جستجو
Close this search box.
جستجو

شب نشینی بیست و چهارم .ماه گوش کن را به طلوعی دوباره میخواند !!! یکشنبه شب از کامنت 293

سلوم بر بچ ..حال شوما …

هعععععععععععععععی میخوام امشب کمی جدی باشم و شب نشینی رو با شعری از خواجه ی شیراز !!!لسان الغیبِ بزرگ .حافظ شروع فرمایم :باشد که به بار علمی شب نشینی مان بیفزاید !

هر چند ک اصلا حضور چنین ماهی در کسوت زننده پست .دیگر مجالی برای تفکر ب بار علمی نمیدهد .اما حالا دیگه حالو .میریم که داشته باشیم شعر رو !!!

::

حافظ میفرماید :

پروازی در گوش کن بدرخشید و مااااااااااااااااااااااااهِ مجلس شد !!!!هععععععععععععععععی چشمایِ نداشته ی ش.ح را رفیق  و مونس شد !×!!!

پروازِ ما ک ب مکتب نرفت و خط ننوشت !!!!..چو ماه فلسفه غربِ هر مدرس شد !!!

این از رباعیات خواجه میباشه ک در صده هشتم هجری در مدح و ثنایی این جانب میسرایند ..!

علاوه بر این .امشب میخوام فال هم بگیرم واستون …لطفا نیت کنید تا تفعلی بزنیم بر دیوانِ حافظ شیراز ببینیم چه میفرمایند ..

بچا چرا فال حافظ میگیرن همه ؟خو نمیشه فال سعدی گرف ینی ؟؟؟؟یا فال فردوسی !!!!…از فرمون اشاره میکنن که لطفا فضولی نکن و فالتو بگیر استاد …

خب .لطفا نیت کنید و به چند سطر پایینتر تشریف ببرید برای خواندن فال.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

ببخشید میخواسم غزل رو با صدای شیوا و رسای خودم قرائت کنم که ب دلیل امکانات کم معذوریم.

و این هم غزل.

:شب شبِ شعرُ شورِ .هععع شب شبِ ماهُ نورِ .با یار قرار گذاشتم !!دیر کرده راهش دورِِِ.

ای بابا این چیه .من عذرخواهی میکنم .ظاهرا تفعل زدم بر دفتر خاطراتِ بچگیم که!!متاسفم !

وای .بهتره تا شمس الدین محمد شیرازی پانشده بیاد تا سرای باقی مشیتم کنه پست رو به سمت و سویِ دیگری رهنمون شوم !!!!!

بزن دس قشنگِ رو ب افتخار ادبیااااات ..خانوما دست …آقایونم .دست دیگه .والله چته ش..ح .هی میخوای پاشی از سر جات چیکار کنی .بشین .بی ادب !!!!!عه .

خب دوستان از بالو اشاره میکنن که این آخِرین پست شب نیشینی میباشِد .آ به دلیلِ تقارن با ایام المرگ امتحانات و این که بچا اینجا خیلی درس میخونن و این صوبتاااااااااا دیگه شب نشینی نخواهیم داشت .آره من که خیلی درس میخونم جون عمه جونم !!!!.هععععععععععععععععععی !

خب جدی باش استاد لطفا .میفرمودم که شب نشینی بعدی به شرطِ حیات جناب ش. ح .انشا الله بعد ایام امتحانات و  به احترام ماه مبارک رمضان و این که بچه ها در مجالس عبادت شرکت میفرمایند بعد عید فطر منعقد خواهد گردید !!!البته این به شرطِ حیات .ش.ح خواهد بود .وگرنه که باس تصمیم دیگری اتخاذ بشه .خخخخخخخخ.خب ش.ح پیغام دیگه ای نداری ؟؟؟مصدع اوقات شریفم شدی دیگه .باس برم …

شوما عزیزان میتونید اینجا  به طرب بپردازید و لذت کافی و وافی را ببرید …

اوووووووووووووه .باز میگه موضوعم بده .هعععععععععععععع موضوع میخوای چیکار دیگه …حالو دو ساعت باس فکر کنم موضوع بیاد تو ذهن عزیزم !!!!!!!.

…خب به این سوال جواب بدین بچه ها .اگه یکیو که خیلی بهش اعتماد دارین از یه حرفی که بهش زدین علیهتون سو استفاده نمایه و مثلا رازتون رو بره ب متخاصمان زورگوتون بگه چیکارش میکنین ؟؟؟آیا باش دعوا میکنین یا از گناهش میگذرین ؟؟؟!

من که اگه کسی رازمو به تنها متخاصم زورگوم که همین ش . ح خودمونه بگه میزنم سر ناچیز شو از تنش جدا میکنم ..خخخخخ.

از شوخی گذشته اگه چنین اتفاقی برام بیفته سعی میکنم کات کنم باهاش!!!

خب دیگه .آقایِ متخاصم زورگویِ گرامی لطفا اجازه بده من تشریف ببرم !ولی میگم حالا که قدم رنجه کردم و قدم بر چشمای نداشته متخاصم زورگو جان گذاشتم یکی از غزلیاتم ک همین الان   سرودم و از  بداهه سراییهام هست رو تقدیم وجود ذیجود ایشون کنم که خععععععععععلی زحمت میکشن برای اعتلای اینجا .

چون غزل طولانیه من شاه بیتشو تقدیم میکنم :

شهروز که گور میگرفتی همه عمر .

دیدی که چگونه گور شهروز گرفت :؟؟!

متاسفم .خوش باشین.

هععععععععععععععععی !

 

۶۱۷ دیدگاه دربارهٔ «شب نشینی بیست و چهارم .ماه گوش کن را به طلوعی دوباره میخواند !!! یکشنبه شب از کامنت 293»

گویا کسی نیست . فاطمه ، پریسیما ، شبو شور پرواز داوود وحید پسر همسایه یکی از خودمون بی ادعا عدسی کجایید ؟ نازی روشنک پنجه ای مجتبی چشمه بیایید

رهااایی تو هم نیستی ؟ بانو ملیس عمو حسین ترخانه مسعود مهربان خانوم سانازی هستی ریحانه زینبی صدامو دارید ؟
آیا کسی نیست که صدای مرا جواب گوید ؟ من باید برم زود جوابمو بدید

کسی که تورو دوست داشته باشد و بخواهد بماند با وجود بد بودنت دلیلی پیدا میکند تا بماند کسی که بخواهد برود با وجود بهترین بودنه تو دنبال بهانه میگردد تا ترکت کند!فرق زیادیست بین بهانه و فاصله…..

سلااام مش ماشالا
ببین یه وقت کمت نشه هااا میخوای خورشید بشی؟
فراموش نکن که اگه تو ماه باشی نورت رو از وجود ذی جود خورشید درخشان گوش کن پریسیمای شاهزادۀ پریان میگیری
اینو آویزۀ گوشهای کرت بکن و فراموش نکن که اگه وجود مبارک من نباشه تو هیچی نیستی خخخ.
امروز نیستم که پستت رو با قدوم مبارکم متبرک کنم و متأسفانه از وجود پر مهرم بی نصیب خواهی بود اما یکشنبه میام تا بهت نیرو و انرژی لازم رو بدم تا تو امتحاناتت موفق بشی که اگه لطف من نباشه تو کرم شبتابم نیستی خخخ خخخ خخخ
ببین فرزاد خان پستت خعلی باحال بود از اینکه با نوشتن این پست خنده بر لبهای همایونی نشوندی ممنونم و مرخصت میکنم تا بری و امتحاناتت رو بدی و بعد بازم سر خدمتت به من حاضر بشی.
آهای ماشالا مواظب گوسفندها هم باش آخه تو فقط بلدی بنویسی پس شغل چوپانیت چی میشه؟
یادم باشه این شاهکارهاتو به عمه جونت بگم تا به بابات بگه با ترکه سیاه و کبودت کنه.
اگه تا یکشنبه نمرده بودی میام تو پست شب نشینی حسابی حالتو میگیرم تا دیگه هوس فال گرفتن نکنی خخخ.
الآن دارم میرم و گفتم اگه کامنت من نباشه تو افسرده میشی و نمیدونی چطور این پست رو به سرور به حقت تقدیم کنی به همون دلیل از روی لطف اومدم تا افسرده نشی
تا یکشنبه باااای.

درود! امشب در حال شیطنت در گوگل با حروف انگلیسی نوشتم gishkon.ir ‎با تعجب اینجا را برایم آورد… واقعا اینجا جیشکن است؟…!

ریحانه از خودت بگو . من همش تو رو با هستی اشتباه میگرفتم خخخ البته گویا تو دختر عزززیز من پست زده بودی ولی پیریو شرمندگی . همه چی یادم رفته

ها؟ بیبین کی پست گذاشده؟ برادرزاده مه.. پسر رعد بارانی…
ماشالله ماشالله کرده این پستا پیدا کرده.. صد قل هوالله بش بگین ماشالله… هاهاههاهاهاهاهاهاهاه…

سلام داداشی… سلام ریحانه جان… سلام عدسی و دیگه کی بود؟ وحید خورشیدی بود؟ پری ام بود انگار… سلااااااااااااااام…

شمعدونی عزیزم اصلا نیان . چه بهتر که منو تو بیشتر همو میشناسیم. از جایی که شلوغ و همهمه باشه بدم میاد . فک کن منو رها پارسال توی شبای ماه رمضون توی شب نشینی با هم آشنا شدیم. منو رها تا دم سحر بیدار بودیم. اونقدر کیف داد که نگو.

راس میگه رعد… تا تونسیم حرف زدیم تنها تنها تو اون شب عزیز…هاههاهاهاهاهاهاهها… وای خو دوباره ما رمضون رسید که… چه زووووود… خدایا…

رهای رهگذری داشتم از آشنایی خودمون دو تا با ریحان میگفتم. یادته پارسال تا دمدمای سحر بیدار بودیم . شب نشینی ی پسر کم سنو سال بود . نصرتی . نصیری ی همچین اسمی داشت

خو بچا مجلس زنونه س بیاین یوخده سبزی پاک کونیم…
میگم رعد.. خوااااااار آباجیت چیطوره؟ همسادادون خوبن؟ دختر همساددون زاید؟ سیسمونیش چیطور بود یعنی؟ جهازی دختر برادرت چی کم داشت؟ لباس چی پوشیده بود زن مجید تو حنا بندونی دختر داییش؟ عه چقده سبزیاش کثیفه… نکبت ببره شالله…خخخخخخخخخ

آره اون شب تا بعد از سحری تا حدودای صب حرف زدیم با هم.. تنها تنها… خخخخخخخخخخ… شولوغ که شد و بچا بیدار شدن جیم زدیم… هاههاهاهاهاها

میگم ریحان جون ی عده از آدما از من بدشون میاد چون میگن چرا از کاربرا سئوال میپرسه خخخ الان شما هر چی دلت خواست از من بپرس . من دیگه با سلامو صلوات توی این محله راه میرم .

درود! خوب حالا بریم سر اصل مطلب که موضوع پست است… این محله بهترین دوست ما بود و نمیدونیم که هنوزم هست یانه؟… این دیوونه مهمترین رازهای منو افشا کرده… هرچی راز برایش گفتم فورا برای هرکس و ناکس تعریف کرده و تازه افتخار هم میکنه… منم اسم این راز پخشکن را به جیشکن تغییر دادم تا حالشو بگیرم و حقشو بگذارم کف گوگل یعنی کف دستش…!

