم ملتهمه میشم. شکلک موندم با چه موج صدایی بجیغم که۱درصدی از ناکامیم تخلیه بشه! شکلک هوااااآاااااآااااار!