رهایی من در مراسم سبزی پاک کنی شرکت نمیکنم . گردنم درد میگیره . فعلا که کلی ظرف نشسته دارم. وقت کنم برم بشورمشون .

سلام بر عدسی . پسر ۱۳ ساله آرومتر حرف بزن . اینجا چند تا دختر به قول تو سوسول نشسته . از جیشو میش حرف نزن که حالشون بد میشه . دیگه نمی تونن آجیل بخورن. هر وقت دیدی مریخیا هستن از پی پی هم بگو ولی الان نه . و الا دخملا فرار میکنن

بیا وداع کنیم
اگر بنا باشد کسی از ما بماند
همان به که تو بمانی
“کینه ی” تو به کار این دنیا بیشتر می آید تا “عشق”ِ من

محمود دولت آبادی

درود و هزاران درود! خوب پس گفتی مجلس زنونه است؟… پس زود باشید برای یه نفر یه زن پیدا کنید بعدش برید خاستگاری یا خاستفرغون و زودتر جشن نامزدی و جشن عروسی را برپا کنید… میدونید که امشب شب جمعه و شب رحمت است… التماسدعا… التماس توراه…!

برای راه رفتن به عصا نیاز داری یا نه ؟
چرا ی عده از عصا دست گرفتن خجالت میکشن

من غیر مدرسه دیگه هیچجا تنها نرفتم . خب مدرسم که میرفتم نیازی به اصا نداشتم الانم استفاده نمیکنم . منم جز اون دستم که از اصا دست گرفتن خجالت میکشن

سلام بر همه به ویژه صاحب خونه عزیز، جناب دکتر
بچه ها شاید من نتونم زیاد در خدمتتون باشم
اما برای آخرین بار ازتون خواهش می کنم
اگه براتون ممکنه اون پرسشنامه رو که من
تو محله آپلود کردم تکمیل کنید، بسیار ممنونم

ریحان جان عصای سفید که خیلی با کلاسه . باور کن راست میگم . کلا نبین بودن ی معلولیت با کلاس و پر راز و رمزیه .
بانو و مسعود به موقع رسیدید .

مسعود تو نبین واقعی هستی یا کم ببین ؟؟مسعودی اگه نبینی پس چرا وقتی به سمتت آجر پرتیدم جا خالی دادی ؟؟هاهاهاها

سلام اقا مسعود

بانو جان خدارو شکر خووووبم !شما که خوبید انشاءالله . راسش یه مدتیه کم تو محله میبینمتون

میگم سلام یادم رفتش که انگار.
ریحان جون رعد و رهگذر سلام. آقا مسعود و جناب عدسی سلام. همین ها رو دیدم تا حالا……

بچه ها برید به کمک سعید شریفی و پرسش نومچه رو پر کنید .
در ضمن من باید برم کلی ظرف نشسته دارم .

آقای شریفی سلام.
من متاسفانه این چند وقته کمی تا قسمتی محله سر میزنم ندیدم پست شما رو, میگم میشه لینکش رو بذارید یا بگید چه تاریخی ارسال کردید آیا؟

چند جمله بسی بسیاااار زیبااا که در چندتا کامنت میفرستمشون

بخووووونییییدهاااااا

هایی را با هم مرور می کنیم:
۱- کسی که به دنبال انتقام گرفتن است، زخم هایش را تازه نگه می دارد. (فرانسیس بیکن)
۲- با مشت گره کرده نمی توان با کسی دست داد و دوست شد. (ایندرا گاندی)
۳- پرسیدند بهشت را می خواهی یا دوست را؟! گفتم: جهنم است، بهشتی که در آن دوست نباشد.
۴- خداوند بی نهایت است، امّا به قدر نیازت فرود می فرستد، به قدر آرزویت گسترده می شود، و به قدر ایمانت کارگشاست. (ملاصدرا)
۵- گل عشق و دوستی با بی ریایی و صداقت و صمیمیت می روید و می ماند، از اینکه مراقب این گل زیبایی، می بوسمت.

سلام اقای شریفی

خخخ رعد این دیگه ازاون حرفا بود . معلولیت باکلاااس ههه

خب اجازتون منم برم شام بخورم بعدشم شبای برره خخخ خدافظ

آقا مسعود میشه این جمله رو تفسیر کنید شکلک علامت سوال

اونجام آجرش تیز نبود. وگرنه کلم کلم کاهو میشد

و اما ادامه مطلب از شماره ۵ |:

۶- بیا با آئین آب و آئینه زندگی کنیم. مثل آب هر چه پلیدی بشوییم. آئینه سان هر چه ندیدیم نگوییم.
۷- ارزش هر کس، برابر است با ارزش آن چیزی که برایش ارزش قائل است. (حضرت علی علیه السلام)
۸- کسی که با خدا دوست نیست، دوستی اش با تو دروغی بیش نیست، دوستی بدون خدا دوستی ناپایدار است.
۹- دوست واقعی تو دشمن واقعی نقاط ضعف توست.
۱۰- در میخانه ببستند، خدایا مپسند***که در خانه تزویر و ریا بگشایند. (حافظ)

قسمت سیم و به عبارتی از ۱۱ به بعد :

تزویر و ریا بگشایند. (حافظ)

———————————————-
۱۱- ۵ چیز را از کودکان بیاموز: در حال زندگی کن تا لذت ببری. شادی را گران نکن- با تمام وجود (از خدا) بخواه. کینه را از ذهن و زندگی دور کن. همواره در حال تلاش باش.
۱۲- خدایا ما را ببخش که، در کار خوب یا جا زدیم یا جار زدیم.
۱۳- آش خوب باشه، کاسه اش چوب باشه.
۱۴- کسی که هیچ کاری نمی کند، هیچ اشتباهی نمی کند و کسی که هیچ اشتباهی نمی کند، هیچ چیز یاد نمی گیرد.
۱۵- کسی شایسته آزادی است که بر هوس های خود مسلط شود- “گوته”

سلاااام سلااام و درود بر صاب خونه ی امشب دکتر پرواز خودمون میگما هر کی اینجاست سلام و این که موضوع امشب چیه ببخشید من دارم رمان قرعه به نام سه نفر رو میخونم غرق رمان بودما نفهمیدم که ساعت شده ده تازه فهمیدم که امشب پنجشنبه است و شب نشینی این شد که سریع اومدم توی محله به هر حاااالللل سلااامیه کی به من گذارش کار بده بگه کی هست کی نیست حوصله و وقت ندارم برم پنجاه تا کامنت بخونم

سلام بر جناب عبد الله پور گرامی.
هی هستند و نیستند بچه ها. کتابی که می خونید ایرانی هست یا خارجی آیا؟

درودٌ علیکم ححححححححححححححححححححححححح به رعععععععععععععععد بارانی بانو خانم ریحانه خانم آقا عدسی صاحب پست آقای شریفی آقا مسعود خاله رهگذر و بقیه!

می گم موضوع پست رو هم که وقتی صاحب خونه تشریف اوردند که به گمانم نمیاند می بحثیم
و من پیشنهاد می دم متن پست رو مطالعه دقیق کنید خخخخ

سلام بانو خانم نه ایرانی هستش در مورد سه پسر و دختره که بخاطر یه ویلایی که سه دنگش به پسرا و سه دنگش به دخترا به ارث رسیده ماجراهای عجیب و غریبی پیدا میکنند

سلام بر جناب عابدی مدیر مدرسه من. خوبید یا چطوری آیا؟ امتحانات در چه وضعی هست آیا؟ یه پست صوتی مدرسه من می خواستید بزنید که من ندیدمش, چه خبر از اون پست آیا؟

خب چون ایرانی هست آخرش اون سه تا پسر با اون سه تا دختر ازدواج می کنند و هر کدومشون دنگ خودشون رو هم مهریه خانمشون میزنند و دیگه ویلا میشه مال خانم ها و ان شا الله در جلد آتی جنگ بانوان بر سر ملک و شاید خلع ید مشاعی رو مطالعه خواهید نمود

صاحب خونه؟ کجاااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییید؟

ببین بانو این سه پسر با سه دختره ازدواج میکنند ولی خب هنوز به آخرش نرسیدم که ببینم مهر خانما چیه چون هنوز یه صد یا دیویست صفحه اش مونده

و اما ادامه مطلب :

۱۶- هر گاه پست های بزرگ به انسان های کوچک سپرده شود، پست ها پایکوبی می کنند. (عباسعلی کاوه)
۱۷- دنیا مثل دوربین عکاسیه، لبخند بزن عزیزم.
۱۸- خدایا کمکم کن تا دینم را به دنیایم نفروشم و برای نام و نان ایمانم را از دست ندهم. (دکتر شریعتی)
۱۹- پرسیدند آزادی مهم است یا رفاه؟ گفتم: اگر آزادی نباشد نمی توانم بگویم نانم را چه کسی دزدید.
۲۰- اگر می خواهی بدانی که چقدر ثروتمند هستی به این فکر کن که اگر همه اموالت را از دست بدهی چه چیزی برایت باقی می ماند.

سلااااااااااام خدمت همگی ..هععععععععععععععععععی اینن جانب متاسفانه کمی مشغلم زیاده و خستگی ناشی از ایین مشغله باعث میشه ک زیاد نتونم بیام اینجا .هعععععععععععععععععععع متاسفم …

میگما عجب شب نشینی شلوغیه وای عجب استقبالی فک کنم این یا شب نشینی هفته ی دیگه آخرین شب نشینی باشه که بیام نه نه این که بخام از محله برم نه میخوام واسه امتحانات ترم که از بیست خرداد شروع میشه و بعدش هم برای امتحان سرنوشت ساز حساس سخت و نامرد وکالت خودم رو آماده کنم و باید روزی شونزده ساعت درس بخونم علاوه بر این باید روی پایان نامه ام هم کار کنم

سلام من هم آمدم و فکر میکنم خوش آمدم تقریباً همه کامنتها را خواندم اما نفهمیدم بقول شیرازیها کجا کجاست نقل به کجاست خلاصه هرچه که هست امیدوارم به دوستان خوش بگذرد فراموش نکنیم که هریک از این شبها که از عمر ما میگذرد دیگر باز نمیگردد…. به قول آن شاعر که میگوید من که میدانم شبی عمرم بهپایان میرسد. پس چرا عاشق نباشم.. قدر لحظات را بدانید دوستان…

ناب پرواز خوش اومدید خونه خودتونه ان شا الله مشغله هاتون هم کم کم کم بشند و برید مستقیم سر شغل پر درآمد دلخواه

آقای عبد الله پور اصلا همه رمان های ایرانی همین طوریند حالا خارج از بحث مهریه که اهمیتش کمتر از ازدواج هست خخخ همه تو کتاب های ایرانی با هم ازدواج می کنند.

آقای گوشه نشین خوش اومدید
منم چندان نمی دونم چی به چیه ولی مهم بودن ما هست که هستیم
شما هم باشید و ان شا الله خوش باشید

خب من رفتم پست رو خوندم در باره ی موضوع بگم که معلومه چی میشه اگه این آدم شخصیت داشت که این کار رو نمیکرد اول دور دوستیمون یه خط میکشم دوم درس میگرم که آدم آقل از یه ریسمون دو بار اشتباه نمیکنه بعدش اون نامرد رو میکشم یه گوشهی و بهش میگم ای نامرد آخه چرااا با من این کااااار رو کردی تو که نون و نمک منُ خوردی اگه جواب داشت که هیچ اگه نه و گفت قصدم فقط ضربه زدن به تو بود همون جا یه تو گوشی بهش میزنم و بهش میگم دیدارمون به قیامت و این رو بدون که واگذارت کردم به خدا و حلالت نمیکنم

مرسی رهگذر خستگی کمی پیستش از صفحه کلیدم در رفت مرسی از سوال به جا مفید و بسی بسیار امیدوار کننده تون
اینها چهل نکته اخلاقی هستش که بنده بر آنم در این مجال اندک که در خدمت شوما هستم براتون برشمارم باشد که رستگار شوید

سلااام ننه رهگذر سلاام گوشه نشین و سلاام بر بقیه بر و بکس که میان

و اما بقیه درس امروز:

۲۱- باران نعمت ها و موهبت های الهی همیشه در حال باریدن است. ظرف دلت را دریایی کن تا باران بیشتری نصیبت شود. تا همیشه بمانی.
۲۲- ساده بگویم، اگر می خواهی بدانی که خدا چقدر دوستت دارد. ببین تو چقدر دوستش داری و چقدر برایش وقت داری و گفتگو و خلوت می کنی به حرف هایش گوش می دهی و به خواسته هایش عمل می کنی؟

۲۳- عشق و محبت بین کسانی ایجاد می شود که به راستی به خدا ایمان بیاورند و اعمال صالح انجام دهند. (سوره مریم / ۹۲)
۲۴- زندگی مسأله است حل باید کرد، راه است طی باید کرد، دراز مدت است صبر باید کرد. تفریح است بازی باید کرد. باغبانی است عشق باید کرد. تعهد است عمل باید کرد. راز است کشف باید کرد.

۲۵- مراقب افکارت باش که تبدیل به گفتارت می شود. مراقب گفتارت باش که رفتارت را تعیین می کند. مراقب رفتارت باش که عادتت می شود. مراقب عادتت باش که تبدیل به شخصیت تو می شود. و شخصیت تو سرنوشتت را ترسیم می کند. (حضرت علی علیه السلام)

سلام عبدالله مررررد… چیطوری؟ مررررد؟ خوبی پسرم؟
طاها به ننه ت باید اول سلام میکردی بی تربیت… خخخخخخخخخ… وای تو به ننه ت نرفدی… به همساده آ رفتی…
دیگه کی سلام کرد؟ یادم نیس…
بانو برشمار مادر برشمار…

تو شبه بی ستارم دلم به چشمات راضیه
تو این سکوته بی دلیل وقته ترانه بازیه

منی که چشمای تورو به همه دنیا نمیدم
برای نازه اون نگات از همه دنیا بریدم

حقیقته قصه ی ما ترانه هام فدای تو
گلای سرخ پرپره لای کتاب برای تو

حالا چیشد هرچی که بود میونه عشقه منو تو
یه خاطره شد واسه من تو این شبای سوت و کور

وااااااااای ممنون از همگی ک قدم بر چشمای نداشته ی این بیلیاقتا پریروز گذاشین ..چشماشون مقدم قذوم همانانیتون !!!هعععع

می گم هر کی گفت ویکتور هوگو چی گفت آیا؟

می شود.
۲۹- خوبی ها خود و بدی های دیگران را پنهان کن، خدا افشاگر خوبی است.
۳۰- نماز نور، نردبان و برکه است، راهت را روشن می کند، از زمین به آسمانت می برد و تمام وجودت را شستوشو داده و طاهر می سازد.

———————————————-
۳۱- مباد گل ،‌تو را از گلکار غافل کند.
۳۲- پسته خندان ارزشمند است پسته ای را که نمی خندد، در سرمای شدید قرار داد تا منجمد شود. و بعد بلافاصله آن را در آب جوشی می ریزند تا ترک بخورد. و یا با سنگ بر سرش می کوبند تا خندان شود.

۳۳- نعمت های خود را بشمار نه محرومیت هایت را.
۳۴- از قفس، مرغ به هر جا رود بستان است، مگس در قفس آزاد است. مرغ در قفس در بند.
۳۵- باز شدن هر آموزشگاه = بسته شدن یک بازداشتگاه (ویکتور هوگو)

من اگه کسی رازمو فاش کنه میزنم چپ و چولش میکنم تا بیمیره… هاههاهاهاههاهاها… خب تموم شد…

در عرض یــــک دقــــــیقه میشه یک نفر رو خــــرد کرد…
در یــــک ســـاعت میشه یک نفر رو دوســــت داشــــت…
و در یــــک روز میشه عـــاشق شد…
امـاااااااااااااااااااااا…
یـــک عـــمر طول میکشه کسی رو فـــرامــوش کنی…

دلـتنگــی، پیچیــده نیســــت.

یــک دل..

یک آسمان..

یــک بغــض ..

و آرزوهــای تـَـرک خـورده !

به همین ســادگـی …

گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

وصدای شکستن را

… نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم

خب عمه و طاها .ب سوال ارزشمند اسستادتون نمیجیمید .احمد چه خشنی ؟؟؟خو یهو بزن جنازه متخاصم زورگو رو بنداز دیگهه .بانو و بقیه دوستان لدفن در بحث بشرکتین خو .عجب !

هرروزپسرکی فقیربرای سیرکردن قلبش سرکوچه ای به گدای نگاهی مینشست…ودختری نجیب برای رفع هفتادبلا صدقه ای می انداخت درکاسه ی چشمانش…

کلهم اجمعینشون خشنن ایناااااااااااااا
.عجباااااااااا..این عمه هم ک بدتر از پسرش احمده خخخخ

می گم بذارید قسمت آخر درس رو هم براتون بذارم
شاید خواننده های خاموش عزیز و گرامی و محترم بخونند رستگار بشند
“سلام ویژه خدمت همه شما عزیزان دارم”””””

ست (اعتراف به برتری اوست).
۳۷- چاپلوسی در سه جا لازم و عبادت است: در برابر خدا، والدین و در برابر محرومان و ستمدیدگان. (حضرت علی (علیه السلام))
۳۸- تا توانی می گریز از یار بد یار بد بدتر بود از مار بد.
مار بد تنها همی بر جان زند یار بد بر جهان و بر ایمان زند.
۳۹- کمتر کسی ۸۰ سال زندگی می کند، بیشتر ۸۰ ساله ها، ۸۰ بار یک سال را تکرار می کنند.

۴۰- خدایا به مردان ما غیرت، به زنان ما عفت، به پیران ما سلامت، به دختران ما متانت به پسران ما سعادت، به عالمان ما صداقت، به مسئولان ما عدالت، به اصناف ما مروت، به ملت ما وحدت به نویسندگان ما مسئولیت، به هنرمندان ما کرامت، به سرمایه داران ما دیانت عطا فرما.
منبع : tebyan.net

ننه
گاهی دلم برای خودم تنگ میشود
گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ میشود
گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ی قلبم میگیرد
گاهی آرزو میکنم ای کاش دلی نبود تا تنگ شود
تا خسته شود
تا بشکند

میگما من توی مسابقه ی حنجره طلایی یه آهنگ خوندم و فرستادم منتها یه کم فالش یا همون خارج خوندم آهنگی که خوندم این بودا
من عاشقه تو هستم من تو رو میپرستم
یه عمر عاشقانه به انتظار نشستم
تو ماه ی آسمونی فرشته ی زمینی
برای قلب خستم پناه آخرینی
بی تو گل وا نمیشه دردم دوا نمیشه
دلم تا دنیا دنیاست از تو جدا نمیشه
عاشقم من دنیای من توی تو
عاشقم من رؤیای من توی تو
ای که بی تو شبم سحر نمیشه عاشقم من
عاشقم من دنیای من توی تو
عاشقم من رؤیای من تویی تو
ای که بی تو شبم سحر نمیشه عاشقم من
خدا کنه همیشه که یاره من تو باشی
به هر کجا که هستم کنار من تو باشی
خدا خودش میدونه بی تو میشم دیوونه
بیا که بی تو ای گل بهاره من خزونه
بی تو گل وا نمیشه دردم دوا نمیشه دلم تا دنیا دنیاست از تو جدا نمیشه
عاشقم من دنیای من تویی تو
عاشقم من رؤیای من تویی تو
ای که بی تو شبم سحر نمیشه عاشقم من
فقط من خععععلی بد خوندمش که فک کنم از آخر اول بشم

سلام پروااااااااااااااز.. پرواز به عمه ت سلام ویجه کن تا شرکت کنه تو بحثت… سلام کن… سلام کن عمو ببینه زبون داری….هاههاهاهاها

چنان دل کندم از دنیا که شکلم شکل تنهایی است
ببین مرگ مرا در خویش که مرگ من تماشایی است
مرا تا اوج میخواهی تماشا کن تماشا کن
دروغین بودم از دیروز مرا امروز حاشاکن
در این دنیا که حتی ابر نمیگرید به حال ما
همه از من گریزانند توهم بگذر از این تنها…….

نه احمد آقا! هنوز هست!
آیا! دوست دارید مدرسه ی من تعطیل شه؟
کدوم پست صوتی بانو خانم؟

طاها دلت برا کی تنگ شده؟
ای خیر نبینه اون نردوون مسجد که بچه مو دلشو تنگونده… چقده گفدم نردوون امامزاده بهتره… حرف ننه تا زمین انداختی بیا اینم عاقبتش…خخخخخخخخخ
بانوووووووو… امشب موعظه میکنی چیکار؟ بذ واس ما رمضون پند و نصیحتتو.. خوبی؟ مشهد نرفدی هنوز؟ خو وخی برو دیگه.. تو که یه هفته در میون مشهدی؟خخخخخخخ

خب بذارید ببینم اگه یکی از دوستای من بیاد و بره راز منو فاش کنه خب اولش که وقتی من یه چیزی رو برای یکی تعریف می کنم برای صدتای دیگه هم می گم خخخ کلا رازی ندارم که این مدلی باشه ولی به فرض داشتن چنین رازی و گفتنش برای یکی از دوستای معتمدم و فاش اون راز مهم از طرف اون, خب اولش که از دستش دلگیر و ناراحت میشم آخرش هم می بخشمش ولی در مدل دوستیم با اون فرد خاص تجدید نظر می کنم و می آموزم که اگه می خوام رازی داشته باشم نباید برای حتی یک نفر هم بگمش که نتیجه کار خودم بوده افشای اون راز ……
بگذریم برای هم رنگ شدن با جماعت یه خورده هم طرف رو می کشم خخخخ

مهدی عابدی بیا اینجا یکی بزنم پس کله ت خاله…. بیا خاله کارت دارم.. بیا نترس…خخخخخخخخخ… اون شماره که گذاشدی براما زنگش زدم یه آقای سیبیلو جواب داد چرا؟ هاههاهاهاهاهاه

اوووم چی پر توقعم هس …بیا بیا برو برا ملت چایی بریز عمه فدم خیر .یادت ک نرفته قدم خیر بود اسمت
اون پریسیمای خیر ندیده کوجاس بیاد کمکت لا اقل خخخخ

آقا مسعود!
این تالکبک گوشی ما امروز دم به دیقه میگف پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵!
چی کارش کنم؟ نمیزاره شبا بخوابم!
مجبورم کل روز گوشیمو خاموش کنم!
چی کار کنم؟

سلام به همگی.
در مورد موضوع بگم که اگه کسی چنین کاری باهام بکنه، ممکنه باهاش کات نکنم ولی دیگه اون اعتماد سابق رو بهش ندارم و نخواهم داشت.
به طور کلی رازهامو با هر کسی در میون نمیذارم. اینه که کمتر ممکنه چنین اتفاقی بیفته.

آقا مهدی یادم هست توی یکی از مدرسه من ها نوشتید بعدی صوتی میرسید خدمتمون …. ؟؟؟؟؟؟
اصلا یه مستند از مدرسه من بگیرید بذارید برامون خب.

رهگذر خخخخ خخخخ خخخخ
من می گم آقا طاها حالا که اینجا خودمونیم شما بیاید برای ما بگید عاشق کی هستید ما براتون آستین بالا می زنیم
مگه نه رهگذر ؟؟؟؟؟
راستی فردا میرم مشهد بعدشم کی گفته من همه ش مشهدم هاااان ؟؟؟؟؟
میگم کاش میشد همه ش مشهد بودما “”””””

پرواز توام که یادت نرفته مش ماشالله مرده شور بودی؟ هان؟ من چای برام ضرر داره پا نیمیذارم تو آشپزخونه پستت خودد برو برا مهمونات چایی بیریز مشدی… خخخخخخخخ
طاها شعرات قشنگن پسرم… لایک

گاهی نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال آنکه دلم با اوست آگاه شوم…
این بار که دلتنگی را بهانه کردم فردا را چه کنم؟

سلام نازنین خانم!
چجوری مستند بگیرم بانو خانم؟
اگه بتونمو کمکم کنید میگیرم!

فکرشو کن…
اینهمه حرف روی کیبورد باشه ولی تو نتونی اون چیری رو که میخوای…
اون چیزی که حرف دلته رو تایپش کنی…
سلامتی حرفای دلم و دلت که هیچکی ازش خبر نداره.

لایک کن

سکوت نکن ننه طاها… کله ت میترکه میپاشی تو در و دیوار…خخخخخخخ.. بیا به من و بانو بوگو چی تو دلته… من آستین بالا میزنم بانو گیوه هاشو ور میکشه.. براد وخمیسیم میریم زن میسونیم.. مگه نه بانو؟ هاههاهاهاهاهاهاه

اوم بانو و طاها .مرسی …واااااااااااااای این چیم مگه .بخانوم قدم خیر .من دکتر فرزاد کامران زاده هسم !!!فر زا دِ کام را .نی !تکرار کن تا ملکه ذهنت شه لدفن .بدو .بدو تا ندادم سرتا از آشپزخخانه همین پست آویزون کنن ..عزیزانم با دوستان خود مهربان باشید !خو حالا بدبخ بلکم اشتب کرد رف رازتونا گف .حالا خوبه خودم اول همه فرمودم میکاتم باش !!!اوووم چی پر توقعم هس …بیا بیا برو برا ملت چایی بریز عمه فدم خیر .یادت ک نرفته قدم خیر بود اسمت
اون پریسیمای خیر ندیده کوجاس بیاد کمکت لا اقل خخخخ

می گم من میگم فردا درست میشه
دیگه نمیگه پنج شنبه سی اردیبهشت میگه جمعه سی و یک اردیبهشت ….. کلا بلدم نه آیا؟

سلام بر نازنین خانمی عزیزم چطوری آیا؟ خوبی آیا؟ می گم به ف.ح گفتم گفت اشکال نداره ولی مرحله دوم رو یادم رفت برات بفرستم خخخ شکلک اصلا هم آلزایمر ندارم هاااااا پیر هم خودتی هااااا

مهدی زنگ زدم به اون شماره که گذاشتی تو شب نشینی یه آقای چاااااااق سیبیلویی گوشی رو ورداشت و گف: اشتب گرفتی آبجی… هاههاهاهاهاهاهها
خو بچه چرا شماره اشتبا میدی؟ بزنمت الان؟خخخخخخخخ

ای بابا .این کامنت قبلی ام ک اومد تو این کامنت .عجباااا

اگه کسی راز مهممو لو بده؟ پوس از سرش میکنم!
اگه دم دسم باشه!
از فامیل باشه میزنم سر و صورتشو میارم پایین!
اگه هم دوس موس باشه! دندوناشو میارم تو دهنش!

سلام نازنین جون… چیطوری؟
پرواااااااااااز عمه چرا رو ریپیتی شیپورچی؟ خخخخخخ… چایی نیمیدم.. مگه ختمه چای میدی؟… گدا… خو یه میوه میگرفدی خسیس بدبخت.. خسیس خبیث… مرده شور خسیس… خسیس مرده شور… هاهاههاهاهاه

نه بانو خانم! دم به دیقه میگه! بدون اینکه دسش بزارم!
چی مار کنم؟
شمارم اینه خاله!
همراه اول: ۰۹۱۶۲۳۳۵۶۳۵

اشکالی نداره بانو جان.
امیدوارم مشکل ایشون هم حل شده باشه.
خب دیگه پیر شدی دیگه! خخخخ.

بچگی یعنی… وقتی از چیزی می ترسیدیم، امن ترین جا برای قایم شدن زیر پتومون بود…
خدایا من بچگیمو میخوام…

طاها ینی اون ننه اول شعرات منو نابود کرد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خدای من !!!!!!ف ح راسی کجاس …خبری نیس ازش !ً!!!!هععععععععععععععععععععععع

نه خیرشم من آستین بالا میزنم تو گیوه هات رو برکش
بعدشم راست میگه خب چقدر سکوت خب والا مخ آدم از سکوت درد میگیره اصلا به فکر خودتون نیستید به فکر مختون باشید. در کل ولی شعر های قشنگیند ما هم می لایکیم.

آقا مهدی یه ویس ریکوردر دستتون بگیرید ضبط کنید مثلا زنگ تفریح رو با بچه ها مصاحبه کنید و صوتی حرف هاتون رو بگید اگه تونستید و بلد باشید هم می تونید ادیتش کنید یا حتی بدون ادیت بفرستید …..
نمونه های مستند صوتی های آقای خادمی و شهروز حسینی رو دیدید آیا ؟ یه چیزی تو مایه های همون ها البته با سلیقه خودتون

متنفرم از انسان هایی که دیوار بلندت را میبینند..
ولی دنبال همان آجر لق میان دیوارت هستند که،
تورا فرو بریزند،
تاتورا انکار کنند،
و از رویت رد شوند

مهدی خو همینا زنگ زدم دیگه… خخخخخخخ… خو دیگه نمیخوام شمارتا.. میخواسم بدم به مامان بزرگمهر که میخواس تو مشهد بیاد ببینتت.. خو دیگه رفتی و اومدی… بیخیال دیگه…

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ به جا چی کار کنم نوشتم چی مار کنم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!

میگم امسال سال مقاومت اقتصادیه
بچه ها من فردا دارم میرم مشهد
پول میگریم براتون دعا می کنم
چیطورس آیا

مهدی پسرم .رلی خشنی !متاسفم !و اما در مورد تو قدم خیر ..تو و اون داداشت آبا ب من پولی میدین ک من خرج فرمایم !خدایا !نمیگی تو شهر فرنگ از همه رنگ .گل گل گل .گل از همه رنگ ..
هعع ببخشید چی داشدم میگفم .آها نمیگی تو شهر فرنگ آخه چیجوری ارتزاق میکنم .من فرزاد کام رانی !دانشجوی دکی .دارم شیشه ماشین فرانسویای اجنبی رو پاک میکنم تا خرج خونم در بیاد .بعد تو میوه میخوای !!!چاییم از رستورانی ک کار میکنم کش رفدم .مبیترسمبیان بیگیرنم حالا .

دلتنگ که باشی آدم دیگری میشوی….
خشن تر….
عصبی تر…
کلافه تر…
جالب تر این که با کسی هم کاری نداریم
همه اش را نگه را میداریم
و دقیقا سر همون کسی خالی میکنی که
دلتنگ اش هستی…..

احوال ساند فورجت چیطوره رهگذر؟ دیگه که اذیت نمیکنه؟ ظاهرا همینطوره که کمتر شما رو میبینیم!

سراغ از ما نمی گیری، نه می آیی نه می مانی
دلم در سینه پوسیده، نه پیدایی نه پنهانی
سراغ از ما نمی گیری، مگر در چشم تو خارم
سراغ از ما نمی گیری! نمی گریی بر این حالم

میگما به نظرت رهگذر وسط امتحانا خوبه مزاحم مامان بزرگ مهر بشم
یا بذارم ان شا الله دفعه بعدی که رفتم مشهد ببینمشون
شکلک مشهد خرداد نرفتم تا حالا ولی خرداد حس امتحان داره انگار

ننه
بر سنگ مزارم بنویس آشفته دلی خفته در این خلوت خاموش / او زاده غم بود که از خاطره همه گشت فراموش /

ماشالله بابات که داره ظرف میشوره حالا… خخخخخخخ
من که دارم جارو میکشم…
پولا شیشه ها ماشینا رو بفرس بیاد اصفان برم دندون مصنوعی بذارم دندون ندارم پسته بشکنم …خخخخخخخخ
بانووووووو… شماره کارت بده پول بیریزم حسابت برا دعا.. اگه مستجاب شد برا خودت.. اگه نشد دو برابرشا از حلقت میکشم بیرون… هاههاهاهاهاهاهها

راستی از صد هزار تومان هم کمتر قبول نیست خخخخخ حالا چون شومایی پنجاه هازر تومان سقفش ولی خودتی و کرمت خخخخ

مرسی نازنین… خیلی نازنینی به خدا… نا ساندفورجا میزنم هی دعات میکنم… حالش خوبه خوبه.. قربونت دس بوسدونه…
طاها باشه ننه روش مینویسم براد… میدم عکس یه گل و مرغم روش براد بتراشن… دیگه چی میخوای بوگو پسرم… تو فقط وصیت نامتا تنظیم کون و همه چیا بزن به نام ننت خودم مراسمتا به نحو احسنت و آبرومند برگزار میکونم…هاهاهاهاهاهاهاها

و اشک…

و خاطراتی مبهم از گذشته

و احساسی که ماند در کوچه های خیس سادگی ام

فرصت با تو بودن توهمی شیرین بود

خواب کودکانه ی من

و تو ماندی در خاطرم

بی آنکه تو را ..!!!

چه قدر سخت است که با آشنا ترینت بیگانه باشی…

بعد از این همه عبورِ کبود،

قول میدهم دیگر قدر خلوتهایم را بدانم

جناب پدر به قول خودتون دکی فرزاد کامرانی!
بابا ماشینا برق افتاد!
چقدر دسمال میکشید؟
اگه جارو بود حتما باش شیشه ی ماشینو میشکوندید خخخخخخخخخخخخخخخخ!

میگما بانو منُ هم یادتون نره مشهد دعام کنید که امتحان وکالت قبول بشم راستی نازنین خانم سلام میگما خب پرواز آدم نامرد که میره راضت رو فاش میکنه باید زد خورد خاکشیر کرد تا عبرتی بشه واسه بقیه تا همچین فکری دیگه به مخییلاتش خطور نکنه تو گوشی که کنشه باید زد از وسط دو نصفش کرد

بانو… فصل امتحانا معلما که امتان ندارن…خخخخخخخخخ… برو ببینشون خو.. حتمی ام برو…

جناب مهدی خان عابدی قابل شوما رو نداره
بفرمایید ۰ ریال مال خودتون خخخخ

بچه ها باید دیگه برم شب همگی به خیر و ضورتی
از همگی هم طلب حلالیت می نمایم و اگه قابل باشم نایب زیاره همگی هستم
ان شا الله یه سفر دسته جمعی بریم اردو مشهد
شبتون صورتی گل گلی و همیشه شاااد باشید و موفق

طاهاا .پسرم !!!!هعععععععععععععععععععععی ….
شهروز فدای اون زندگیت بشه ک قد تنت نبود .هععععععععععععععععععععععععع
عمه ..تو هنو میخوای دندون مصنوعیم بذاری ؟؟؟واااااااااااای دیگه فک نکنم عمر شریفت کفاف بده .این ۲ ۳ روز بااقی مونده هم تحمل نما دیگه …من ک پولی ندارم واس تو بفرسم …وای شیشه ..آقا فال میخری ؟؟؟هوی عمو فاااااااااااااااااالل .
بلالیه .بچا یکی با دکترا ممکنه بلال فروش شه ینی

نمیدانم آخر این دلتنگی ها به کجا خواهد رسید!دنیا پرشده از قاصدک هایی که راهشان را گم کرده اند!!!!!
نه میتوانی خبر بدهی نه میتوانی خبر بگیری…

سلااام به پرواز که برگشته و ما رو غافلگیر کرده و سلااام به همه گوشکنیهای قدیم و جدید.

اص فال فروشی راس تن خودته ماشالله…بابات قربونت بره چقد برازندته این شغل…هاههاهاهاهاهاههاا

شبت گل گلی بانوووووووو… هی خره التماس دعاااااااااااا… دعا کون من برم تبریز…خخخخخخخخخ…

بگذر از نی من حکایت میکنم
و ز جدایی ها دشکایت میکنم
نی کجا این نکته ها اموخته؟
نی کجا داند نیستان سوخته؟
بشنو از من بهترین راوی منم!
راست خواهی هم نی و هم نی زنم!
نشنو از نی چون حصیری بیش نیست!
بشنو از دل حریرم دلبریست!
نی چو سوزد خار و خاکستر شود!
دل چو سوزد خانه دلبر شود!!
طاها تنها

صدای فریاد یارو عینهو ار ار بود!
یه کی داره تو کوچه داد میزنه!
ضهره ترکم کرد!
دارم میلرزم!

بچا چرا آدما وقتی میخوان صدای میکروفونا امتان کنن میگن یه دو سه چار؟ الان بابای من دو ساعته داره میگه: یک دو سه چار… هاهاهاهاهاههاهاهاها نیمیدونم چرا شماره ها بعدی رو دوس نداره…خخخخخخ

سلام ب یکی از شما .نه میشه یکی از ما فک کنم خخخخخ
.والله من اینجا ماه هسم دیگه همیشه در حال نور پاشیدن÷هسم و حضوورم حس میشه خخخخ
کلا رفت و برگشت ندارم !من پسر روزهای حساس و سرنوشتسازم خخخخ

تا که بودیم،نبودیم کسی/کشت مارا غم بی هم نفسیتاکه خفتیم همه بیدار شدن/تاکه مردیم همگی یارشدنقدر آن شیشه بدانید که هست/نه در آن لحظه که افتاد و شکست

خب دوستان منم برم بقیه ی رمانم رو بخونم خب امشب کم این جا بودم ولی همین هم قنیمت است در کنار شما بودن خیلی عالیست شبتان پر از مهتاب شب قشنگ آروم و همراه با آرامش و آسایش فراوان شبتان پر از خوابهای رنگی و شب بر همه ی آقایان و خانمای شب نشین بخیر و شادی شبتان خوش در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

ببین اندام تنهاییم را …
که در لحظه های خاکستری نبودنت…
در انتظار طلوع است…
و باز هم سه نقطه های بی پایانِ من…

فدای منو بابام شی عمه آکله شالله .پیش مرگ بابام و خودم شی ..
هوووی برو کنار آقا اینجا بساط منه .واااااای عمه بیاااااا بیاااا میخوان فالامو بیگیرن ازم !
میگه من قبل تو اینجا بودم .یکی بده اون چاقوی منو ..هععععععععععععععع
شب خوش بانو .و .واااااااااااااااای بکشیدش این غاصب روووو
اومده میخواد محل کسب منا تصاحب کنهههههه ..
هعععععععععععع

اوهوکی برید کنار از سر بساط بچمون… میزنم لهشون میکنم براد.. خودم مث خرررس نه شییییر پشتت وایسادم ماشالله… چی خیال کردین؟ این بچم ماشالله ماشالله کرده این قدا پیدا کرده…. هاههاهاههاهاهاهاها
عمه بیا این ور خیابون پیش من و باباد فال بفروش… بیا عمه پیش خودمون بیشین… خخخخخخخخخ

شب خوش احمد .و سلام ب خانم شیبانی .دیر نییس .قدم رو چشمای عمه رهگذرم بذارینن .هی قدم .بدو چایی بیار هم برای ایشون هم برا نازنین خانوم .یالا .یاللا

وای خو عمه خدایی من ک خیلی خستم !الانم ب احترام دوستان هسم .هعععععععععععععععی

من تحویلت گرفتم مریم… من من… اینجام… یوهوووووووووو… رفیقم کجااااااااایی دقیقاً کجااااااااااایی؟ خخخخخخخخخ

پرواز برو خو خسته ای… من اجازه رو صادر کردم… برو عمه… اص نبشی بهتر خوش میگذره.. هاهاههاهاهاهاها…

خانم شیبانی منم سلام کردم خئدتتون .هی قدم !!!!واااااای تحویب بییگیییر خوووو .عجب آدمیه هاااااااا قدم خیررررر !قدم خیییر

میگم امیدوارم برا هیچ کدومتون اتفاق نیفته! این بازاریابا چجوری آدمو میذارن تو کار انجام شده! دیروز یکیشون بهم زنگ زد گف کارت امداد خودروی شما آمادس گفدم خودروم کجا بود اشتبا گرفتید! خخخ.

خو آقایون وخسین برید خونه هاتون… وخسید لطفاً… خانوما شومام وخسین چادور چاقچور کنید برید سر زندگیاتون…خخخخخخخخخ

خخخخخخ از دست شما دوتا! خخخخخخخ ملتو فراری دادین دیگه.
الان دیگه هستم رهگذر. دیر میام ولی هستم.
آره پرواز همیشه حضورت اینجا حس میشد. نگو روحت اینجا بوده. میگم با اون شعرای قلابی که تو به خورد ملت میدی همین که تا حالا زِندت گذاشتن خیلیه.

من با اجازه میرم دیگه .ممنون عمه بپا سقف نریزه روت .نازنین زحمت اینجا و اتمامش با تو دیگه .شب خوش همگی !هععععع

سلام خانم شیبانی. خیلی خوش اومدید. ببخشید کامنتتونو دیر دیدم.
جدی حرفام ته کشیده نمیدونم چی بگم و چی بنویسم و در مورد چی بحرفم! خخخ.

مریم خوبی؟ چطوری؟ هی دختر اون کتاب وردی که میخواسی یکی براد گویا کنه کسی پیدا شد براد بخونتش؟

وای یکی جان .اونا نهایت خلااقیت من میرسونه ….
خواهش میکنم خانم شیبانی !!!!این عمم کنیزیتونا میکنه خخخخخخخخخخخخخخ قدم خیرررررر

عمه دندوناتا مسواک زدی؟ الان همه بچه های خوب خوابن… برو عمه بخواب باریک الله… بدو برو بخواب پرپری… بدو آفرین…خخخخخخ

طاهاااااااااااااااا… بچم وانت شعراش خالی شد باز… کوجا رفدی بار بزنی باز؟ خخخخخخخخخخ

بازم شبنشینیم دیر شد.
همیشه یه موقه میام که به احوالپرسی برسم. الانم که زود اومدم کسی نیومده..
حالا اگه دیدم خبری نیست، یکی از پُستایی که میخوام منتشر کنم اینجا مینویسم شما هم تا ساعت ۱ نظر بدین. خخخخخ

وااااااااای یگانه خو برو پستتا تو محله بزن نه اینجا… خو ما که همه داریم چرت میزنیم…خخخخخخخخ

ببخشید مزاحم خابتون شدم. بیدارتون کردم؟ واقعا ببخشید. خخخخخخخ۹خخخ

ی جوک بگم براتون ؟؟

پیامک شوهر به زن :

نترس ، من از پله های اداره افتادم و خانم جهانپور ، من رو که بیهوش بودم رسوند بیمارستان
الان بهوش اومدم ، احتمال خونریزی مغزی هست پای چپ و دنده راستم شکسته .

زن : خانم جهانپور کیه؟

سارای بیا با هم ورداریم شب نشینیشونا بریم اون گوشه با هم بیشینیم به غیبت؟ خخخخخخخخخخ

رها کامی پسر خوندمه . من سه تا پسر بیشتر ندارم صد سال ساکتی
شبو شور و پرواز . کامی همیشه آرزو داشت که پدری چون رعد داشته باشه .منم دیدم کمی رک و ترش گفتاره لنگه خودم . برش داشتم آوردم به پسر خوندگی

فتوای مراجع دنیای مجازی

اگر شخصی بیش از ۱گروه عضو باشد، و دائم از

گروهی به گروه دیگر برود، مسافر محسوب

شده و روزه بر او واجب نیست

های هستی پس دادا….
کامبیزم خو مث خودت کُرده…
وای هفته پیش این موقع داشدیم کردی میرقصیدیم… هاهاها

رقص اصیل کردی خیلی سخته . اونی که تو انجام دادی بپر بپر بوده نه رقص کردی جااانم

خوبم سارای جون… هاههاهاهاههاهاه… محله نابینایانه ما ۳ تا بینا نیشسیم تو شب نشینیشون به فک زدن…هاهههاهاهاهاها

کاش درشونا نبندن اینا… ههاههاهاهااههاها… تا صب مینشسیم… خو بچا از خودتون بگید… کاش لنام میومد.. این دختر کوجا میچرخه واس خودش؟ ملیسا کوجاس؟

دعا کن که عروس کردها نشی . چون ی بار که از دهنت خره بشنون زبونتو توی گلوت میپیچونن و سرب میریزن روی زبونت خخخخ

خو همین دو تام رفتن تنها شدم.. شهروز حسینی من که میدونم بیداری وخی بیا بینم کوجای آکله؟ خخخخخخخخخخخ

واااااااااای خو خوبه عروسشون نشدم…هاههاههاهاهاهها.. یه زمونی عاشق یه پسر کرده ای شده بودم…. هاهاههاهاهااه… نشد وگرنه الان زبونم دور حلقم پیچیده بود…خخخخخخخخخخ

بچه ها بیایید درین شب برای هم دعا کنیم . ای خدا آرزوی قلبی ما سه تا ببین حاضرو هر چه زودتر برآورده کن .
خدایا طاقت نمانده رعد را خخخ

خب من اینجام!
اگه مشکلی پیش نیاد رأس ساعت مقرر در بسته میشه! پس از زمان باقیمانده حسن استفاده رو بکنید! خخخ.
رهگذر، تو پست سارای که بستن کامنتا چند دقیقه دیر شد، کلی به کامنتات خندیدم.
راستی دوستان شهروز نتش قطع شده برای همین هم نیومده.

رهایی زندگی دراین شهر آلوده و پردود با روححیاتم سازگار نیست . دوستدارم به شهری آروم با خونه های ی طبقه هجرت کنم و همین دیگع . آرزوی بزرگیه ؟؟دوست دارم برم ازین شهر

نارنین بیا و بالا غریتاً امشب درا دیر ببند… خو چی میشه؟ شهروز که در قید حیات نیس…
پری که مسافرته… پرواز که خوابه… خادمی که تو باغ نیس/// خو خودمونیم دیگه… هاههاهاهاها

من فقط حاضر غایب کردم ببینم کی هست کی نیست…خخخ
خب راجب موضوع جناب پرواز
یعنی هر چی فکر میکنم رازی ندارم که کسی بدونه و من ناراحت شم.
رازهامو یادم رفته

خدایا اینو ار این شهر ورش دار بذارش یه جا دیگه… برو داهات.. کاش منم میرفدم یه داهات دوووووووووور که هیچ آدمی توش نبود… یه گاو میداشدم و یه خر… با خره میرفدم این ور اون ور.. گاوه ام باش درد و دل میکردم… مرغ و خروسم میخوام …با باغچه سبزیجات

نه داهات دوست ندارم برم . ی شهر کوچیک و بی سرو صدا . امروز رفتم پیاده روی ولی از بس هوا راکد و گرم بود که زود برگشتم خونه . هوای اینجا به شدت مزخرفه .

خخخخ. خوبه تا یه ساعت پیش داشتیم چرت میزدیم! شکلک خمیازه داشتیم.
بذار ببینم چند دقیقه دیگر وقت باقیست؟! اوهوم حدود چهارده دقیقه دیگر! خخخ. یاد ماه رمضون افتادم.

خدا خودتا نکشه…هاههاهاهاههاهاه… وحید صب داش میگف میخواد پرواز کنه به سوی زندگی… فک کونم هنوز فرود نیومده…هاههاههاهاههاها

وااااااااااای سحریا رو دیدی؟ هاههاهاهاههاهاها… روزه داران تا اذان صبح یوخده دیگه باقیست… زهر مارمون میشه همه چی… هاههاهاههاهاهاه…

نازی همدم من… نازی جووووووووون… یادتونه این آهنگا؟ وااااااااای تموم عروسیا شده بود این… ترکیشم ساختن…هاههاهاهاههاها… گولشدی گُزلری یادیما دوشدی.. نازی همدمیم سن… یاندیرما قلبیمی گل منه ساری.. ناری همدمیم سن…خخخخخ

هاهاهاهاههاهاهاهاهاه… تا اذان صب دیگه وقت ینمونده… زهرمار بخورید روزه داران بسه س دیگه آکله ها////

خب یواش یواش برم درو ببندم. مراقب باشم کسی وسط راه منو با دمپایی ترور نکنه! خخخ.
دیگه اگه ندیدمتون شبتون به خیر.
به قول شهروز مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.

خب تا شلوغ نشده یه توضیح بدم.
بچه ها به خاطر این که فصل امتحانات شروع شده و ماه رمضان هم در پیش داریم، فعلاً شب نشینی تعطیل میشه تا بعد از ماه رمضان.
امشب رو خوش بگذرونید که آخرین شب این سری پستهای شب نشینیه. شاید حدود دو ماهی شب نشینی نداشته باشیم.
اینو قرار بود این دکتر قلابی تو پستش بگه که ایشون آلزایمر زودرس گرفته یادش رفت بگه خخخ.

ضمن سلام ب همگی !چششات ک نمیبینه مغزتم پوک شده انشالله .خو پستتو بخون دیگه @!والله !!!!!شهروز کلر !هم موضوغ داره هم اونی ک گفی !!!!عجببببببببب

چرا اینجا اینطوریه ؟مث کویر شده خخخخخخخخخخ .!سرت از تنت جدا شه شهروز ب حق همین شب عزیز

انقدر اینجا شلوغه که صدا به صدا نمیرسه.
یاهااههاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااااا!
امان امااااااااا اااا ااااااا ااان!
ای دووووو ووووو ووووو وووو وووست

آیا اینجا کسی هس ک خوش باشیم !پرواز نیسم اگه اینجا رو ۶۰۰ کامنتی نکنم !!!حالا میبینی

تو منو تخریب شخصیتی کردی بیلیاقت سفاک !!!معلوم نی چی گفی ب ملت راجع ب سرور بلافصلت …آآآآآآآآآآآآه !من در اوج با گوش کن خدافظی میکنم عزیزانم .خدا نگهدارتون .نمیتونم تحقیرای این بیلیاقتو تحمل کنم

من در اوجم آقایی حسینی !!!!تو میدونی اوج یعنی چییییی .هیچی از ارزشهای انسانیِ استادت کم نمیکنه /.و
عمه .بابا خودم کفنتونو بخرم انشالله !!!خودم کفنپیچ ببینمتون .بیاااااااین .
نذارین این سفاک با آبروم بازی کنهههههه رعععععععععععد مردی .رهگذر تو جهنم هسی شالله ب قول خودت .خخخخخخخخخخخ

آره .اگه تو بذاری میحرفم !میدونی ک حرف زدن اینجا از دکترا گرفتن سختتر نیست !!!بفهم !!!

عههههه .پدررم !قدم بر چشمای نداشته این شمشیر گذاشتی !بیا ک چشماشو سنگ فرش قدومش کنه …خخخخخخخخخ!میبینی ک باا من ک تو اوجم چطور لرخورد میکنه .سرشو بزن از تنش جدا کن

آوای مغموم تو واقعا انسانی یا جزو اجنه ای یا شاید هم فرشته ای ؟ چرا صداتو برامون نمیذاری ؟ قصد دارم به یکی ماموریت بدم که صداتو ضبط کنه و به من بده خخخ چون هنوز حس میکنم که تو یک آوایی در کلبه ای تاریک هستی هاهاها

سلام آقای دکتر پرواز !از شبکه cnn مزاحمتون شدیم براای مصاحبه .میخوایم از موفقیاتتون با ما صحبت کنید

سلام ضمن خوشآمد گویی ب خانوم مروارید و نازنین …نازنین لطفا زبونتو گاز بیگیر …عه عه عه .شهروز ک ب تیر غیب گرفتار شه ولی خب پرواز ک فخر جهانیان میباشه !!!افتخاار اجتماع نابینایان یا نبینها ..
وای پدرم .من فرشته ای هستم از آسمانها !!!ققنوس افسانه ها هسم !
آه پدر تو صدای مرا نمیشنوی .زیرا ک فرشته ها صداشون رو ب اشتراک نمیگذارند خخخخخخخخخخخخ
من آوایی هسم در کلبه ای تاریک

خب سلام خانوم cnn زاده .بعله بنده دکتر فرزاد کامرانی هستم معروف ب پرواز ..۱۱ ساله از کرمان .دانشجوی دکترای زبانهای ملل مختلفه @!…هععععع

در سن ۴ سالگی به ۷۸۸ زبان زنده و مرده و در حال جنازه شدن مسلط بودم ….واااااااااااااااای !

سلالالالالالالالالالاااااااااااااااام
به دوستان خوبین خوشین آیاا؟
منو نمیبینید خوشین خخخخ من اومدم یو هو! خخخ پیش بسویه شولوق کاری خخخخ!

سلام خانم شیبانی !!!
داشتم میفرمودم ک در سن ۴ سالگی ب ۷۸۸ زبان زنده و اینای دنیا مسلط بودم !در سن ۲ سالگی وارد مدرسه شدم و ۱۲ر سال مدرسه رو در سه سال تموم فرمودم !!!!هععععععععععععععععععع

سلام مجدد به همگی و سلام به دوستانی که تازه اومدند و خواهند آمد.

پس از این ۵ سالم ک بود رتبه ۱ کنکور زبان خارجی رو کسب کردم با همین چشای نداشتم !!لطفا تشویق فرمایید تا ادامه بدم ب بیان رزومه ارزشمندم !هععععععع

وای خانوم پریسیما این ک شوما نمیدونین زبون مرده چیه دیگه مشکل من نیس !شوما تشریف ببرین با زبانشناسان صحبت فرماییییید خخخخخخخخخخ

فقط یه بیمار میتونه، تأکید میکنم فقط یه بیمار روانی میتونه این همه پرت و پلا سر هم کنه خخخ.خب حالا یکی بیاد بگه موضوع امشب چیچی هست؟

ببخشید ج پرواز یعنی جناب پرواز.
شما که همش می‌گی من امتحان دارم دیگه می‌رم که بیام
باز می‌بینیم اینجا تو فصل امتحانا چی کار می‌کنی؟

من زبون مرده بلدم هااااا خخخخسلالالالالالالالالالاااااااااااااااام
به دوستان خوبین خوشین آیاا؟
منو نمیبینید خوشین خخخخ من اومدم یو هو! خخخ پیش بسویه شولوق کاری خخخخ!

تشویییییق! کففففففف! سووووووووت!
بچا یه چی یواشکی بگم و در برم! به افتخار خالی بند! خورشید گرفتگی! پرواز!
الفرااااااار.

یعنی چیییی ؟ببین خب من توانایی این کارو دارم پریسیما .مطمئن باش !هععععع فک مییکنی این کار از گرفن دکترا سختتره .و البته ب دست آوردن اون چیزی ک خودت میدونی !!!

پرواز خداییش بگو چند دادی سؤالای کنکور دکترا رو خریدی؟
خب بگو دیگه! شاید به درد یه نفر خورد. بگو از کی هم خریدی حد اقل بریم ازش ما هم بخریم خخخ.

رضا! دوباره من اومدم با یه سری سوالای چرتو پرت!
حالشو داری ازت بپرسم؟

پرواز من یه پیشنهاد برات دارم.
بیا یه کتاب بنویس به نام چرندیات یک دیوانه. به جان خودم فروش میکنه اساسی خخخ.
خودم قول میدم دهتاشو بخرم بدم فامیل بخونن.

شهروز خودم در مراسم تشییع با شکوه پیکرت شرکت کنم انشا الله .
خودم اون چونتو ببندم همین الان دیگه پس !
خب بیا بگو تو فصل امتانا چیکار میکنم ب خانم شیبانی !
خانوم پریسیما شوما باس با جناب چامسکی صحبت کنید .میشناسید ک اون بزرگوار رو.
سلام خدمت همگی ک اومدن و تشریف اوردن ینی و پس از این تشریف خواهند اورد

هو:هو! هههههه”: ههههه! هو”: هو! هو”هو! هههههههههههههه”: ههههههههههههه! هو”: هو!
اینم یه آهنگ از طرف من!
هرکی خواست بگه تا نوشتنشو یادش بدم!

نازنین !!وایسا در خدمتم باش تا جنازه ات رو بندازم زیمین ..
تو چی میگی دیگه شمشیرک ک اگه نبودم سیکلتم نمیگرفی .نه لیسلانس فلسسفه جنوب از اردشیر کوه سفلی !!!متاسفم !!!

طبق روال قلل، یه سلام عرض میکنم خدمت همه ی چراغ خاموشا.
اگر بابا برقی میدونست شما چه قدر فرهنگپذیریتون بالاست هیچ وقت این هرگز نشه فراموش لامپ اضافه خاموشو نمیخوند خخخ.
مورد داشتیم طرف پنج ساله تو گوشکنه چراغاشو به خاطر پول برق روشن نکرده خخخ.
یه سریها هم چراغاشون رو خاموش کردن که مثلاً بگن ما خیییلی خوبیم، خیییلی مهمیم، خیییلی بزرگیم به کلاس ما نمیخوره بیاییم اینجا از این کارا کنیم.
یه سری هم دنبال فرش قرمزن که ما چون نمیتونیم رنگ تشخیص بدیم نمیدونیم کدوم فرش رنگش قرمزه که پهن کنیم واسشون پس از این کار معذوریم.

موضوع .راز نگه داری و اعتماد و این صوبتا بود پری ..ولش نیمیخواد بحرفی خخخخخخخخخخخ!والله

موضوع این بود که اگه رازتون رو به کسی که بهش اعتماد دارید بگید، و بعد اون شخص بره فاش کنه چه رفتاری باهاش میکنید؟
همین بود! دیگه بیشتر حالشو ندارم بتوضیحم! خخخخ.

وای چی شد؟
یکی پیدا شد زد رو دست ج پرواز.
این آقای عابدی چه خلاقه

اوووووووووووووووووووووههههه ….کاش .کاش جنازت بیفته شهروووز !!پاشو بیا بگو من ایام المرگ امتانات اینجا چیکار میکنم پس !

دکی پرنده.
از خاطرات پروازت بگو. تا حالا شده عقابی، شاهینی چیزی دنبالت کنه آیا؟
اون لحظات چی کار کردی؟
راستی تو که نمیبینی چه طوری پرواز میکنی؟
یه وقت نگیری به این کابلهای فشار قوی جزغاله شی به سلامتی خخخ.

اگه کسی راض منو پیش دیگرون فاش کنه من اون نفرو از روی زمین پاک میکنم خخخ! خخخ!

رضا! روش آپلود در سایت ۰up رو میخواستم بهم بگی!
یا یه آموزش صوتی به یکی از این دو آدرس بفرست”
mahdi.abedi@2rfam.ir
abedi.mahdi82@gmail.com
هر دو ایمیل مال خودمه و هرکی کاری داشتو نتونس به ایمیل اولم چیز بفرسته!
به دومیه که تو جیمیله بفرسته!
یا با این شماره تماس بگیر رضا!
همراه اول: ۰۹۱۶۲۳۳۵۶۳۵
تلفن همراهم دارم!
شمارهه مال خودمه!

خب در مورد موضوع باید بگم که این پرواز یه راز پیش من داره که اگر بگم چیه بدبخت میشه خخخ.
پرواز عزیزم زود باش خاک پامو ماچ کن تا نگفتم قراره چند ماه دیگه چه اتفاق مهمی برات بیفته. میگمااااا!

دکتر پرواز!
میتی؟ به جا پریروز اومده در خدمت شوما خخخخخخخخخخخخخخ!

خخخخخ من کوه خلاقیتم خانم شیبانی .انشالله خدا شهروزو محو کنه از ص روزگار تا خلاقیتای من بیاد ب چشم اهل سایت.
چته بابا شهروزک !من با چشم سِر پرواز میکنم .پروازی عرفانی تا اوج خدا ..پله پله تا ملاقات خدا میروم

!فکر کردی چون تو وابسته ب چشمِ سَر میباشم بچه ؟
البته مغز نداشتت گنجایش اسفار اربعه صدرای شیراز رو نداره وگرنه برات میتوضیحیدم

مهدی جان بپر اسکایپ تا بهت یاد بدم یا اسکایپ نداری بپر واتساپ این شماره منه ۰۹۹۰۴۵۶۱۵۶۸
منتظرتم!

نکنه دکتر میخواند ازدواج کنند خخخخخخخخخخخخخخ؟
یا کتاب بنویسند؟

من قلم پاتو میشکنم شمشیر .پات قطع شه ک من بخوام خاکشو ماچ کنم عسیسم !!!!!!متاسفم !مهدی نه پریرروز هسن .روزش ک هس ولی پریش انگار رف

مهدی فکر کنم آموزششو تو سایت داشته باشیم که آقای میر‌قاسمی زحمتشو کشیدند.

من بیچاره نه اسکایپ بلدمو نه واتساپ!
چی کار کنم رضا جون؟

آره دارم ازدواج میکنم ب سلامتی !شهروز میدونه ک اینم آخرین شبنشینی مجردیم میلاشه عزیزانم !حالا شما فیض نبرین از حضور ارزشمندم .خخخخ!!!!!

راستی آقای میرقاسمی هم یه آموزش ۰ آپ رو فکر کنم اینجا گذاشته بودن
من هم از اون آموزش بلد شدم!

یک کامنت هم برا موضوعتون بدم
اگر کسی راز منرو پیش کسی فاش کنه هیش کار نمی کنم.
ولی خداییش راز دارم.

مهدی جون گشتم نبود
ولی خودم داشتمش دارم آپلود میکنم صبر کن!

خخخ. آخه چرا اذیتش میکنید؟ پرواز جوون خوبیه! فقط یه کم بده خالی میبنده! خخخ. امشب تا سرمو به باد ندم، ……… خخخخ.
الفرااااااااااااار.

قلقلقلقلقلقلقلپوفففف!
هووووووووووووووووووووووووووووووو!

وای ذوق هنریمو نابینا کردین پریرئز خدا ذوق هنریتونو نابینا کنه .نمیتونم ۶۰۰ تاییش کنم خخخخخخخخ!!!!هعععععععععععععع متاسفم

راستی پریسیما
من پریشب جشنواره پژواک اولی را دان کردم.
صدات زیبا بود

خانم شیبانی خداییش یه نفر رازتون رو فاش کنه هیچ رفتاری باهاش نمیکنید آیا؟
خب مگه میشه همچین چیزی خخخ.
من حد اقل کاری که میکنم اینه که برای همیشه ازش دور میشم.

سلام ب خانم سارایی !!!!هعععععععععععععععی .خدا وکیلی من ترور شخصیتی شدم !!!!ترورسستااااااااااااااا !!!!پریروز کمترین ب قطع گردن ناچیزشون در ملا عام میمحکومند !و نازنین هم ب جرم مشاررکت در حجرم ب پرتاب از برج میلاد محکوم میشگردد

آن لحظه ها که مات
در انزوای خویش
یا در میان جمع ،
خاموش می نشینم ؛
موسیقی نگاه ِ تو را گوش می کنم !

#فریدون_مشیری

همین چند روز پیش
فکر می کردم،
می توانم عاشق کسی شبیه تو شوم…
؛
از همین چند روز پیش،
هیچ کس
شبیه تو نیست…

“کامران رسول زاده”

شبی یاد دارم ک چشمم نخفت .شنیدم ک شهروزک با سرور بلاشکش گفت :کی زن تو میشهه .
ی خانومی هستن اهل دهلی نو .اص میدونی دهلی نو کجاس آقا پسر /؟؟؟
!ایشون از دختران اشراف زاده اون شهر میباشن …
قراره ک با ایشون وصلتی صورت بگیره ب کری گوش آقای شهروز

سلام به همگی…
دیر اومدم؛ راستش حسینی کامنتت را که دیدم نمیخواستم کامنت بذارم…
سلام پرواز کلی به این شب نشینی خندیدم..
راستش اگر کسی رازم را فاش کنه باهاش کات میکنم اگر هم به دوستیم ادامه بدم دیگه اون دوستی سابق نمیشه برام..
سارای شعرت را لایک..
با هیچ کسم میل سخن نیست ولیکن
تو خارج ازین قاعده و فلسفه هایی .. !
این روزها خیلی گرفتارم دعام کنید…

ضمن تچکر ویجه از خانوم سارای ب خاطر اشعار زیباشون !کاش این برده های ناچیز منم یکمی از این شعرا بلد بودم !اما افساس !!افساس ک اینها اصلا از احساس بویی نبرده اند!!!
پریِ بدون روز هاهاهاهاا .من در خانه مشغول نگاشتن شانزئهمین دیوان شعرم بودم ک ب زودی میچاپه و در جریده افتخاراتتون ثبت میشه ..فهمیدی

وااااایی .چه جلافتا …میخوای اسم همسرمو تو جمع جار بزتم ؟؟؟نهههههههه
نهههههه
محاله بزرگوار !!!!اسم ایشون ب نام پدرشون فعلا شما بدونید ک شاهرخ خان صداشون کنید .بعد ها اگه قسمت شد و پسر دار شدیم اسم پسر بزرگمون رو در مجامع عمومی برای ایشون در نظر میگیرمم !اگرم پسری نبود ک منزل صداشون میزنیم !!!!بععععععله

ایییی چرا کامنتام اینجوری میشه خخخخخ
پر غلط املایی هسن متاسفانه .
سلام فاطمه .چرا واقعا ؟؟ایین فلک زده ک دیگه کشته شد بدبخ !!!!شهروز رو عرض میفرمایم !!!!
مهدی این ک نوشتی یتی آیا مطمئنین ک میخواین کارتون رو متوقف کنین ؟لطفا بله یا خیر رو بزنید

یه روز دلم گرفته بود، مثل روزای بارونی،
ازون هواها که خودِت، حالو هواشو میدونی.
اگه بشه با واژه ها، حالمو تعریف بُکنم،
تو هم مَنو، شعر مَنو، با همه حسِت میخونی.
یه حالی داشتم که نگو، یه حالی داشتم که نپرس،
یه تیکه از روحمو من، جایی گذاشتم که نپرس.
یه جایی که میگردمو، دوباره پیداش میکنم،
حتی اگه کویر باشه، بهشتِ دنیاش میکنم.
اسمِ قشنگِ شهرمو، تو میدونی چی میذارم،
دونه دونه کوچه هاشو، به اِسمای کی میذارم.
آخه تو هم مثل منی، مثل دلای بارونی،
وقتی هوا ابری میشه، حالو هوامو میدونی.

سلام بر تازه واردها
خداییش شب نشینی آش شله قلمکاره خخخ

لینکه که رضا گذاشته میگه پوزش میخواهیم! چرا؟
چی شده دکتر پرواز؟
من ک هیچی نفهمیدم!

سلام فاطمه جان…سایت لینکها را حذف کرده…نشد قسمت آخروبفرستم برات…بقیه رو دانلود کردی؟

آره پریِ بدون روز !!منزل صداش میکنم .مشکلیه ؟؟؟
اوه نه بابا مث این که روزِ بدون پریم از این شعرا بلده .واااااااااااااااای !ب قول جنت مکان رهگذر ک نور ب قبرش نباره شالله:چی نوشده بود اون شب:ماشالله ماشالله کرده این زبوناا پیدا کرده.
نور ب قبرش نباره شالله .زن خوب و دانایی بود .حعف .حعف ک دست روزگار زود او رو ازمون گرف !!!هعع روحش قرین آرامش نباشه شالله خخخخخخخ

فاطمه کدوم کامنتم منظورته؟
والله من امشب دیگه بچه ی خوبی بودم خخخ.
اگر چیزی هست که ناراحتت کرده تو ایمیل یا پیام خصوصی بهم بگو. البته اگر به شخص من مربوط میشه. اگر هم به سایت مربوطه که به روابط عمومی بگو.
پرواز میگم این منزلت دقیقاً چند متریه، چند خوابه هست، شمالیه یا جنوبی، کابینتاش چه طوریه خخخ.

من ک هیجا نرفتم!
صب ک بیکار بودمو نشستم پا عربی!
عصرم برا عموم تولد گرفتیمو همه بودن!
همین بود!

وای اسم من ماهه پریسیما .بفهم فرزند ..خخخخخ خانم شیبانی شله مشهدی بیشتر بش میاد بدبخ !!
مهدی دیگه اوناشو من نمیدونم متاسفانه .هععععععععععععععععععععععع

من در آستانه ی چند سالگی ام ؟

با احتساب روزها،
صد سال خسته

با احتساب شب ها،
هزار سال منتظر

با احتساب عشق،
چند سال است
مرده ام…

#علیرضا_شایگان

رهگذر کجایی که بیای این ذلیل شده رو به سیخ بکشی
حسابی دیگه پررو شده هااا
رعد بیا بچه تو تربیت کن این چه بچه ایه که تحویل جامعه دادی کلا تعطیله که
به زنش میگه منزل عمه شو کفن پوش میکنه به شاهزاده خانم که خودم باشم احترام نمیذاره آخه من با این فلکزده چه رفتاری بکنم؟

شهروزک .ی بار دیگه وارد ریزِ مسایل زندگی سرور و ولینعمتت شی !میدم سرتو بزنن .بعد بچا خواسن بیان تو سایت بنویسه: به محله نابینایان .و خوش آمدید .مراقب باشید با سرر ناچیز شهروز ک برای عبرت سایرین در این مکان تعبییه شده برخورد ننمایید.
هان ای دل عبرت بین از دیده عبر کن هان…..
شهروزِ حسینی را آیینه عبرت دان.
اینم از اشعار سرورت بود

دکتر!
این منزل رو اجاره کردید یا ساختید؟
اجارش چنده؟
پلاکش رو بنده؟
دستش رو دنده؟
هی میخنده؟
شرمنده؟
ای بنده!

سلام مریم خانوم..
نه سلامت را به چراغ خاموشها را میگم راستش یه کمی مرددم کرد خخخخخ چون وقتی رسیدم که این کامنت بود….
مرسی عزیزم آره دانلود کردم و دیدم محم نیست حالا یه کاریش میکنم وای عااالی سارای ببینش حتما

وااااای این عقبتر از پروازه خخخ خخخ خخخ؟
رهگذر جان قربونت بشم امروز یکشنبه ست دخترم خخخ خخخ خخخ

بچاااا روووووحححححححححح ..ذووووححححححححح! روووووحح سرگردان ..عمه بیا این پریروزم با خودت ببر پلیز ..ممنون ههاهاهاهاهاها
ببرشون ب دیار باقی .
پریسیما دوس داری اول زبونت قطع شه یا سرت

نمیدونم چرا فک میکردم امروز شنبه س… هاهاههاهاهاهاهاها…
سلام بچااااااا…

انقد ب عمم ایراد نگیریذ پریرووز کریه المنظر !!خو فک کرده چون تعطیله جمعه اس ..عههه عمه یالا پول دفاعی ک ازت کردما بدهه وگرنه مغزتو میپاچم رو آسفالت

سلام شهروز و مهروز و پریروز و باقی بر و بچ… من تا همین حالا داشتم دیگ میشستم… قاطی کردم وقت و ساعتا تو دیگ… هاهاههاهاهاها

آه متاسفم عزیزانم .بچم فک میکرده شنبس !هیچی دیگه .من بیگتاهم !!

وای آکله بیگیرید کی میره از اون بالا بوخونه تا پاین؟… یاللی یکی یه خلاصه بده بینم چی گفتین و چی شنفتین… یالله ماشالله بیا واسا اینجا سامری بوگو… بینم بلدی سامری چیه؟ خخخخ…

وای پریسیما .من ادب شدنی نیسم فرزند !برو بو بقیه سرمایه گذاری کن …عمه سامرییییی ؟؟لغات جدید میشنوم ازت خخخخخخخخخ .

پری کی بختش از کوجا برگشته؟ پرواز؟ این بخت داره که رفته باشه که حالا برگشته باشه آخه؟… این فقط تو زندگیش یه توهم دکتری داره… هاههاهاهاهاهاهاهاها…
شهروز من دسم بالاس…

بچا استاد چاوشی در یکی از شعراشون یینی ترانه هاشون میفرماند :بیا تا رگامو تو خونت بریزم !!!ی سووال .چیجوری میشه یکی رگاشو بریزه تو خون یکی دیگه !!!!!!!

شهروز و پری و مهدی وقتی مث قرون وسطاییا آدم بیفته تو دیگ و بسابه و هی بسابه اونم نه یکی سه تا… دیگه هیچی ازش نیمیمونه… فک کردم آنگلوساکسونا شب نشینی گذاشتن با ژرمنا… هاههاهاهاهاهاهاهها… سلام شیوخ عزیز… شیخ عبدالسلام پروازی… شیخ عبدالشهروز حسینی… پری بانوی سیرتی و فاطمه بیگم باجی چادور چاقچوری… ابوالمهدی ام بود؟ هاههاهاهاهاهاه

عمه زبونت خععععععععععلی دیگه دراز نشده ب نظرت !!!!هععع منم فک کنم ب هدف بلندم برسم تا ۱۲ شمشیر !!!!هعععععععع اون باللو گفتم پرواز نیسم اگه اینجا ۶۰۰تایی نشه .حسش نیس اسمما عوض کنم .بعدم این اسم برازنده وجودمه اص

سلام دوستان منم اومدم یه سر بهتون بزنم آآآآآآآآآآآآآآییییییییییییی خوبید؟

سلام آقای حسینی!
من میسازم آقا شهروز!
کولر در را در خواب دید!
میرم مسواک بزنمو بیام!

شهروز اون کامنت رو درست کردم نه درست کردیم! خخخ.
اون یکی کامنتم با من بودی! چون منم خاموشم! خخخ.
اصن با همتون قهرم! خخخخ.
شکلک شوخی.
سلام به دوستان تازه وارد.
خخخ. رهگذر منم گاهی وقتا چنین اشتباهی میکنم و روزا رو قاطی میکنم! خخخ.
یادمه یه بار تو دوران مدرسه یکشنبه روزی تعطیل بود، بعضی از ما فرداش فکر کردیم شنبه س. بعضی بچا برنامه شنبه رو حاضر کرده بودند، بعضی هم منتظر بودند معاون ناخنا و وضعیت انضباط و اینا رو ببینه! خخخ. چقد اون روز خندیدیم! خخخ.

سلاام سلاام ببخشیدا من امشب اصلاً یادم رفت که شب نشینی داریم به هر حااال اومدم یه سلام عرض کنم و رم پس شبتان خوش و بخیر و خدا نگه دار

سلام مریم جان… خوبی عزیز؟
ماشالله من جوابشا بلتم… ولی اگه بگم فیلتر میشیم… هاههاهاهاهاهاها.. بگم؟ بگم؟ میگمااااااااا

اصلاً هر چیزی خارج از عرفش خیلی حال میده.
شب نشینی تا یازدهه. ولی این یه ساعتی که اضافه میشه اصلاً یه حس دیگه ای آدم داره خخخ.

بچه‌ها من کمرم خیلی درد می‌کنه.
به همین زودیها کمرم را هم مثل چشام از دست می‌دم.
فعلا شب بخیر

بچه بسکی دیگ سابونده روان نداشتش رفته ب اعماق همون دیگه انگار !
شمشیر ج بده سوالما .
پرییییییی من امشب ج سوالما نگیرم نمیذارم این شبنیشینیم بسته شه .افتااااااد ؟؟

سلام رهگذر خوبی؟ من اون فایل صوتی داستان کوتاهتو گوشیدم خیلی عالی بود خوشم اومد مرسییییییییی

سلام نازی جوووون…
سلام عبدالله… خوش اومدید به محفلِ این… این.. همین کُمُد… هاههاهاههاهاها…

وای عمه چی میخوای بگی ینی ؟؟؟کاش سکوت کنی !!!!
سلام ب آقای حسینی و بَلوَردی اگه درست بنویسم .شب بخیر خانم شیبانی !!!!عمه شوما ساکت پلییییییییییییز !!!شمشیر .جواب ولینعمتت رو ۶ تا حساب کن

راستی رهگذر حسین گفت یادم اومد.
دیگه اون یارو سر راهت سبز نشد آیا؟
همون که همراه اول جاش بهت اس ام اس دادو میگم خخخ.

سلام حسین… فامیلتا زبونم نیمیچرخه بگم… هاهاههاهاهاهاهاه.. چه سختی شوما؟ مرسی… شما خوب شنیدید.. وگرنه که جالبی نبود و نیست.. لطف عالی مستدام…

سلام احمد .ای شمشیر زبونت قلم شه خو بیا ب ملت خوش آمد بگو دیگه .عه عه عه .خدایااااا چقد اذیت میکنن اینا

وااای فاطمه خو شوما ک طرفدارشی بوگو چیجوری میشه یکی رگاشا بیریزه تو خون یکی دیگه …میگین یا برم تو پرسش پاسخ مطرحشش کنم !پریروز میدونن ک بعید نیس چنین کاری ازم !!!

من هر شب در خواب خواب کولر رو میبینم که خراب شده

نه شهروز چون مسیرمو عوض کردم و دیگه اون طرفا تا مدتی آفتابی نشدم… خخخخخ… ولی یه بار دیگه یه اتفاق مشابهی افتاد برام که یارو رو دس بسر کردیم و چن ماه بعدش دم دانشگا دیدمش و اومد تو دانشگا دنبالم و جیغ زدم و حراست ریختو پسرا ریختن و حراست دوید و مسئول سایت و بوفه ای و اینا دوییدن دنبال پسره … اونم زبل بود در رف… هاههاهاهاهاهاهاههاها… ولی اون موردا که نوشتم دیگه هیچوق ندیدمش… خدا را شکر

خب من نرفتم راستی فک کردم ساعت یازده تموم میشه راستی بچا یه دوتا خبر خوش بدم بدم ندم بدم ندم خب چراا میزنی میدم قرار هست تا یه یک دو ماه آینده منم اندرویدی بشم راستی قرار هست یه لبتاپ توپ هم بخرم آهان فک کردید میخوام برم خواستگاری نه از این خبرا نیستا خب این هم مهم بودا به هر حاااال یکی به من گذارش کار بده چرااااا امشب تا ساعت دوازده شب نشینی هستش میگما شایعه شده شب نشینی آخره یکیییی بییییاااد به من گذارش کاااار بده بگه چه خبببر بوده کی کی رو کشته کی رفته کی اومده اصلاً چه خبره